Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) : 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
154 000,00 UAH
UA-2021-03-05-005506-c 2379a12ffb374e53b103ff4063d91a04
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щедріна Ірина

380674742271 finance4@onko.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005639
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Контактна особа: Щедріна Ірина
380674742271
finance4@onko.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 12:01
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2021 10:00
Очікувана вартість: 154 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 770,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
950 метри кубічні
Послуги з вивезення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться по факту надання послуг на підставі рахунку та акту приймання передавання Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2021 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 12:06
Додаток 4 Проект договору побутові відходи П.docx
05 березня 2021 12:06
Конкурсна документація побутові відходи П.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРЕКОЛОГІЯ ЧЕРКАСИ 128 250,00
UAH з ПДВ
128 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2021 18:43
Електронний підпис
16 березня 2021 18:41
Додаток 2.pdf
16 березня 2021 18:41
Додаток 4.pdf
16 березня 2021 18:41
Лист згода.pdf
16 березня 2021 18:41
Довідки.pdf
16 березня 2021 18:41
Довідка (субпідрядники).pdf
16 березня 2021 18:41
Довідка ст. 17.pdf
16 березня 2021 18:41
Захист довкілля.pdf
16 березня 2021 18:41
Довідка про працівників.pdf
16 березня 2021 18:41
Довідка МТБ.pdf
16 березня 2021 18:41
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРЕКОЛОГІЯ ЧЕРКАСИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ УКРЕКОЛОГІЯ ЧЕРКАСИ
#41890011
Переможець 128 250,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 09:45

Документи

18 березня 2021 09:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УКРЕКОЛОГІЯ ЧЕРКАСИ
#41890011
128 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 09:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2022 16:53
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2022 10:01
укрекологія додаткова 3.pdf зміни до договору
29 березня 2022 10:00
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 16:10
ДУ № 2 від 31.12.21 дог. № 166.2275 від 31.12.21.pdf зміни до договору
06 січня 2022 16:09
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 16:31
ДУ №1 до дог. № 166.2275 від 29.03.2021.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 16:31
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 13:01
Договір 166.2275.pdf укладений
31 березня 2021 12:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони домовились внести зміни до п.4.3 Договору та Специфікації Договору в новій редакції, на підставі пункту 2 частини 5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 166/2275
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 166/2275
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 166/2275
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2022
Сума оплати за договором: 153 493,92
UAH (в тому числі ПДВ 25 582,32 UAH)