Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
6 369,96 UAH
UA-2021-03-05-010185-c f2c03b91bef343e78ef8b1de7afad16f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кльованик Тетяна Олександрівна

+380629388206 vip782007@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 серпня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Благодійна організація "Християнський фонд "Надія"
Код ЄДРПОУ: 25102718
Місцезнаходження: 87524, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Гастело, б. 72а
Контактна особа: Кльованик Тетяна Олександрівна
+380629388206
vip782007@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68.05 м.куб
Ціна за одиницю: 93.62UAH з ПДВ
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87524, Україна, Донецька область, Маріуполь, Гастело, б.72а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надання послуг здійснюється Споживачем щомісячно, до 25-го числа наступного місяця за звітним, згідно Акту здавання-приймання наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом трьох банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 25 Календарні 100

Тендерна документація

05 березня 2021 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Комунальник"
#32164402
Переможець 6 369,96
UAH з ПДВ
05 березня 2021 17:19

Документи

05 березня 2021 17:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 18:33
Звіт про виконання договору з утілізації сміття та поводження за сміттям 2021р.pdf укладений
20 січня 2022 18:32
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 17:22
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 серпня 2021 17:16
Електронний підпис укладений
03 серпня 2021 16:56
41.pdf зміни до договору
05 березня 2021 17:24

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям 68.05 м.куб 93,62
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити суму договору на 770,58 (сімсот сімдесят грн. 58 коп.) грн. з урахуванням ПДВ. 2. змінити пункту 17 розділу Ціна та порядок оплати послуг. Сума договору та викласти у наступній редакції: "17. Згідно з рішенням виконавчого комітету №261 від 22.06.2021року "Про встановлення тарифів на послуги з поводження з побутовими відходами" тариф на вивезення 1 куб. метра відходів становить для: - твердих - 116,27 гривень за 1 куб. метр, з урахуванням ПДВ;" 3. Внести зміни до пункту 19 розділу Ціна та порядок оплати послуг. Сума договору - викласти у новій редакції: "19. Оплата за даним договором складає для ТПВ: 530,83 (п'ятьсот тридцять гривень 83 коп.) грн., з урахуванням ПДВ, на місяць з 01.01.2021року по 30.06.2021року; Оплата за даним договором складає для ТПВ: 659,26 (шістьсот п'ятдесят дев'ять грн. 26 коп.) грн., з урахуванням ПДВ, на місяць з 01.07.2021року по 31.12.2021 року. Загальна сума договору складає 7140,54 (сім тисяч сто сорок грн. 54 коп.) грн., з урахування ПДВ на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 41
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям 68.05 м.куб 93,62
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 140,54
UAH (в тому числі ПДВ 1 190,09 UAH)