Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Освітлювальні прилади
Очікувана вартість
37 666,67 UAH
UA-2021-03-05-005472-c f853e57e94844e06a53d8969923a5d31
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвин Анна Олександрівна

+380444186149 kp.uzn.obolon2018@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Оболонського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 05416745
Місцезнаходження: 04073, Україна , Київська обл., Київ, Московський проспект, буд.26-А
Контактна особа: Литвин Анна Олександрівна
+380444186149
kp.uzn.obolon2018@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2021 09:00
Початок аукціону: 23 березня 2021 13:46
Очікувана вартість: 37 666,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 188,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: наведена у Додатку 1 «ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій є «Ціна без ПДВ», питома вага критерію – 100%. Методика оцінки – згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Під час заповнення форм учасник зазначає ціну пропозиції спрощеної закупівлі в гривнях без урахування податку на додану вартість (ПДВ). При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Додатки до оголошення: Додаток 1 – ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. Додаток 2 – ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ. Додаток 3 – ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ». Додаток 4 – ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ/ПОСТАВКИ ТОВАРІВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Світлодіодний прожектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 31521000-4 — Світильники
20 штуки
Світлодіодний прожектор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 31521000-4 — Світильники
20 штуки
Світильник адміністративний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 31521000-4 — Світильники
10 штуки
Світильник консольний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 31521000-4 — Світильники
10 штуки
Світильник адміністративний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, Оболонський район, просп.Степана Бандери, 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2021
ДК 021:2015: 31521000-4 — Світильники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Детально про умови оплати – згідно Додатку 4 – ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ/ПОСТАВКИ ТОВАРІВ Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик
Дата подання: 05 березня 2021 14:39
Дата відповіді: 05 березня 2021 15:14
Замовник не помилився в поз.3 з габаритами, бо щось важко представити стельовий світильник 595х595х250мм? Може Замовник вкаже модель світильника, який був використаний, як взірець?
Відповідь: Доброго дня! За результатами Вашого звернення будуть внесені відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-05-005472-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2288101199
Дата подання: 26 березня 2021 13:29
Щодо невідповідності вимогам Замовника
Переможець надав по поз.1 та поз.2 прожектори серії ДО-35 ТМ GLX, які явно не відповідають технічним вимогам Замовника. Як можна упевнитись (https://lampa-plus.prom.ua/ua/p1235585611-prozhektor-svetodiodnyj-glx.html) серія ДО-35 ТМ GLX є економною серією виконання прожекторів з енергоефективністю 90Лм/вт та ресурсом 25000год. (що підтверджує і прайс цього року виробника ДО-35 ТМ GLX, який додається) Таким чином заявлені Переможцем характеристики є не правдивими та не відповідають вимогам Замовника. Щодо поз.3 Світлодіодна панель серії OPAL INSERT PRO TM LEDium, то згідно каталогу виробника ТМ LEDium (додається) панелі серії OPAL INSERT TM LEDium мають значно нижчий показник світлового потоку ( у панелі 48Вт - 2950Лм), ніж очікуваний Замовником на рівні 4300Лм. Враховуючи вище наведену інформацію та додані документи вважаємо за доцільне дискваліфікувати пропозицію Переможця, як таку, що не відповідає вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2021 17:07
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Замовник при проведенні спрощених закупівель керується нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі від 09.03.2021 № 022 (НОВА РЕДАКЦІЯ) Замовником були встановлені ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Додаток 1), а також ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ (Додаток 2), в тому числі вимоги щодо документального підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником до постачання товару. Учасник (ФОП ПРОСКУРА В.А.), який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, у складі своєї пропозиції надав Технічну специфікацію з інформацією про технічні, якісні та інші характеристики запропонованого учасником до постачання товару, чим в повному обсязі підтвердив свою відповідність встановленим Замовником вимогам в цій частині.
Додатково повідомляємо, що відповідно до положень абз.2 ч.14 ст.14 Закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; а також згідно ч.4 ст.33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. Враховуючи дані норми Закону зміст Вашої вимоги не передбачає надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а так само не передбачає надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з Вашою пропозицією. Отже, підсумовуючи вищезазначене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2021-03-05-005472-c.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2288101199
Дата подання: 06 квітня 2021 17:52
Щодо безпідставності дискваліфікації
По-перше: є неправдивою інформація щодо ненадання інформації про систему оподаткування, так як у складі пропозиції наявний витяг з Реєстру платників єдиного податку, де вказано, ФОП Купін С.П. є платником єдиного податку , 2 група, за ставкою 10%. Таким чином 1-й пункт дискваліфікації є не чинним. Щодо оцінки технічних характеристик, то здається, що Замовник збирається викладати мозаїку, а не освітлювати приміщення та виробничі площі. Всі вимоги зводяться до невідповідності кольору корпусів та габаритних розмірів, нехтуючи світловим потоком, ресурсом та гарантійними вимогами, які складають основну вагу якості товару, і як наслідок, його ціну. Треба зазначити, що для прожекторів такої потужності сірий колір є більш негативним фактором, бо саме так звані "обманки" фарбують у сірий колір. На відміну від більш якісних прожекторів, які фарбують в чорний колір (він більш сприяє віддачи тепла і збільшує ресурс роботи прожектора). Щодо поз.3, то зазначення "в діапазоні 50Вт" і означає потужність світильника в 50Вт (згідно теорії математичних меж, якщо Замовник має зання в галузі математичного аналізу). А друга вимога щодо поз.3 зовсім не стосується цього світильника. Щодо вимог до поз.5, то зазначення не менше 1550Лм, вказує, навіть мінімальне значення світлового потоку в 1,3 рази більше ніж очікував Замовник. А те що габарите накладного світильника дещо менші, то це тільки плюс ( менше займає місця на стелі при тому, що світла дасть більше. Таким чином Замовник для дискваліфікації нашої пропозиції використовував або формальні або вже зовсім неправдиві вимоги, що призвело до помилкового рішення. Тому вважаємо за доцільне скасувати рішення про дискваліфікацію нашої пропозиції.
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

26 березня 2021 13:29
Прайс Прожектор 18.01.2021.pdf
26 березня 2021 13:29
ledium_catalog_print (4).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2021 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОСКУРА ВЕНІАМІН АНДРІЙОВИЧ 19 798,00
UAH
18 180,00
UAH
Документи
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ" 20 390,00
UAH
18 200,00
UAH
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 32 898,50
UAH
32 898,50
UAH
Документи

Публічні документи

20 березня 2021 15:16
Електронний підпис
20 березня 2021 15:14
Цінова пропозиція.pdf
20 березня 2021 15:14
тех характеристики copy.pdf
20 березня 2021 15:14
Довідка .pdf
20 березня 2021 15:14
СертифGLX.pdf
20 березня 2021 15:14
СертифGLX_1.pdf
20 березня 2021 15:14
Сертификаты Ледиум.pdf
20 березня 2021 15:14
Скан паспорта.pdf
20 березня 2021 15:14
ІІН.pdf

Публічні документи

20 березня 2021 13:01
Електронний підпис
20 березня 2021 13:00
Лист підтвердження.pdf
20 березня 2021 13:00
Паспорт-5.pdf
20 березня 2021 13:00
Паспорт-4.Pdf
20 березня 2021 13:00
Паспорт-3.Pdf
20 березня 2021 13:00
Паспорт-2.Pdf
20 березня 2021 13:00
Паспорт-1.Pdf
20 березня 2021 13:00
Код Ин.Pdf
20 березня 2021 13:00
Дані учасника 2020.pdf
20 березня 2021 13:00
Витяг платника ЄПД.pdf
20 березня 2021 13:00
Виписка-2.Pdf
20 березня 2021 13:00
Виписка-1.Pdf
20 березня 2021 13:00
Гарантійний лист.jpeg
20 березня 2021 13:00
Цінова пропозиція.jpeg

Публічні документи

19 березня 2021 20:55
Електронний підпис
19 березня 2021 20:52
5. Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
19 березня 2021 20:52
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
19 березня 2021 20:52
4. Витяг ЭДРПОУ (26.02.2021).pdf.p7s
19 березня 2021 20:52
4. Витяг ЭДРПОУ (26.02.2021).pdf
19 березня 2021 20:52
2. Код доступу (06.11.2018).pdf.p7s
19 березня 2021 20:52
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
19 березня 2021 20:52
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf.p7s
19 березня 2021 20:52
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf
19 березня 2021 20:52
7. Довідка.pdf.p7s
19 березня 2021 20:52
7. Довідка.pdf
19 березня 2021 20:52
2. Довідка.pdf.p7s
19 березня 2021 20:52
2. Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОСКУРА ВЕНІАМІН АНДРІЙОВИЧ

ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОСКУРА ВЕНІАМІН АНДРІЙОВИЧ
#3649606333
Рішення скасоване 18 180,00
UAH
06 квітня 2021 13:55
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПРОСКУРА ВЕНІАМІН АНДРІЙОВИЧ
#3649606333
Відхилено 18 180,00
UAH
06 квітня 2021 13:56
ФОП "КУПІН СЕРГІЙ ПИЛИПОВИЧ"
#2288101199
Відхилено 18 200,00
UAH
06 квітня 2021 15:47
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 32 898,50
UAH
06 квітня 2021 17:52

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій