Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з лабораторних досліджень
Очікувана вартість
145 000,00 UAH
UA-2021-03-10-001208-b a670d7e9e0554bb9b9caa8c4c571a5cc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Суха

+380980068187 kucgb@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Новомосковська центральна міська лікарня" Новомосковської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01987273
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Сучкова, 40
Контактна особа: Наталія Суха
+380980068187
kucgb@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником 06.01.2021р. було прийнято рішення про проведення закупівлі «Послуги з лабораторних досліджень» та оголошено відкриті торги UA-2021-01-06-001162-b; Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-01-06-001398-b . Станом на 22.01.2021рр. закупівля не відбулася через відсутність достатньої кількості пропозицій.
Тому 01.02.2021р. замовником знову було прийняте рішення про проведення процедури закупівлі та оголошено відкриті торги UA-2021-02-01-004177-a; Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-02-01-003361-a. Проте знову ж таки станом на 17.02.2021р. закупівля не відбулася через відсутність достатньої кількості пропозицій, як наслідок торги знову не відбулися.
Враховуючи ті обставини, що Замовником двічі не відбулась процедура, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.2 пп.1 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2021 09:41
Оскарження наміру укласти договір: 21 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Замовником 06.01.2021р. було прийнято рішення про проведення закупівлі «Послуги з лабораторних досліджень» та оголошено відкриті торги UA-2021-01-06-001162-b; Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-01-06-001398-b . Станом на 22.01.2021рр. закупівля не відбулася через відсутність достатньої кількості пропозицій.
Тому 01.02.2021р. замовником знову було прийняте рішення про проведення процедури закупівлі та оголошено відкриті торги UA-2021-02-01-004177-a; Ідентифікатор плану закупівлі:UA-P-2021-02-01-003361-a. Проте знову ж таки станом на 17.02.2021р. закупівля не відбулася через відсутність достатньої кількості пропозицій, як наслідок торги знову не відбулися.
Враховуючи ті обставини, що Замовником двічі не відбулась процедура, уповноваженою особою було прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.2 пп.1 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Послуги з лабораторних досліджень (Підтверджуючі дослідження крові на виявлення антитіл до ВІЛ 1/2 методом ІФА (при позитивному результаті обстеження з виявлення серологічних маркерів ВІЛ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковск, вул.Сучкова,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85148000-8 — Послуги з проведення медичних аналізів
70 послуга
Послуги з лабораторних досліджень (Ідентифікаційні дослідження крові на виявлення антитіл до ВІЛ 1/2 методом ІФА (особи з позитивним ВІЛ-статусом перед призначенням АРТ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковск, вул.Сучкова,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85148000-8 — Послуги з проведення медичних аналізів
1000 послуга
Послуги з лабораторних досліджень (Визначення CD45/CD4/CD8/CD3 методом проточної цитофлюорометрії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковск, вул.Сучкова,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85148000-8 — Послуги з проведення медичних аналізів
1000 послуга
Послуги з лабораторних досліджень (Визначення рівня вірусного навантаження ВІЛ-1 (кількісне) методом полімеразно-ланцюгової реакції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковск, вул.Сучкова,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85148000-8 — Послуги з проведення медичних аналізів
10 послуга
Послуги з лабораторних досліджень (Визначення провірусної ДНК ВІЛ-1 в крові методом полімеразно-ланцюгової реакції - на приладі Abbott m2000sp та ампліфікаторі Abbott Real-time m2000rt (за нявності тест-систем) (обстеження дітей, народжених ВІЛ-позитивними матерями (у віці 1 та 3 місяців)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковск, вул.Сучкова,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85148000-8 — Послуги з проведення медичних аналізів
10 послуга
Послуги з лабораторних досліджень (Визначення провірусної ДНК ВІЛ-1 в крові методом полімеразно-ланцюгової реакції - на ампліфікаторі «iQ5» з детекцією флуоресцентного сигналу у форматі «реального часу» (за нявності тест-систем) (обстеження дітей, народжених ВІЛ-позитивними матерями (у віці 1 та 3 місяців)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковск, вул.Сучкова,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85148000-8 — Послуги з проведення медичних аналізів
10 послуга
Послуги з лабораторних досліджень (Визначення провірусної ДНК ВІЛ-1 методом полімеразно-ланцюгової реакції у зразках сухої краплини крові (СКК) для ранньої діагностики ВІЛ-інфекції у новонароджених (обстеження дітей, народжених від ВІЛ-інфікованих матерів (до 48 годин після народження)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51200, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковск, вул.Сучкова,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85148000-8 — Послуги з проведення медичних аналізів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються в безготівковій формі згідно з цим договором шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Обов’язок Замовника з оплати за договором є виконаним у належний строк з моменту перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

10 березня 2021 09:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2021 09:37
протокол.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#26509095
Переможець 145 000,00
UAH
10 березня 2021 09:41

Документи

10 березня 2021 09:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2021 09:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
#26509095
145 000,00
UAH
Документи

Документи

10 березня 2021 09:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2022 10:17
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 15:58
Додаткова угода до дог.№50 від 07.04.2021р..PDF зміни до договору
10 грудня 2021 15:56
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2021 15:52
Додаткова угода до дог.№50 від 07.04.2021р..PDF зміни до договору
10 грудня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
07 квітня 2021 10:14
Додаткова угода.PDF зміни до договору
07 квітня 2021 10:11
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 10:06
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 10:01
Договір.PDF укладений
07 квітня 2021 10:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: №50
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми (що становить 29000,00 грн.), визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Сума Договору становить 174000,00 грн. Термін дії Договору до 31.01.2022р.
Номер договору про закупівлю: №50
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 (що становить 29000,00 грн.) відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Сума Договору становить 174000,00 грн.Термін дії Догвору до 31.01.2022р.
Номер договору про закупівлю: №50
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2021 — 09 березня 2022
Сума оплати за договором: 94 416,00
UAH