Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Електромонтажні роботи - за ДК 021:2015 (CPV): 45310000-3 (Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у ЗЗСО 253)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2021-03-05-009533-c e669485c1b3c44c2bf6179dfcb9b6171
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Ілинич Михайло Петрович

+380988907963 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Ілинич Михайло Петрович
+380988907963
tender_106@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2021 18:00
Початок аукціону: 29 квітня 2021 12:02
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Електромонтажні роботи - за ДК 021:2015 (CPV): 45310000-3 (Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у ЗЗСО 253)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03146, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Жмеринська, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі згідно тендерної документації
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі згідно тендерної документації
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі згідно тендерної документації
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі згідно тендерної документації
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі згідно тендерної документації
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі згідно тендерної документації
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі згідно тендерної документації
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі згідно тендерної документації
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі згідно тендерної документації
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі згідно тендерної документації
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі згідно тендерної документації
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі згідно тендерної документації
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі згідно тендерної документації
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Довідка в довільній формі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-03-05-009533-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Український виробничо-будівельний Альянс Центр, Код ЄДРПОУ:34280208
Дата подання: 18 березня 2021 16:33
Скарга
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі Замовник) 05.03.2021 року було оголошено закупівлю «Електромонтажні роботи - за ДК 021:2015 (CPV): 45310000-3 (Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у ЗЗСО 253)» (ідентифікатор закупівлі UA-2021-03-05-009533-c). Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 23-03-2021, 18:00. Очікувана вартість закупівлі – 1 800 000,00 грн. Керуючись частиною 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, Товариство з обмеженою відповідальністю «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» реалізує своє право на подання скарги. Ознайомившись з умовами тендерної документації, Товариство з обмеженою відповідальністю «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право Товариство з обмеженою відповідальністю «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» на участь в цій закупівлі, а саме: 1. Відповідно до п. 4 таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації Замовник вимагає: Копію відповідної ліцензії, або в разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію наказу ДСНС України та супровідного листа від ДСНС України стосовно видачі ліцензії (датованого не раніше 2020 року) на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Така умова є дискримінаційною для нас, як для учасника торгів, та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, які мають копію відповідної ліцензії або в разі електронної ліцензії мають супровідного листа від ДСНС України стосовно видачі ліцензії (датованого не раніше 2020 року) на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Ліцензування робіт або послуг протипожежного призначення регулюється Постановою КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». При цьому ліцензія в електронному вигляді можлива лише у разі, якщо учасником отримано ліцензію після вступу в дію Постанови КМУ від 23 серпня 2016 р. № 561, а в подальшому Постанови КМУ від 24 травня 2017 р. № 363. Таким чином до 2016 року учасники могли отримати ліцензію в паперовому вигляді, після 2016 року – в електронному. Наша компанія має документ (ліцензію), виданий Державною службою України з надзвичайних ситуацій після 2016 року, але раніше 2020 року, яким ДСНС підтверджує, що учасник має Ліцензію на провадження діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення з переліком робіт, які може виконувати учасник. Відповідно до норм чинного законодавства України, Учасник не повинен на регулярній основі заново отримувати Документ, виданий Державною службою України з надзвичайних ситуацій про надання інформації, яким ДСНС підтверджує, що учасник має Ліцензію на провадження відповідної діяльності. Відповідно до пункту 4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, Замовник має змогу самостійно ознайомитись з Реєстром ліцензіатів, а саме з переліком робіт, які може надати Учасник на провадження діяльності з надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення на сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Також, відповідно до Інструкції з діловодства Державного центру сертифікації ДСНС України, затвердженої Наказом Держцентру від 04.02.2019 року № 39, що розроблена на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 року №5 , та на підставі пункту 180 Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженою вищевказаною Постановою, ДСНС України письмові відповіді на листи від юридичних осіб - суб’єктів господарювання надаються не пізніше ніж за 30 днів, з моменту надходження та реєстрації запитів у Держцентрі , що перевищує строк підготовки тендерної пропозиції по даній закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації, виклавши її у наступній редакції: Копію відповідної ліцензії, або в разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію наказу ДСНС України. 2. Відповідно до п. 5 Таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації Замовник вимагає надати: Копію декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану відповідно до чинного законодавства на офісні приміщення учасника, та декларації відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи, зареєстровану відповідно до вимог чинного законодавства, в графі місце виконання робіт повинно бути зазначено адресу об’єкта або вказано на об’єктах замовника по Україні згідно з укладеними договорами. Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, та такою, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають Декларацію відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи, зареєстровану відповідно до вимог чинного законодавства, в графі місце виконання робіт повинно бути зазначено адресу об’єкта або вказано на об’єктах замовника по Україні згідно з укладеними договорами. Отримання дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки регулюється Постановою КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107. Відповідно до зазначеної вище Постанови документами, які надають право виконувати роботи підвищеної небезпеки є дозвіл або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Постанова КМУ «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107 отримувала неодноразові зміни та редакції, які включали окремі види робіт або до переліку робіт, щодо яких необхідне отримання дозволу, або до переліку робіт, щодо яких необхідне отримання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Пунктом 15 Постанови в чинній редакції зазначено, що строк дії дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або на експлуатацію машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки становить п’ять років. Наша компанія має Дозвіл підвищеної небезпеки, який є чинним та дає законне право виконувати учаснику роботи, передбачені п. 5 Таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації. Проте умовами тендерної документації не передбачено надання чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, чим дискримінують нас як учасника. Ми не маємо і не повинні мати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, якщо при цьому маємо чинний дозвіл підвищеної небезпеки. Просимо внести зміни до п. 5 Таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації та викласти його в редакції: Копію декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану відповідно до чинного законодавства на офісні приміщення учасника, та декларації відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи, зареєстровану відповідно до вимог чинного законодавства, в графі місце виконання робіт повинно бути зазначено адресу об’єкта або вказано на об’єктах замовника по Україні згідно з укладеними договорами або копію дозволу підвищеної небезпеки на відповідні роботи. 3. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає надати: Учасники надають: Сертифікат ІSO 9001:2015 – «Системи управління якістю» – сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, послуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) Сертифікат ISO 50001:2011 "Системи енергетичного менеджменту" - сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, послуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»- сфера застосування (сертифікації)– Електромонтажні роботи, послуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) Сертифікат ISO 37001:2016 "Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" - сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, послуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) Сертифікат ISO/IEC 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» - сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, послуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) Сертифікат ISO 45001:2018 "Системи менеджменту охорони праці та здоров’я. Вимоги та настанови щодо використання " - сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, послуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.) Сертифікат ISO 28000:2007 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, послуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.). ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» - сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, послуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. Подається разом з документами, що підтверджують його чинність (продовження дії в разі необхідності.). Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки участь у процедурі закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають сертифікат, де чітко зазначено: «сфера застосування (сертифікації) - Електромонтажні роботи, послуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації, інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт, діяльність у сфері архітектури. При цьому в Національному класифікаторі України, затвердженому Наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457, основне призначення якого визначати та кодувати основні та другорядні види економічної діяльності юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, в структурі класифікації видів економічної діяльності відсутні види діяльності «послуги з проектування та монтажу систем пожежної сигналізації», «інженерні послуги в галузі проектно – конструкторських робіт», «діяльність у сфері архітектури». У зв’язку з чим незрозуміло, на підставі якого нормативного акту Замовником вимагається надати сертифікат щодо конкретних видів діяльності, які не зазначені в класифікаторі видів економічної діяльності ДК 009:2010. Учасник не може і не повинен надавати документи, які мають містити вимоги, що не передбачені стандартами та класифікаторами України. Просимо внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, залишивши у кожній вимозі щодо кожного Сертифікату ISO, ДСТУ ISO, ISO/IEC в тексті тендерної документації текст «сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, діяльність у сфері інжинірингу (або проектні роботи)». 4. Відповідно до п. 2 Додатку 3 тендерної документації Замовник вимагає надати: На керівника робіт надати скановані копії посвідчень та витягів з протоколу (або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: - Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; На налагоджувальника КВП та А, електромонтера ОПС надати скановані копії посвідченнь та витягів з протоколу( або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: - Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; Така умова є незаконною та дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки участь у процедурі закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають керівника робіт, налагоджувальника КВПіА та електромонтера ОПС, що пройшли навчання (перевірку знань) Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт Згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 для виконання робіт/надання послуг відповідно до технічного завдання наявні наступні вичерпні кадрові вимоги: Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. При цьому відповідно до норм Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 не передбачено наявність навиків вантажо-розвантажувальних робіт у працівників, а також не передбачене виконання таких робіт під час надання послуг/ виконання робіт протипожежного призначення. Окрім того відповідні роботи не передбачені технічним завданням. Ми як Учасник маємо працівників, які відповідають нормам Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, проте працівники (керівник робіт, налагоджувальник КВПіА, електромонтер ОПС) не мають і не зобов’язані проходити навчання (перевірку знань) з: Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт. Просимо внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, виключивши з п. 2 Додатку 3 тендерної документації слова «: - Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт;». 