Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти та горіхи ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 03220000-9
Очікувана вартість
76 082,98 UAH
UA-2021-03-09-008674-c 450cfc7dfd1240fc955ee03eb94d1f6b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Копач

+380442815807 tiraok11@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичне управління Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000002
Вебсайт: https://ssu.gov.ua/viiskovo-medychne-upravlinnia
Місцезнаходження: 01021, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Липська, 11
Контактна особа: Інна Копач
+380442815807
tiraok11@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв’язку з відміною відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-20-001318-b) та відміною повторних відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-10-006329-a) за відсутністю учасників закупівлі, з метою повноцінного забезпечення продуктами харчування дітей, які перебувають в закладах дошкільної освіти, пацієнтів, що знаходяться на стаціонарному лікуванні в ЦГ ВМУ, тимчасово ув’язнених осіб, що знаходяться в відділі забезпечення досудового слідства СБ України, керуючись пунктом 1) частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) відповідно частини 2 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Бублик О.П. наголосив, що відповідно до Закону:
“1. Переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону.
2. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі:

1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації; (пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України “Про публічні закупівлі”).
Перелік документів, що підтверджують умови застосування переговорної процедури:
1) Закон України «Про публічні закупівлі» (зі змінами і доповненнями).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 березня 2021 14:49
Оскарження наміру укласти договір: 20 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Овочі, фрукти та горіхи ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 03220000-9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

09 березня 2021 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУОЛ СТАНДАРТ"
#34200887
Переможець 75 858,00
UAH з ПДВ
09 березня 2021 14:49

Документи

09 березня 2021 14:49
Електронний підпис
09 березня 2021 14:49
Повідомлення .doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 березня 2021 14:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУОЛ СТАНДАРТ"
#34200887
75 858,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 березня 2021 14:49
Електронний підпис
09 березня 2021 14:49
Повідомлення .doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 11:32
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2021 17:48
779-2021_1.pdf зміни до договору
09 грудня 2021 17:48
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 15:56
162-2021 т.pdf укладений
22 березня 2021 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 162-2021/т
Договір:
Номер додаткової угоди: 779-2021_1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 75 854,88
UAH (в тому числі ПДВ 12 642,48 UAH)