Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 36565276 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, МАЙДАН ПРОСВІТИ, будинок 1 |
Контактна особа: |
Чернецька Катерина Петрівна 380501713221 dortender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 березня 2021 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2021 09:30 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 12:12 |
Очікувана вартість: | 37 596 970,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 187 984,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 187984.85 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт проводиться в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів по фактично виконаних обсягах робіт згідно форми № КБ-2в та форми № КБ-3 по мірі надходження коштів на рахунок Замовника. Попередня оплата може здійснюватись відповідно до вимог Постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1070. Джерело фінансування закупівлі – Місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 березня 2021 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2021 15:53 |
Перелік змін від 17.03.2021.doc | |
17 березня 2021 15:53 |
Нова редакція Тендерної документації.docx | |
10 березня 2021 14:24 |
Тендерна документація.docx | |
10 березня 2021 14:24 |
Проєкт договору (Додаток №5).docx |
17 березня 2021 15:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 березня 2021 15:53 |
Перелік змін від 17.03.2021.doc
|
|||
17 березня 2021 15:53 |
Нова редакція Тендерної документації.docx
|
|||
10 березня 2021 14:24 |
Тендерна документація.docx
|
|||
10 березня 2021 14:24 |
Проєкт договору (Додаток №5).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000023 ● 5f1ebe344a9a413e8708ef9ff4f4809a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 15:25 |
05.08.2021 № 403
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 403
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2021-03-10-002153-a 10.03.2021 ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ЄДРПОУ 36565276) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-16 11:58:18
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги О180208 Озеро – Дубівка - Кідри на ділянці км. 18+900 – км. 21+400», код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, номер ID: UA-2021-03-10-002153-a, очікуваною вартістю 37 596 970,00 грн, проведену ДЕПАРТАМЕНТОМ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 14:55:24
Відповідь на запит Держаудитслужби України
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги О180208 Озеро – Дубівка - Кідри на ділянці км. 18+900 – км. 21+400 (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-10-002153-a) пояснюємо наступне.
Замовником розмір бюджетного призначення було визначено виходячи Інформації облдержадміністрації щодо переліку автомобільних доріг у Рівненській області, видатки на утримання та розвиток яких планується здійснювати у 2021 році, яка була актуальною на дату оголошення процедури закупівлі.
Очікувана вартість предмету закупівлі та його технічні та якісні характеристики визначені у відповідності до проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт автодороги О 180208 Озеро – Дубівка - Кідри на ділянці км.18+900 – км.21+400» генеральним проектувальником якого є ПП «Ріварт-Проект».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднюється модератором веб-сайту на сайті http://www.arhioda.gov.ua/.
До наданих пояснень надаємо:
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт автодороги О180208 Озеро-Дубівка-Кідри на ділянці км.18+900 – км.21+400» (сканкопія) – 3 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-18 16:17:15
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги О180208 Озеро – Дубівка - Кідри на ділянці км. 18+900 – км. 21+400», код ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, номер ID: UA-2021-03-10-002153-a, очікуваною вартістю 37 596 970,00 грн, проведену ДЕПАРТАМЕНТОМ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації слідує, що «Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень таї Уповноваженої особи від Банку-гаранта». Проте, опрацюванням інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено відсутність у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Данко довідки з банку про залишок коштів на рахунку. З приводу зазначеного необхідно надати пояснення (інформацію, документи). Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-25 10:00:35
Відповідь на запит Держаудитслужби
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги О180208 Озеро – Дубівка - Кідри на ділянці км. 18+900 – км. 21+400 (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-10-002153-a) пояснюємо наступне.
Відповідно до п.2 Розділу 3 Тендерної документації, Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень тієї Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Данко» на виконання вимогп.2 Розділу 3 Тендерної документації міститься Довідка про наявність грошового покриття від 25.03.2021 р., в якій міститься інформацію про залишок коштів на рахунку (файл «Довідка_.pdf» в архіві «Електронна банківська гарантія.zip».
Додатки:
Скріншот з пропозиції учасника – 1 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу процедури закупівлі UA-2021-03-10-002153-a повідомляємо, що зобов'язуємося врахувати позицію Державного фінансового контролю в майбутньому та недопускати вказані порушення в подальшому.