5. Відповідно до п. 2 Додатку 3 тендерної документації Замовник вимагає надати: На керівника робіт надати скановані копії посвідчень та витягів з протоколу (або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: - Правил роздрібного ринку електричної енергії; На налагоджувальника КВП та А, електромонтера ОПС надати скановані копії посвідчень та витягів з протоколу( або протоколи) про проходження навчання (перевірку знань) з: - Правил роздрібного ринку електричної енергії. Така умова є незаконною та дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, оскільки участь у процедурі закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які мають керівника робіт, налагоджувальника КВПіА та електромонтера ОПС, що пройшли навчання (перевірку знань) Правил роздрібного ринку електричної енергії. Згідно Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 для виконання робіт/надання послуг відповідно до технічного завдання наявні наступні вичерпні кадрові вимоги: Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. При цьому відповідно до норм Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 не передбачено наявність навиків роздрібного ринку електричної енергії у працівників, а також не передбачене виконання таких робіт під час надання послуг/ виконання робіт протипожежного призначення. Окрім того відповідні роботи не передбачені технічним завданням. Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312 правила регулюють «взаємовідносини, які виникають під час купівлі-продажу електричної енергії між електропостачальником (електропостачальниками) та споживачем (для власного споживання), а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії, визначеними цими Правилами. Учасниками роздрібного ринку є: електропостачальники, оператор системи передачі, оператори систем розподілу, у тому числі оператори малих систем розподілу, споживачі, основні споживачі, субспоживачі, виробники електричної енергії, які підпадають під визначення розподіленої генерації, та інші учасники ринку, які надають послуги, пов’язані з постачанням електричної енергії споживачу з метою використання ним електричної енергії на власні потреби.» Учасник не є електропостачальником, оператором системи передачі, оператором систем розподілу тощо, і на об’єкті Замовника він не є навіть споживачем. Технічним завданням не передбачено здійснення жодних робіт, пов’язаних з роздрібним ринком електричної енергії. Ми як Учасник маємо працівників, які відповідають нормам Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852, проте працівники (керівник робіт, налагоджувальник КВПіА, електромонтер ОПС) не мають і не зобов’язані проходити навчання (перевірку знань) з: Правил роздрібного ринку електричної енергії. Просимо внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, виключивши з п. 2 Додатку 1 тендерної документації слова «Правил роздрібного ринку електричної енергії». Дискримінаційні вимоги, що містяться в Документації порушують права та законні інтереси Товариство з обмеженою відповідальністю «Український Виробничо-Будівельний Альянс «Центр» як учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку пожежних послуг. Проте, через порушення замовником частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Було подано вимогу щодо необхідності внесення змін до тендерної документації та вилучення дискримінаційних вимог, проте Замовник відповів відпискою, без зазначення аргументації свого рішення. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника внести зміни до п. 4 таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації, виклавши її у наступній редакції: Копію відповідної ліцензії, або в разі електронної ліцензії обов’язково Учасник має надати копію наказу ДСНС України. 3. Зобов’язати Замовника внести зміни до п. 5 Таблиці 2 Додатку 3 тендерної документації та викласти його в редакції: Копію декларації відповідно матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану відповідно до чинного законодавства на офісні приміщення учасника, та декларації відповідності матеріально- технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра, верхолазні роботи, зареєстровану відповідно до вимог чинного законодавства, в графі місце виконання робіт повинно бути зазначено адресу об’єкта або вказано на об’єктах замовника по Україні згідно з укладеними договорами або копію дозволу підвищеної небезпеки на відповідні роботи. 4. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, залишивши у кожній вимозі щодо кожного Сертифікату ISO, ДСТУ ISO, ISO/IEC в тексті тендерної документації текст «сфера застосування (сертифікації) – Електромонтажні роботи, діяльність у сфері інжинірингу (або проектні роботи)». 5. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, виключивши з п. 2 Додатку 3 тендерної документації слова «: - Правил охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт;» 6. Зобов’язати Замовника виключити вимогу щодо того, що у разі надання декларації – в графі місце виконання робіт вказати всі адреси де будуть виконуватися роботи або декларація повинна бути видана на з трактуванням місця виконання робіт «на об’єктах замовника по України згідно укладених договорів». 7. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, виключити дискримінаційну умову, виключивши з п. 2 Додатку 1 тендерної документації слова «Правил роздрібного ринку електричної енергії».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 23 березня 2021 10:20
рішення від 13.04.2021 №7754.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2021 18:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. Зміни до тендерної документації внесено.
Дата виконання рішення замовником: 19 квітня 2021 15:29