Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44053418 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а |
Контактна особа: |
Анастасія Галицька +380567448257 dkb_dmr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 17:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2021 15:49 |
Очікувана вартість: | 9 278 499,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2021 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2021 15:10 |
Нова редакція тендерної документації від 15.03.2021.docx | |
15 березня 2021 15:10 |
Додаток 6 до нової редакції тендерної документації від 15.03.2021.docx | |
15 березня 2021 15:10 |
Перелік змін 15.03.2021.docx | |
04 березня 2021 17:54 |
Технічне завдання до Додатку 8.rar | |
04 березня 2021 17:54 |
Тендерна документація.docx | |
04 березня 2021 17:54 |
Додаток 6.docx |
15 березня 2021 15:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 березня 2021 15:10 |
Нова редакція тендерної документації від 15.03.2021.docx
|
|||
15 березня 2021 15:10 |
Додаток 6 до нової редакції тендерної документації від 15.03.2021.docx
|
|||
15 березня 2021 15:10 |
Перелік змін 15.03.2021.docx
|
|||
04 березня 2021 17:54 |
Технічне завдання до Додатку 8.rar
|
|||
04 березня 2021 17:54 |
Тендерна документація.docx
|
|||
04 березня 2021 17:54 |
Додаток 6.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-25-000012 ● 616c246fb37a4feaa4f71143a72455a7
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 червня 2021 09:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
24.06.2021 № 414
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 24.06.2021 № 414
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-03-04-012657-c 04.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-01 13:55:33
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт пл. Шевченка в м. Дніпрі». Коригування», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-04-012657-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-05 14:19:26
Надання пояснень щодо моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт пл. Шевченка в м. Дніпрі». Коригування за кодом ДК 021:2015: 454530000-7 – Капітальний ремонт і реставрація
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень Західного офісу Держаудитслужби, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт пл. Шевченка в м. Дніпрі». Коригування за кодом ДК 021:2015: 454530000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-03-04-012657-c) . Проаналізувавши інформацію наведену у запиті Замовник надає наступні пояснення, стосовно питання, зазначеного у запиті.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої ТДВ «Інститут Дніпродіпротранс», яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» від 16 лютого 2021 року № 0021-21Е.
Розмір бюджетного призначення визначається на підставі рішення міської ради від 16.12.2020 № 13/1-2 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2021 рік», зі змінами від 24.02.2021 № 3/4, відповідно до обсягу видатків бюджету розвитку, які спрямовуються на будівництво об’єкта у бюджетному періоді.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі примірної методики визначення очікуваної вартості, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а саме абзацу 2 пункту 4 розділу 3: очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме:
Глава 1-9: 7 242 252,00 грн.
Прибуток: 82 337,00 грн.
Адміністративні: 14 893,00 грн.
Ризики: 173 814,00 грн.
Інфляція: 218 787,00 грн.
ПДВ: 1 546 416,60 грн.
Всього: 9 278 499,60 грн.
Також повідомляємо, що Замовник являється новоствореною організацією та не має власного веб-сайту через недостатність фінансової спроможності, тому для розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі, користується наданою йому можливістю, оприлюднювати обґрунтування на веб-сайті Дніпровської міської ради, задля виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266. Так, листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування. Також надано можливість автоматичного відображення інформації, яку замовник розміщує у власному електронному кабінеті та яка відображається у системі Prozorro.
На підставі вищезазначеного, за фактом наданої можливості у доступі та використанні офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради, Департаментом капітального будівництва було встановлено віджет на сайті dniprorada.gov.ua, для виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2021 16:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» |
8 825 718,92
UAH з ПДВ
|
8 825 718,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ |
8 894 800,92
UAH з ПДВ
|
8 894 800,92
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Будівельна компанія «НОРМА» #33880412 |
Переможець |
8 825 718,92
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 11:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2024 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2021 15:22
|
Договір №12-04-1.pdf | укладений |
12 квітня 2021 14:56
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
22 квітня 2021 11:29
|
8 235 246,96 UAH | UA708201720344211004100053491 ДКБ Дніпровської міської ради |
UA213052990000026002046212789 ТОВ "Будівельна компанія "НОРМА" |
Оплачений |