Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА БЛАГОУСТРОЮ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43978726 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Конституції майдан, будинок 7 |
Контактна особа: |
Червякова Катерина Олегівна 380577252385 hmr.sdo21@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 20:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2021 12:23 |
Очікувана вартість: | 4 595 887,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 979,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з бюджету Харківської міської територіальної громади в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 20:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 20:39 |
ТД.docx | |
05 березня 2021 20:39 |
Додаток № 4.doc | |
05 березня 2021 20:39 |
Додаток № 3.docx | |
05 березня 2021 20:39 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
05 березня 2021 20:39 |
Додаток № 2.docx | |
05 березня 2021 20:39 |
Додаток № 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-04-000005 ● 8043cfb9f4d84b4496edf7167900cdec
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2021 11:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.08.2021 № 488
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 №488
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-05-010744-c від 05.03.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-04 16:58:26
Запит на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі капітального ремонту фонтану по просп. Маршала Жукова, 2А в м. Харків. Коригування (45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-010744-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»(зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-05 12:50:38
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт фонтану по просп. Маршала Жукова, 2А в м. Харків. Коригування (45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт).
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт фонтану по просп. Маршала Жукова, 2А в м. Харків. Коригування (45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі- Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт фонтану по просп. Маршала Жукова, 2А в м. Харків. Коригування (45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт фонтану по просп. Маршала Жукова, 2А в м. Харків. Коригування (45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт) (номер тендеру в ЦБД UA-2021-03-05-010744-c), його очікувана вартість визначені згідно з проєктною документацією.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та його очікуваної вартості: Капітальний ремонт фонтану по просп. Маршала Жукова, 2А в м. Харків. Коригування (45000000-7 - будівельні роботи та поточний ремонт) (номер тендеру в ЦБД UA-2021-03-05-010744-c), ознайомитися можна за посиланням: https://www.city.kharkov.ua/en/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-61640.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 серпня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2021 12:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМДОРСЕРВІС" |
4 545 000,00
UAH з ПДВ
|
4 522 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТБК ТІТАН" |
4 564 100,00
UAH з ПДВ
|
4 530 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМДОРСЕРВІС" #33818847 |
Переможець |
4 522 000,00
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 18:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2021 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2021 16:26
|
Додаткова угода № 1 (1) (1).pdf | зміни до договору |
10 вересня 2021 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 15:57
|
Договір.pdf | укладений |
13 квітня 2021 15:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2021 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить - 4 404 122 грн. 71 коп. (чотири мільйони чотириста чотири тисячі сто двадцять дві грн. 71 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 734 020 грн. 45 коп.». 3. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2021 році за рахунок коштів бюджету Харківської міської територіальної громади складає - 4 404 122 грн. 71 коп. (чотири мільйони чотириста чотири тисячі сто двадцять дві грн. 71 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 734 020 грн. 45 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 4. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).». 5. Пункт 5.1. розділу V. « ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.08.2021р. Період виконання робіт: квітень 2021р. – серпень 2021р.». 6. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 15.09.2021р., в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов’язань.». 7. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2021 рік. |
Номер договору про закупівлю: | 109 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |