Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV) : 71320000-7 Послуги з інженерного проектування - Виготовлення проектно-кошторисної документації систем протипожежного захисту (системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2021-03-05-004278-c ● 29916d3f3d754ec8affdf9c4b7dce162
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393777 |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35 |
Контактна особа: |
Апекіна Анна Вікторівна podil_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 березня 2021 11:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2021 13:11 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення проектно-кошторисної документації систем протипожежного захисту (системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | ДК 021:2015 (CPV) : 71320000-7 Послуги з інженерного проектування - Виготовлення проектно-кошторисної документації систем протипожежного захисту (системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення та управління евакуацією людей) | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2021 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 березня 2021 11:46 |
ТД_ проект апс.docx | |
05 березня 2021 11:23 |
Додаток 3 Проект Договору.docx |
05 березня 2021 11:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
05 березня 2021 11:46 |
ТД_ проект апс.docx
|
||
05 березня 2021 11:23 |
Додаток 3 Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Перевищення повноважень (корупційні прояви)
Дата подання: 06 березня 2021 09:41
Дата відповіді: 09 березня 2021 10:25
Наразі існує ряд рішень АМКУ в яких зазначено про перевищення повноважень Замовниками та дискримінація учасників (обов'язковість обстеження об'єктів та відмітки у Замовника зазначеної довідки).
Просимо прибрати заначений пункт, як дискримінаційний (корупційний) (доволі часто Замовник після обстеження просто відмовляється підписувати таку довідку про обстеження об'єкту учасником):
"Учасник зобов’язаний попередньо (в період уточнень) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктами та визначення детального обсягу надання послуги, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень, які надаються в складі пропозиції. Огляд провести до закінчення подання пропозицій ( до 23.03.2021 р.). Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до останнього рішення АМКУ, що міститься за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-06-000386-c дана вимога не є дискримінаційною.
Дискримінація
Дата подання: 10 березня 2021 08:53
Дата відповіді: 10 березня 2021 16:37
В ТД наяна вимога про інженера проектувальника за класом наслідків СС 3. На підставі якого нормативно - правового акту встановлена дана вимога. ЯКИЙ СС3!!!!!, ви школи, а не атомна станція. Вимагаємо прибрати дану вимогу! В разі, ящо наша вимога не буде задоволена - ми будемо вимушені звернутися в АМКУ.
Відповідь: Доброго дня.
Відповідно до п.2 ст. 32 Закону категорія складності об’єкта будівництва визначається відповідно до державних будівельних норм та стандартів на підставі класу наслідків (відповідальності) такого об’єкта.
Згідно із ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків та категорії складності об'єктів будівництва» визначення категорії складності об'єктів будівництва слід визначати на підставі класу наслідків (відповідальності) у відповідності з Таблицею. При цьому, основними показниками для визначення класу наслідків є кількість людей, які постійно та періодично перебувають на об'єкті, знаходяться ззовні; економічні витрати.
Відповідно до п.2 ст. 32 Закону категорія складності об’єкта будівництва визначається відповідно до державних будівельних норм та стандартів на підставі класу наслідків (відповідальності) такого об’єкта.
Згідно із ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків та категорії складності об'єктів будівництва» визначення категорії складності об'єктів будівництва слід визначати на підставі класу наслідків (відповідальності) у відповідності з Таблицею. При цьому, основними показниками для визначення класу наслідків є кількість людей, які постійно та періодично перебувають на об'єкті, знаходяться ззовні; економічні витрати.
Клас наслідків
Дата подання: 10 березня 2021 16:58
Дата відповіді: 11 березня 2021 07:58
Надайте розрахунок класу наслідків, можливо у вас счёты поломались когда вы считали клас наследникідків )) надайте розрахунок класу наслідків на який ви посилаєтесь !!!!!!
Відповідь: Шановний учасник.
Тендерна документація розроблена відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дякуємо за питання
Тендерна документація розроблена відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дякуємо за питання
Клас наслідків
Дата подання: 11 березня 2021 09:08
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:09
Надайде пояснення чому клас наслідків СС3 ? Ви самі не розумієте як він розраховується, спочатку ви пишете що клас наслідків розрахований, тепер ви посилаєтесь на те, що згідно ст.22 Закону. ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГУ ПРО КЛАС НАСЛІДКІВ СС 3, в іншому разі будемо вимушені звернутися в АМКУ )))
Відповідь: Шановний Учаснику, вся необхідна інформація, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та інші вимоги вже містяться в умовах тендерної документації.
Категорія складності об’єкта будівництва визначається відповідно до державних будівельних норм та стандартів на підставі класу наслідків (відповідальності) такого об’єкта. Згідно із ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків та категорії складності об'єктів будівництва» визначення категорії складності об'єктів будівництва слід визначати на підставі класу наслідків (відповідальності) у відповідності з відповідною Таблицею. При цьому, основними показниками для визначення класу наслідків є кількість людей, які постійно та періодично перебувають на об'єкті, знаходяться ззовні; економічні витрати.
Категорія складності об’єкта будівництва визначається відповідно до державних будівельних норм та стандартів на підставі класу наслідків (відповідальності) такого об’єкта. Згідно із ДСТУ-Н Б В.1.2-16:2013 «Визначення класу наслідків та категорії складності об'єктів будівництва» визначення категорії складності об'єктів будівництва слід визначати на підставі класу наслідків (відповідальності) у відповідності з відповідною Таблицею. При цьому, основними показниками для визначення класу наслідків є кількість людей, які постійно та періодично перебувають на об'єкті, знаходяться ззовні; економічні витрати.
Акти огляду на планах приміщень
Дата подання: 11 березня 2021 11:41
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:09
Акти огляду на планах приміщень. Чи правильно розуміємо, що Акт огляду є не лише Актом огляду, а саме: Планом приміщень, який десь треба взяти. Питання, Плани Ви надаєте на місцях, на Введенській, чи їх спочатку треба намалювати?
Відповідь: Шановний Учаснику, вся необхідна інформація, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та інші вимоги вже містяться в умовах тендерної документації. Відповідно до вимог тендерної документації , учасник зобов’язаний попередньо (в період уточнень) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктами та визначення детального обсягу надання послуги, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень, які надаються в складі пропозиції. Огляд провести до закінчення подання пропозицій ( до 23.03.2021 р.). Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.. Інші вимоги до огляду відсутні.
Ми могли б розділити поняття Акт огляду та плани приміщень?
Дата подання: 11 березня 2021 11:59
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:08
Ми могли б розділити поняття Акт огляду та плани приміщень, оскільки затрата на обстеження по часу надзвичайно велика (огляд 3 робочі години, підготовка планів 6 робочих годин) і під час пандемії не зовсім логічним буде проводити час в навчальних закладах? Прохання погодити зміни, чи надати плани освітній закладів. Якщо в планах будуть зміни, можна буде просто їх відкоригувати (із врахуванням планів БТІ). Але якщо треба намалювати плани, ми намалюємо. Також просимо надати додатковий телефон для звязку, або відповідати на заявлений в тендерній документації. З повагою та любовю до Подолу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, вся необхідна інформація, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та інші вимоги вже містяться в умовах тендерної документації.
Контактна інформація також міститься в оголошенні та тендерній документації.
Відповідно до вимог тендерної документації , учасник зобов’язаний попередньо (в період уточнень) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктами та визначення детального обсягу надання послуги, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень, які надаються в складі пропозиції. Огляд провести до закінчення подання пропозицій ( до 23.03.2021 р.). Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.. Інші вимоги до огляду відсутні.
Контактна інформація також міститься в оголошенні та тендерній документації.
Відповідно до вимог тендерної документації , учасник зобов’язаний попередньо (в період уточнень) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктами та визначення детального обсягу надання послуги, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень, які надаються в складі пропозиції. Огляд провести до закінчення подання пропозицій ( до 23.03.2021 р.). Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.. Інші вимоги до огляду відсутні.
організація оглядів закладів освіти
Дата подання: 11 березня 2021 12:02
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:08
Надайте будь-ласка додаткову контактну інформацію для звязку і коригування процесу обстежень шкіл (садочків). Також розясніть яким саме чином проводити огляди і з ким саме їх погоджувати?
Відповідь: Шановний Учаснику, вся необхідна інформація, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та інші вимоги вже містяться в умовах тендерної документації.
Контактна інформація також міститься в оголошенні та тендерній документації.
Відповідно до вимог тендерної документації , учасник зобов’язаний попередньо (в період уточнень) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктами та визначення детального обсягу надання послуги, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень, які надаються в складі пропозиції. Огляд провести до закінчення подання пропозицій ( до 23.03.2021 р.). Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.. Інші вимоги до огляду відсутні.
Контактна інформація також міститься в оголошенні та тендерній документації.
Відповідно до вимог тендерної документації , учасник зобов’язаний попередньо (в період уточнень) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктами та визначення детального обсягу надання послуги, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на планах оглянутих Учасником приміщень, які надаються в складі пропозиції. Огляд провести до закінчення подання пропозицій ( до 23.03.2021 р.). Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються.. Інші вимоги до огляду відсутні.
Плани БТІ
Дата подання: 11 березня 2021 12:03
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:07
Шановний замовнику, долучіть плани БТІ по закладам освіти.
Відповідь: Шановний Учаснику, вся необхідна інформація, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та інші вимоги вже містяться в умовах тендерної документації.
СС3
Дата подання: 11 березня 2021 12:07
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:06
Шановний замовнику, який саме обєкт на Подолі має клас наслідків СС3? Дуже просимо нати відповідь на питання по суті.
Відповідь: Шановний Учаснику, вся необхідна інформація, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та інші вимоги вже містяться в умовах тендерної документації.
Клас наслідків СС3 чи не СС3.
Дата подання: 11 березня 2021 12:22
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:06
Дайте будь-ласка перелік шкіл в яких щоденно не менше 8 годин на добу (Це стосується конкретних учнів, вчителів, вихователів), і не менше 150 днів на рік ОБИДВІ УМОВИ перебуває понад 400 людей.
Якщо не надасте такої інформації, видаліть по можливості цю вимогу. Вважаємо, що скарга в АМКУ є вимушеною дією, яка аж ніяк не прискорить ні підготовку проектів ні монтаж. Давайте зробимо заклади освіти безпечнішими разом. Тут йдеться не лише про тендер, а й про суть процесів. До безпеки дітей можна відноситись із особливою увагою. Можливо треба ще й системи пожежогасіння, димовидалення встановлювати. Також наявність планів для хороших спеціалістів надає можливість і без огляду запропонувати проектні рішення не для тендеру, а для безпеки наших дітей. А діти вчаться на Подолі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, вся необхідна інформація, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та інші вимоги вже містяться в умовах тендерної документації.
Можливо варто період уточнень продовжити?
Дата подання: 11 березня 2021 12:26
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:04
Шановний замовнику, можливо варто відмінити тендер, оскільки в період уточнень ви не відповідаєте у робочий час на телефонні дзвінки?
Відповідь: Шановний Учаснику, відповідно до ст..24 ЗУ Про публічні закупівлі, 1 Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Клас наслідків
Дата подання: 11 березня 2021 16:21
Дата відповіді: 12 березня 2021 13:05
Який заклад містить клас наслідків СС3 ?
Відповідь: Шановний Учаснику, вся необхідна інформація, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та інші вимоги вже містяться в умовах тендерної документації.
Клас наслідків СС3
Дата подання: 11 березня 2021 18:37
Дата відповіді: 12 березня 2021 13:05
Вимагаємо видалити вимогу про клас наслідків СС3, так як ніхто не знає з замовника який на обєктах клас наслідків. Відписки, які ви пишите вище - "БРЄД"
Відповідь: Шановний Учаснику, вся необхідна інформація, технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та інші вимоги вже містяться в умовах тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2021 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" |
598 800,00
UAH з ПДВ
|
598 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НОВІТНІ-ТЕХНОЛОГІЇ" |
599 000,00
UAH з ПДВ
|
599 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" #40220120 |
Відхилено |
400 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2021 16:07
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 березня 2021 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ "БЕЗПЕКА БІЗНЕСУ" #43551775 |
Переможець |
598 800,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2021 18:23
|
128.PDF | укладений |
19 квітня 2021 13:46
|