Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари ( папір)
Очікувана вартість
6 450,00 UAH
UA-2021-03-09-011954-c 4d256463964144959c7222627749ca52
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ТЕТЯНА КЛОЧКО

+380967414125 tenderdvorets19@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний комплексний позашкільний навчальний заклад "Маріупольський міський Палац естетичного виховання"
Код ЄДРПОУ: 24155523
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Металургів, 19
Контактна особа: ТЕТЯНА КЛОЧКО
+380967414125
tenderdvorets19@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 березня 2021 16:35
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2021 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2021 16:31
Початок аукціону: 22 березня 2021 15:02
Очікувана вартість: 6 450,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 пачок
папір офісний білий (формату А4)

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, проспект Металургів, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 березня 2021 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 березня 2021 16:35
Оголошення.docx
09 березня 2021 16:35
Додаток № 4 Проект договору.docx
09 березня 2021 16:35
Додаток №3 Технічне завдання.docx
09 березня 2021 16:35
додаток №2 Форма комерційної пропозиції.docx
09 березня 2021 16:35
додаток №1 Вимоги до кваліфікації учасника.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-09-011954-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3395906995
Дата подання: 23 березня 2021 11:32
щодо кваліфікації
Шановний замовник,слід зазначити, що згідно з частиною третьою статті 12 Закону « Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Виходячи зі змісту статті 12 Закону доходимо висновку, що і учасники і замовники створюють та подають електронні документи та данні у разі проведення та участі в процедурах закупівель тому відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Тому , звертаємо Вашу увагу на те, що з 17 липня 2020 року діє Наказ Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020, який затверджує новий Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, де чітко встановлено вимогу застосування кваліфікованого електронного підпису (КЕП) посадової особи після внесення інформації в електронні поля як для замовника, так і для учасника.
Прилипко Вікторія Германівна надала пропозицію без застосування КЕП. На якій підставі ви проводили її розгляд?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2021 15:37
Шановний учасник
Фізична Особа-Підприємець Сінькевич Олександр Анатолійович!

Я згодна з Вами, що Закон «Про публічні закупівлі…» у чинній редакції передбачає, що під час використання електронної системи закупівель Прозоро з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюють та подають з урахуванням вимог законів: на які Ви посилалися (Про електронні довірчі послуги;Про електронні документи та електронний документообіг )
Та законодавство про публічні закупівлі (наказ № 490 від 22.03.2016) , не встановлює вимог щодо накладення КЕП на тендерну пропозицію, як що про це немає вимоги замовника у тендерній документації.
В пропозиції ФОП ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА завантажені копії документів , які мають власноручний підпис , відбиток печатки ФОП, що є достатнім для визначення особистості та розгляду пропозиції Учасника спрощеної/допорогової закупівлі , якщо Замовник не вимагав використання Учасником КЕП в тендерній документації.

З повагою,
Фахівець з публічних закупівель
Клочко Тетяна
Номер вимоги: UA-2021-03-09-011954-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3395906995
Дата подання: 23 березня 2021 16:04
щодо кваліфікації
Шановний , Фахівець з публічних закупівель Клочко Тетяна,наголошуємо, що згідно з частиною третьою статті 12 Закону « Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Виходячи зі змісту статті 12 Закону доходимо висновку, що і учасники і замовники створюють та подають електронні документи та данні у разі проведення та участі в процедурах закупівель тому відповідно до статті 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. У свою чергу, згідно з частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (частина третя статті 12 Закону). Тому ще раз, звертаємо Вашу увагу на те, що з 17 липня 2020 року діє Наказ Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020, який затверджує новий Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, де чітко встановлено вимогу застосування кваліфікованого електронного підпису (КЕП) посадової особи після внесення інформації в електронні поля як для замовника, так і для учасника!!!
Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Окрім, зазначеного вище, звертаємо Вашу увагу, що
наказ № 490 від 22.03.2016, на який Ви посилаєтесь втратив чинність! Просимо провести чесний та справедливий розгляд пропозицій!!!
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2021 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА 6 230,00
UAH з ПДВ
6 010,90
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 6 300,00
UAH з ПДВ
6 046,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЖУКАЛІН ЛЕОНІД ДМИТРОВИЧ" 6 090,00
UAH з ПДВ
6 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2021 13:39
Уставные Прилипко В.Г.rar
18 березня 2021 13:39
Сертификат ECLIPSE.rar
18 березня 2021 13:39
КП ест. виховання.rar

Публічні документи

17 березня 2021 22:03
Електронний підпис
17 березня 2021 21:50
Пропозиція.pdf
17 березня 2021 21:50
Паспортні дані.pdf
17 березня 2021 21:50
Опис товару.pdf
17 березня 2021 21:50
Ідентифікаційний номер.pdf
17 березня 2021 21:50
Витяг.pdf

Публічні документи

18 березня 2021 13:59
св-во гос рег.jpg
18 березня 2021 13:59
паспорт 3.jpg
18 березня 2021 13:59
паспорт 2.jpg
18 березня 2021 13:59
паспорт 1.jpg
18 березня 2021 13:59
витяг 5.5.jpeg
18 березня 2021 13:59
витяг 4.5.jpeg
18 березня 2021 13:59
витяг 3.5.jpeg
18 березня 2021 13:59
витяг 2.5.jpeg
18 березня 2021 13:59
витяг 1.5.jpeg
18 березня 2021 13:59
Цінова пропозиція_.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП "ЖУКАЛІН ЛЕОНІД ДМИТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА
#3519700322
Переможець 6 010,90
UAH з ПДВ
23 березня 2021 11:11

Документи

23 березня 2021 11:11
Електронний підпис
23 березня 2021 10:57
ПРОТОКОЛ 4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2021 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИЛИПКО ВІКТОРІЯ ГЕРМАНІВНА
#3519700322
6 010,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2021 11:11
Електронний підпис
23 березня 2021 10:57
ПРОТОКОЛ 4.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 березня 2021 14:19
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: відсутність у ТД Замовника умови про обов'язкове використання КЕП Учасником при завантаженні Тендерної пропозиції згідно діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
26 березня 2021 14:19
Електронний підпис
26 березня 2021 14:08
10 відміна тендеру .pdf