Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку А4, папір для друку А3, ручка кулькова, олівець, клей ПВА, клей-олівець, коректор-ручка, коректор рідина, штемпельна фарба, діркопробивач, гумка, ножиці, стікер-закладки, папір для нотаток, скоби, скріпки круглі, лінійка, антистеплер, лоток для паперів, маркер, конверт поштовий, стиплер, скотч, скотч канцелярський, стругалка для олівців.
Очікувана вартість
137 000,00 UAH
UA-2021-03-05-002568-c 000e294130984abd9759def0da3db61b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Захарчук

+380365535146 miskaradas@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сарненська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04057770
Місцезнаходження: 34500, Україна , Рівненська обл., м. Сарни, вул. Широка, 31
Контактна особа: Алла Захарчук
+380365535146
miskaradas@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 137 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 685,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6970 штуки
Папір для друку А4, папір для друку А3, ручка кулькова, олівець, клей ПВА, клей-олівець, коректор-ручка, коректор рідина, штемпельна фарба, діркопробивач, гумка, ножиці, стікер-закладки, папір для нотаток, скоби, скріпки круглі, лінійка, антистеплер, лоток для паперів, маркер, конверт поштовий, стиплер, скотч, скотч канцелярський, стругалка для олівців.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34500, Україна, Рівненська область, Cарни, Широка,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 банківських днів з дня отримання товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2021 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 10:21
оголошення.docx
05 березня 2021 10:21
проєкт договора.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 березня 2021 09:16
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
09 березня 2021 09:16
Електронний підпис
09 березня 2021 09:16
протокол №19 відміна процедури від 09.03.2021.doc