Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підключення та надання доступу до мережі Інтернет для управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради
Очікувана вартість
20 831,00 UAH
UA-2021-03-09-011055-c fd7c0b07b30746ef993688334ceb2019
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Бондаренко

+380975769326 osvita_2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44082119
Місцезнаходження: 53003, Україна , Дніпропетровська обл., Криворізький р-н, село Новопілля, вул.Садова, будинок 46
Контактна особа: Катерина Бондаренко
+380975769326
osvita_2021@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 березня 2021 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2021 16:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2021 16:02
Початок аукціону: 23 березня 2021 13:34
Очікувана вартість: 20 831,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 104,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з підключення та надання доступу до мережі Інтернет для управління освіти, культури, молоді та спорту Новопільської сільської ради (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53081, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, смт. Радушне, вул. Лікарняна, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 березня 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 16:52
Тех. вимоги - Інтернет Управління.docx
12 березня 2021 16:30
Договір інтернет Управління.docx
12 березня 2021 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2021 09:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 16:52
Тех. вимоги - Інтернет Управління.docx
12 березня 2021 16:30
Тех. вимоги - Інтернет Управління.docx
12 березня 2021 16:17
Тех. вимоги - Інтернет Управління.docx
09 березня 2021 16:53
Тех. вимоги - Інтернет Управління.docx
12 березня 2021 16:30
Договір інтернет Управління.docx
09 березня 2021 16:53
Договір інтернет Управління.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог в тендерній документації
Дата подання: 10 березня 2021 09:21
Дата відповіді: 12 березня 2021 16:33
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що в тендерній документації по закупівлі UA-2021-03-09-011055-c відсутня вимога надання учасниками дозволів та інших документів, які вказують на їх кваліфікацію при підключенні об’єкту закупівлі. Адже його географічне розташування потребує документального підтвердження можливості підключення шляхом встановлення радіообладнання згідно відповідної Ліцензії або проведення оптоволоконного кабеля, маючи договір про надання доступу до опор повітряних ліній електропередач. Враховуючи вищенаведене, пропонуємо включити до вимог кваліфікації учасників такі документи, задля уникнення Вами ризику отримання неякісних послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник на Ваше питання було внесено зміни в тендерній документації по закупівлі UA-2021-03-09-011055-c, а саме вимога надання учасниками дозволів та інших документів, які вказують на їх кваліфікацію при підключенні об’єкту закупівлі.
Неможливість виконання технічних вимог та їх розбіжності з проектом договору
Дата подання: 11 березня 2021 14:22
Дата відповіді: 12 березня 2021 16:37
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що каналізаційні колодязі, по яким має бути виконане підключення оптичним кабелем до мережі Інтернет (згідно пункту 3 Технічних вимог до закупівлі) повністю заповнені сміттям та каналізаційними стоками, що робить неможливим прокладання кабелю по каналізації. Просимо прибрати вимогу прокладання кабелю по каналізації або додати можливість підключення по повітрю (лініям електропередач), оскільки жоден Учасник не зможе виконати вимогу підключення каналізацією, тим паче, до Вас вже заведений оптичний кабель по повітрю. Також, прошу звернути увагу на розбіжності, між пунктом 11 Технічних вимог (11. Підключення виконується протягом 10 днів з моменту підписання договору з переможцем закупівлі) та пунктом 4.2 Проекту договору (4.2. Підключення каналу Замовника до устаткування Виконавця та забезпечення доступу до мережі Інтернет (на виконання п. 1.1.1 цього Договору) виконується протягом однієї доби після підписання Сторонами цього Договору із підписанням Сторонами відповідного Акту про введення в експлуатацію каналу зв’язку між Виконавцем і Замовником, , з урахуванням особливостей ЗУ «Про публічні закупівлі»). Будь ласка, поясніть, виконати підключення потрібно за одну добу після підписання договору чи протягом десяти?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник на Ваше питання було внесено зміни в пункті 4.2. Проекту договору по закупівлі UA-2021-03-09-011055-c стосовно сроку підключення каналу Замовника до устаткування Виконавця та забезпечення доступу до мережі Інтернет (на виконання п. 1.1.1 цього Договору) та до Технічної документації пункту 3.
уточнення вимог закупівлі
Дата подання: 14 березня 2021 18:19
Дата відповіді: 15 березня 2021 09:27
Просимо дотримуватись у проведені процедур вимог чинного законодавства. Просимо надати розьяснення вимоги "Документ-підтвердження можливості підключення шляхом встановлення радіообладнання або проведення оптоволоконного кабеля". Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації"; та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації. Реєстр операторів, провайдерів телекомунікацій - https://data.gov.ua/dataset/644400dc-dc7c-4add-8593-91beb5becc68 , сайт Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації - https://nkrzi.gov.ua/ . При встановленні конкретних вимог закупівлі просимо конкретизувати вимоги з посиланням на нормативні документи оскільки оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наприклад: відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - послуга повинна надаватись Учасником, який має сертифікованих спеціалістів - на підтвердження інформації необхідно надати копії таких сертифікатів та ін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, на Ваше питання хочемо зазначити, що підтвердженням можливості підключення шляхом встановлення радіообладнання може бути Ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України, а для проведення оптоволоконного кабеля необхідно мати договір про надання доступу до опор повітряних ліній електропередач чи опор конструкцій контактних мереж з відповідними організаціями, або ж дозвіл на прокладення підземного кабелю. Вимоги щодо надання зазначеної інформації допоможуть прийняти правильне рішення при визначенні переможця даної закупівлі та бути впевненими в отриманні якісних послуг. Тож така вимога ніяк не направлена на дискримінацію учасників, а вказана для підтвердження можливості надання якісної послуги та тим самим правильного використання місцевого бюджету.
уточнення вимог закупівлі
Дата подання: 14 березня 2021 18:20
Дата відповіді: 15 березня 2021 15:57
Відповідно до Указу Президента України від 30 серпня 2017 року № 254/2017, яким введено в дію рішення РНБО України «Про загрози кібербезпеці держави та невідкладні заходи з їх нейтралізації» державним органам, підприємствам, установам і організаціям державної форми власності закуповувати послуги з доступу до мережі Інтернет у операторів телекомунікацій, у яких відсутні документи про підтвердження відповідності системи захисту інформації встановленим вимогам у сфері захисту інформації заборонено. Враховуючи зазначене, провайдери Інтернет повинні мати чинні атестати відповідності системи захисту ЗВІД. Просимо внести відповідні вимоги то тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник на Ваше питання хочемо зазначити наступне: Закон України «Про основні засади забезпечення кібербезпеки України» використовує термін «Критично важливі об'єкти інфраструктури», визначаючи їх як юридичні особи, а саме підприємства та установи (незалежно від форми власності) таких галузей, як енергетика, хімічна промисловість, транспорт, банки та фінанси, інформаційні технології та телекомунікації (електронні комунікації), продовольство, охорона здоров'я, комунальне господарство, діяльність яких безпосередньо пов'язана з технологічними процесами та/або наданням послуг, що мають велике значення для економіки та промисловості, функціонування суспільства та безпеки населення, виведення з ладу або порушення функціонування яких може справити негативний вплив на стан національної безпеки і оборони України, навколишнього природного середовища, заподіяти майнову шкоду та/або становити загрозу для життя і здоров'я людей. Відповідно до статті 8 Закону України “Про критичну інфраструктуру та її захист” об’єкти данної закупівлі не відносяться до критичної інформаційної інфраструктури, адже не користуються базою інформації, що вимагає секретний доступ, не мають критичних інформаційних ресурсів, де необхідно застосовувати такого виду захист, тому не потребують використання систем захисту ЗВІД. Отож, зазначений Вами атестат не є обов’язковим для даних об’єктів та для включення в кваліфікаційні вимоги.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2021 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХАЛІК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 14 900,00
UAH
3 895,00
UAH
Документи
ТОВ "АЙТІ-ІНВЕСТ" 17 000,00
UAH
4 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ФРІНЕТ" 15 000,00
UAH
11 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

18 березня 2021 09:18
Електронний підпис
18 березня 2021 09:18
Цінова пропозиція.pdf.p7s
18 березня 2021 09:18
Довідка про керівника.pdf.p7s
18 березня 2021 09:18
Довідка про статут.pdf.p7s
18 березня 2021 09:18
ліцензія.pdf.p7s
18 березня 2021 09:18
Протокол ДП %22УДЦР%22.pdf.p7s
18 березня 2021 09:18
свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
18 березня 2021 09:18
Цінова пропозиція.pdf
18 березня 2021 09:18
Довідка про керівника.pdf
18 березня 2021 09:18
Довідка про статут.pdf
18 березня 2021 09:18
ліцензія.pdf
18 березня 2021 09:18
Протокол ДП %22УДЦР%22.pdf
18 березня 2021 09:18
свідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

18 березня 2021 10:03
Електронний підпис
18 березня 2021 10:02
копія договору.pdf
18 березня 2021 10:02
протокол.pdf
18 березня 2021 10:02
додатки.pdf
18 березня 2021 10:02
пропозиція 3.pdf
18 березня 2021 10:02
додатки 2021.pdf

Публічні документи

18 березня 2021 12:24
Електронний підпис
18 березня 2021 11:03
Статут.pdf
18 березня 2021 11:03
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 березня 2021 11:03
Протокол якості НКРЗІ.pdf
18 березня 2021 11:03
Паспорт.pdf
18 березня 2021 11:03
Лист згода.pdf
18 березня 2021 11:03
Идентифікаційний код.pdf
18 березня 2021 11:03
Довідка технічні вимоги.pdf
18 березня 2021 11:03
Власна довідка.pdf
18 березня 2021 11:03
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХАЛІК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "АЙТІ-ІНВЕСТ"

ТОВ "ФРІНЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ХАЛІК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3037913671
Переможець 3 895,00
UAH
24 березня 2021 10:34

Документи

24 березня 2021 10:34
Електронний підпис
24 березня 2021 10:32
Протокол 120.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2021 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ХАЛІК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3037913671
3 895,00
UAH
Документи

Документи

24 березня 2021 10:34
Електронний підпис
24 березня 2021 10:32
Протокол 120.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 16:08
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 14:21
ду № 1 від 29.12.21 до дог № 47-78.pdf зміни до договору
04 січня 2022 11:37
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 17:17
УПРАВЛІН HY210101-47-77.pdf укладений
30 березня 2021 17:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: HY210101-47/78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 894,93
UAH (в тому числі ПДВ 649,15 UAH)