Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Дефібрилятор-монітор BeneHeart D3; НК 024:2019: 17882 – Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції; відповідний код ДК 021-2015 - 33182100-0 Дефібрилятори)
Очікувана вартість
190 000,00 UAH
UA-2021-03-05-002194-a 93e88202fd4a4c859649e1ebd0257f9d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабай Наталія Анатоліївна

057-705-02-23 tk_okb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02003563
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13
Контактна особа: Бабай Наталія Анатоліївна
057-705-02-23
tk_okb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2021 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2021 16:00
Очікувана вартість: 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати). не вимагається. Вид забезпечення пропозиції (якщо замовник вимагає його надати). - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Не вимагається. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури є ціна (питома вага критерію – 100%). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі: згідно додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Дата та час проведення аукціону. Призначається системою автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Дефібрилятор-монітор BeneHeart D3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, Харків, проспект Незалежності, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33182100-0 — Дефібрилятори
НК 024:2019: 17882 — Система моніторингу фізіологічних параметрів з можливістю проведення дефібриляції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 10 банківських днів з дня поставки товару у відповідності до частини 1 статті 49 Бюджетного кодексу України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2021 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 15:48
03_оголошення .doc
05 березня 2021 15:48
02 додатки до оголошення спрощеної закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ" 187 049,00
UAH з ПДВ
187 049,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2021 15:59
Електронний підпис
16 березня 2021 15:59
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
Переможець 187 049,00
UAH з ПДВ
22 березня 2021 14:24

Документи

22 березня 2021 14:24
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2021 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
187 049,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2021 14:24
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2022 12:52
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 16:11
Ду № 1 дефібрилятор скан (1).pdf зміни до договору
31 березня 2021 16:10
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 15:42
Договір дефібритятор скан.pdf укладений
31 березня 2021 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID – 19)», пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, відповідно до пункту 6 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 6, пункту 11.3. розділу 11 «Інші умови» Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести до Договору наступні зміни: Зменшити ціну Договору на 12 236,85 грн. (Дванадцять тисяч двісті тридцять шість гривень вісімдесят п’ять копійок) та викласти пункт 3.1. Договору у новій редакції: «3.1. Загальна сума цього Договору становить: 174 812,15 грн. (Сто сімдесят чотири тисячі вісімсот дванадцять гривень п’ятнадцять копійок) без ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 19/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 174 812,15
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)