2021-09-07 15:17:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Данко |
34 860 000,00
UAH з ПДВ
|
34 860 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" |
37 500 000,00
UAH з ПДВ
|
37 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КИЇВ ФУНДАМЕНТ БУД" |
37 580 000,00
UAH з ПДВ
|
37 580 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Данко #32727466 |
Переможець |
34 860 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2021 16:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 квітня 2021 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2023 08:45
|
службова розірвання.PDF | укладений |
17 березня 2023 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 10:23
|
ДУ №5 до Договору №5.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2021 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2021 10:43
|
ДУ №4 до Договору №5.PDF | зміни до договору |
25 листопада 2021 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 травня 2021 19:59
|
ДУ №1 до Договору №5 (1).pdf | зміни до договору |
13 травня 2021 19:59
|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2021 19:35
|
Розрахунки до ДЦ ч.1.pdf | укладений |
13 травня 2021 19:34
|
Розрахунки до ДЦ ч.2.pdf | укладений |
13 травня 2021 19:34
|
Розрахунки до ДЦ ч.3.pdf | укладений |
13 травня 2021 19:34
|
Договір №5.pdf | укладений |
13 травня 2021 19:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з відсутність фінансування у повному обсязі, Замовник і Підрядник погодилися внести зміни до Договору підряду №5 від 12.05.2021 р. по об'єкту :" Капітальний ремонт автомобільної дороги О180208 Озеро-Дубівка-Кідри на ділянці км.18+900 - км.21+400", зокрема, виклавши в наступній редакції: 1. "Пункт 3.1. Розідлу "ІІІ Ціна договору" викласти в новій редакції "ціна цього Договору становить: 34 860 000 грн. 00 коп. (з ПДВ), в тому числі на 2021 рік - 20 466 000 грн. 00 коп (двадцять мільйонів чотириста шістдесят шість тисяч грн. 00 коп.) (з ПДВ).". 2. Пункт 5.1 Розділу "V Виконання робіт" викласти в новій редакції :" Термін виконання робіт - 31.12.2022 року". 3. Пункт 10.1 Розділу "X Строк дії договору" викласти в новій редакції: "Цуй договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31.12.2022 р., але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобовязань". 4. Додаток №2 до Договору підряду №5 викласти в новій редакції. 5. Додаток №3 до Договору підряду №5 викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Підрядник погодилися внести зміни до Договору підряду №5 від 12.05.2021 р. по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги О180208 Озеро - Дубівка –Кідри на ділянці км.18+900 – км.21+400», зокрема, виклавши в наступній редакції: 1.Пункт 12.1 Розділ « XІІ. Додатки до договору» викласти в новій редакції: «Невід’ємною частиною цього Договору є додатки до нього: Договірна ціна (Додаток 1). Календарний графік виконання робіт (Додаток 2), Календарний план фінансування (Додаток 3), Порівняльна відомість (Додаток 4)». Відповідно до пункту 3 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» додаток №1 до Договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту №5 від 12.05.2021 р. «Договірна ціна» викласти в новій редакції, що додається. Всі інші умови Договору, що не зазнали змін залишаються в силі та продовжують свою дію. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник і Підрядник погодилися внести зміни до Договору підряду №5 від 12.05.2021 р. по об'єкту: "Капітальний ремонт автомобільної дороги О180208 Озеро-Дубівка-Кідри на ділянці км. 18+900 - км. 21+400", зокрема, виклавши в наступній редакції: 1. Пункт 3.1 Розділу "ІІІ Ціна договору" викласти в новій редакції: "Ціна цього Договору становить: 34 860 000 грн. 00 коп. (з ПДВ), в тому числі на 2021 рік - 11 148 208 грн. 52 коп. (одинадцять мільйонів сто сорок вісім тисяч двісті вісім грн. 52 коп.) (з ПДВ).". 2. Додаток №3 до Договору підряду №5 від 12.05.2021 р. "Календарний план фінансування" викласти в новій редакції. 3. Всі інші умови Договору, що не зазнали змін залишаються в силі та продовжують свою дію. |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 травня 2021 — 15 березня 2023 |
Сума оплати за договором: |
11 148 208,52
UAH (в тому числі ПДВ 1 858 034,75 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з невиконанням стороною взятих на себе зобов'язань |