Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 34827358 |
Місцезнаходження: | 51931, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, вул.. Москворецька, 14 |
Контактна особа: |
Кірсік Анна Вадимівна +380569554061 zakupki_34827358@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 березня 2021 22:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 12:25 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту наданих послуг/акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 120 банківських днів | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2021 22:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2021 22:15 |
Додаток 2.pdf | |
06 березня 2021 22:15 |
Додаток 5.pdf | |
06 березня 2021 22:15 |
ТД дератизація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-16-000053 ● 3d04aebf952f4516beb99998f97e70d7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2021 Одеса № 469
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 16.08.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 469
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
9 UA-2021-03-06-000150-b 06.03.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-18 08:18:24
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-21 12:59:17
Відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID UA-2021-03-06-000150-b
На Ваш запит у межах проведення моніторингу закупівлі за номером ID UA-2021-03-06-000150-b повідомляємо:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. ?
Відповідь: Замовник самостійно визначив необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Очікувану вартість визначено керуючись річною потребою, спіставляючи очікувану вартість закупівлі з попередніми роками. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 3 до тендерної документації, а також проектом договору передбачено, що послуги повинні надаватися Виконавцем з належною якістю та відповідно до норм чинного законодавства України, характеристик, правил тощо з врахуванням застосування заходів із захисту довкілля. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на https://prozorro.gov.ua.
Також повідомляємо, що департамент не має власного веб сайту, тому всю необхідну інформацію розміщуємо на сайті Кам’янської міської ради http://kam.gov.ua
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок моніторингу оскаржується у судовому порядку |
Дата публікації: | 17 вересня 2021 |
Документи:
17 вересня 2021 23:45
|
Електронний підпис |
17 вересня 2021 23:40
|
Screenshot_20210917-233644_Viber.jpg |
17 вересня 2021 23:40
|
Screenshot_20210917-233700_Viber.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" |
2 075 112,00
UAH з ПДВ
|
1 372 766,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНА КОМПАНІЯ "ЛІКВІДАТОР" |
2 660 400,00
UAH з ПДВ
|
1 389 320,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ" |
2 890 000,00
UAH з ПДВ
|
2 295 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" |
2 305 680,00
UAH з ПДВ
|
2 305 680,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" #38834879 |
Відхилено |
1 372 766,40
UAH з ПДВ
|
31 березня 2021 13:27
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 березня 2021 00:00
|
ТОВ "САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНА КОМПАНІЯ "ЛІКВІДАТОР" #39505980 |
Відхилено |
1 389 320,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 23:25
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 квітня 2021 00:00
|
ТОВ "КЛІНІНГ ІДЕАЛ" #39948135 |
Переможець |
2 295 000,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2021 23:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2021 12:22
|
SCAN0009.PDF | укладений |
19 листопада 2021 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 14:10
|
SCAN0016.PDF | зміни до договору |
11 травня 2021 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 23:15
|
SCAN0010.PDF | укладений |
26 квітня 2021 15:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | з метою виправлення механічних помилок по тексту договору, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Викласти п. 3.2. Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» в наступній редакції: «3.2. Ціни на послуги зазначені у розрахунку, який є невід’ємною частиною договору.» 2. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та п.2 Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 419 013 грн. 26 коп. (чотириста дев’ятнадцять тисяч тринадцять гривень 26 коп.), (без ПДВ.)» 3. Викласти п. 6.1.3. Розділу VI. Права та обов'язки сторін «6.1.3. Підписати впродовж п’яти робочих днів з моменту отримання від Виконавця акт наданих послуг. У разі його не підписання сповістити Виконавця у письмовій формі про такі причини.» |
Номер договору про закупівлю: | 245/1-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |