Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Ірпінської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143815 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., Ірпінь, Шевченка, 3-а |
Контактна особа: |
Кузьменко Ольга Вікторівна 380963647579 osvita_irpin@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 15:32 |
Очікувана вартість: | 67 291 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 336 457,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 336400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 3 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2021 10:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2021 10:17 |
Порівняльна таблиця.docx | |
10 березня 2021 10:17 |
ТД- Віночок - нова редакція (10.03.2021).doc | |
05 березня 2021 12:25 |
ТД- Віночок ост.doc |
10 березня 2021 10:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 березня 2021 10:17 |
Порівняльна таблиця.docx
|
|||
10 березня 2021 10:17 |
ТД- Віночок - нова редакція (10.03.2021).doc
|
|||
05 березня 2021 12:25 |
ТД- Віночок ост.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-08-000085 ● b5237fdf68d24172be35da725e71c629
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2021 11:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.04.2021 № 97
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-03-05-004448-c 05.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-12 18:28:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
інших завершальних будівельних робіт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-004448-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-15 14:53:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі інших завершальних будівельних робіт (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-05-004448-c), управління освіти і науки Ірпінської міської ради повідомляє наступне
При розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі та для проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт: «код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція дошкільного навчального закладу №5 "Віночок" (ясла-садок) Ірпінської міської ради Київської області за адресою: вул. Київська, 18, м. Ірпінь, Київська обл.» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (UA-2021-03-05-004448-c), тендерний комітет управління керувався даними, отриманими з технічної та кошторисної частин проектної документації «Реконструкція дошкільного навчального закладу № 5 "Віночок" (ясла-садок) Ірпінської міської ради Київської області за адресою : вул. Київська, 18, м. Ірпінь, Київська область», що отримала позитивний експертний звіт №005-21Е від 22.02.2021р. та була затверджена рішенням Виконавчого комітету Ірпінської міської ради №20/2 від 23.02.2021р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі затверджених містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва та визначення класу наслідків (відповідальності) об’єкту відповідно до ДСТУ 8855:2019.
Розмір бюджетного призначення було визначено у відповідності до затвердженого плану асигнувань управління освіти і науки на 2021-2022 роки
Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 Про ефективне використання державних коштів, зокрема передбачено, рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Крім того, статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Тобто, вказаними нормами чинного законодавства, якими визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту.
Додатки:
- Копія експертного звіту
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БІГ БУД ІНВЕСТ" |
67 240 002,00
UAH з ПДВ
|
67 240 002,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю Виробничо-Комерційна Фірма "Українські Будівельні Технології" |
67 271 246,00
UAH з ПДВ
|
67 271 246,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БІГ БУД ІНВЕСТ" #43468483 |
Переможець |
67 240 002,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2023 08:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2023 08:43
|
ду.7 (договірна +локалка)_ДНЗ5.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2023 08:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2023 12:22
|
ДУ6.pdf | зміни до договору |
12 січня 2023 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2022 14:18
|
ду.5 (дог 05.04-2021).pdf | зміни до договору |
05 травня 2022 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2022 16:45
|
ду.4 (з додатками).pdf | зміни до договору |
15 лютого 2022 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:57
|
ду.3 (05.04-2021).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 12:16
|
ду.2.pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2021 13:56
|
ду.1 (ДНЗ 5).pdf | зміни до договору |
10 вересня 2021 13:53
|
Електронний підпис | укладений |
05 квітня 2021 08:57
|
договір 05.04-2012.pdf | укладений |
05 квітня 2021 08:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05/04-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (зміна графіка фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | 05/04-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін до додатку 3 договору "Графік фінансування" |
Номер договору про закупівлю: | 05/04-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05/04-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у звязку із виникненням обставин непереборної сили |
Номер договору про закупівлю: | 05/04-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору до 31.12.2023, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань, заміна "Календарний графік виконання робіт", "Графік фінансувань" |
Номер договору про закупівлю: | 05/04-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 05/04-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |