Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ремонт, технічне обслуговування комп’ютерів і периферійного устаткування, офісної техніки, послуги щодо заправки та відновленню картриджів для лазерних принтерів)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-03-05-010225-c f6c10e1e171748a88b903dded002755a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Орлянська

+380563757104
+380634913521
+380672998608
hospital21_zam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984659
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Канатна, буд. 17
Контактна особа: Марина Орлянська
+380563757104,+380634913521,+380672998608
hospital21_zam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2021 17:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2021 17:15
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
710 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (ремонт, технічне обслуговування комп’ютерів і периферійного устаткування, офісної техніки, послуги щодо заправки та відновленню картриджів для лазерних принтерів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ву. Канатна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови для інших учасників
Дата подання: 11 березня 2021 17:52
Шановний замовник послуг , Ви так все добре прописали під свого виконавця що до Вас крім нього ніхто і не прийде , чи є у Вас бажання знизити вартість послуг та отримати реальну економію бюджетних коштів ? Бачу що ні, у Вас є бажання порушити законодавство та попасти під моніторинг .. заради чого, заради того щоб хтось отримав усю суму ? я Вам навіть можу вже переможця назвати не дочекавшись процедури закупівлі . А чи може Ваш майбутній переможець прописувати умови під себе і чому Ви як посадові особи приймаєте в цьому участь ? Чи є це нормальним щоб майбутні виконавці послуг до Вас приходили проводили якісь інвентарізації та ви підписували акт ? як цей акт будет називатись? ..хіба що акт змови яб його назвав, Ви не повинні знати навіть хто будет приймати участь у Ваших торгах , Ви маете можливість тільки оцінювати кваліфікаційні документи , яких Ви сюди і так напхали стільки що залишилось тільки тех паспорт на квартиру сюди прікріпити та сплату за коммунальні послуги та за світло , бо якщо ти бомж то права приймати участь тобі заборонено ! Бажаємо Вам щастя та удачі , перемоги , тому хто так якісно прописав тендерну документацію , будемо надіятися що держава щось зробить з такими як Ви так Ваш переможець .
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2021 17:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА 119 500,00
UAH з ПДВ
119 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2021 00:43
Електронний підпис
18 березня 2021 00:42
пропозиція.pdf
18 березня 2021 00:42
Відгуки.pdf
18 березня 2021 00:42
довідка про досвід.pdf
18 березня 2021 00:42
довідка право підпису.pdf
18 березня 2021 00:42
ИНН.pdf
18 березня 2021 00:42
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
18 березня 2021 00:42
Витяг з ЭДР.pdf
18 березня 2021 00:42
Гарантійний лист2.pdf
18 березня 2021 00:42
лист гарантія тех вимог.pdf
18 березня 2021 00:42
АКТ обстеження.pdf
18 березня 2021 00:42
Договір на приміщення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
#2015300381
Переможець 119 500,00
UAH з ПДВ
19 березня 2021 18:47

Документи

19 березня 2021 18:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2021 18:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ХАМАЗА ЛЮДМИЛА ГРИГОРІВНА
#2015300381
119 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2021 18:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 12:29
Електронний підпис укладений
26 березня 2021 09:40
дог 47_ФОП Хамаза Л.Г._24,03,21_119500,00.pdf укладений
26 березня 2021 09:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 119 500,00
UAH