Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (послуги з охорони об’єктів АТП ГФД СКМУ)
Очікувана вартість
1 950 000,00 UAH
UA-2021-03-04-012624-c b84cd977caf34b05994d274dd352582d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Руденко

+380444866166 atpekaterina@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Автопідприємство Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03538993
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул.Некрасівська, 7
Контактна особа: Катерина Руденко
+380444866166
atpekaterina@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 17:50
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2021 01:00
Очікувана вартість: 1 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 (послуги з охорони об’єктів АТП ГФД СКМУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, Київ, вул. Некрасівська 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Документ
Опис: Довідка (лист) у довільній формі (відповідно до ТД)
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Документ
Вимоги до документу: Довідка (лист) у довільній формі (відповідно до ТД)
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Документ
Опис: Довідка (лист) у довільній формі (відповідно до ТД)
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Документ
Опис: Довідка (лист) у довільній формі (відповідно до ТД)
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Документ
Опис: Довідка (лист) у довільній формі (відповідно до ТД)
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Документ
Опис: Довідка (лист) у довільній формі (відповідно до ТД)
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Документ
Опис: Довідка (лист) у довільній формі (відповідно до ТД)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Документ
Опис: Довідка (лист) у довільній формі (відповідно до ТД)
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Документ
Опис: Довідка (лист) у довільній формі (відповідно до ТД)
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Документ
Опис: Довідка (лист) у довільній формі (відповідно до ТД)
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Документ
Опис: Довідка (лист) у довільній формі (відповідно до ТД)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
Заголовок: Документ
Опис: Довідка (лист) у довільній формі (відповідно до ТД)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 квітня 2021 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 15:35
зміни до ТД 2.doc
08 квітня 2021 15:35
ТД із змінами 2.doc
12 березня 2021 15:03
зміни до ТД.doc
12 березня 2021 15:03
ТД охорона із змінами.doc
04 березня 2021 17:50
ТД охорона.docx
04 березня 2021 17:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
08 квітня 2021 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 березня 2021 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 17:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2021 15:35
зміни до ТД 2.doc
08 квітня 2021 15:35
ТД із змінами 2.doc
12 березня 2021 15:03
зміни до ТД.doc
12 березня 2021 15:03
ТД охорона із змінами.doc
04 березня 2021 17:50
ТД охорона.docx
04 березня 2021 17:50
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ключ
Дата подання: 08 березня 2021 08:52
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:56
Вимога документації звучить, що якщо під час перевірки електронного підпису уповноваженої особи учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify в «Протоколі створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису» буде зазначена інформація «Тип носія особистого ключа: Незахищений; Тип підпису: Удосконалений та/або не відобразяться прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), то учасник вважаєтьсятаким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його тендерна пропозиція буде відхилена згідно з абзацом третім пункту 1 частини першої статті 31 Закону. На підставі якого нормативного документу встановлена дана вимога? Чому тип носія не може бути незахищеним? Вимагаємо надати обґрунтовані пояснення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 36 ч. 1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель – Уповноважений орган (Міністерство економіки, торгівлі та сільського господарства України).
Відповідно ст. 9 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважений орган серед іншого розробляє та затверджує порядок розміщення інформації про публічні закупівлі. Уповноважений орган має право здійснювати дії та вживати заходів, передбачені законодавством, для виконання покладених на нього функцій.
Згідно з п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082: «Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.».
Відповідно до п. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законівУкраїни «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Відповідно ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги».
Згідно з Законом України «Про електронні довірчі послуги»:
– особистим ключем є параметр алгоритму асиметричного криптографічного перетворення, який використовується як унікальні електронні дані для створення електронного підпису чи печатки, доступний тільки підписувачу чи створювачу електронної печатки, а також у цілях, визначених стандартами для кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів;
– кваліфікованим електронним підписом є удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа;
– удосконаленим електронним підписом є електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис;
– кваліфікованим сертифікатом відкритого ключа є електронний документ, який засвідчує належність відкритого ключа фізичній або юридичній особі, підтверджує її ідентифікаційні дані та/або надає можливість здійснити автентифікацію веб-сайту. Кваліфікований сертифікат відкритого ключа видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, засвідчувальним центром або центральним засвідчувальним органом і відповідає вимогам цього Закону;
– засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки є апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки, який відповідає вимогам цього Закону.
Враховуючи викладене, зазначаємо, що поняття «особистий ключ» та «кваліфікований електронний підпис» не є тотожними. Є чітка різниця між «удосконаленим» та «кваліфікованим» електронними підписами. Вимога замовника щодо застосування кваліфікованого електронного підпису уповноваженою особою учасника не суперечить вимогам згаданих вище законів, які мають вищу юридичну силу ніж постанови Кабінету Міністрів України. Захищений носій, на відміну від звичайного, є засобом кваліфікованого електронного підпису, що підтверджується наявністю у нього відповідного діючого експертного висновку. В кваліфікованих сертифікатах відкритих електронних ключів записується тип захищеного носія, якщо особисті електронні ключі було згенеровано безпосередньо в пам’ять захищеного носія. Під час перевірки кваліфікованого електронного підпису на офіційному вебсайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) у відповідному «Протоколі створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису» (далі – Протокол перевірки) зазначається: «тип носія: захищений» та «тип підпису: кваліфікований». При перевірці кваліфікованого електронного підпису в Протоколах перевірки одночасно не може бути зазначена така інформація, як: «тип носія: незахищений» та «тип підпису: кваліфікований». Тому вважаємо, що вимога замовника щодо використання уповноваженою особою учасника захищеного носія особистого ключа не суперечить вимогам згаданих вище законів. Захищені носії особистих ключів є у вільному продажу для всіх бажаючих.
Враховуючи вище зазначене, замовник не погоджується з тим, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна документація складена з урахуванням вимог законодавстваУкраїни.
Додатково інформуємо про рішення колегії АМКУ від 15.09.2020 № 17336-р/пк-пз, в якому зазначено: «Разом з тим, враховуючи, що тип носія особистого ключа "незахищений" на пропозицію Скаржника не накладено саме кваліфікований електронний підпис.
Окрім цього , в електронній системі публічних закупівель prozorro на інформаційному ресурсі - інфобокс , 29.10.2020 було оновлено відповіді на запитання щодо роботи з електронними підписами.


Стаття 17
Дата подання: 08 березня 2021 08:58
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:56
У документації визначено, що відповідно до статті 17 Закону до Учасників встановлюються наступні вимоги: Відповідно до статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо, зокрема: 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Проте згідно зі статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачається відсутність відповідальності за КРИМІНАЛЬНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ. Дане поняття є відмінним від злочину згідно законодавства. Вимагаємо внести відповідні зміни до документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Документи переможця
Дата подання: 08 березня 2021 09:04
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:56
Визначено, що Переможець тендеру у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, зазначених у Додатку 2 до тендерної документації. Яким чином повинні надаватися дані документи? Відповідно до ч.8. статті 12 амовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.8. статті 12 подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, тому Переможець тендеру в строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи в електронній формі через електронну систему закупівель.
Незаконна вимога
Дата подання: 08 березня 2021 09:09
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:56
У документації вказано, що всі довідки, сертифікати, які мають строк дійсності мають бути дійсними весь термін протягом дійсності тендерної пропозиції. По-перше, вимагаємо уточнити, які саме довідки сертифікати маються на увазі? По-друге, відповідно до якого нормативного акту передбачена така вимога? Якщо наприклад, сертифікат є дійсним на момент розкриття пропозицій і його отримання є обов'яковим лише після того як завершиться строк його дії, то Учаснику необхідно витрачати додаткові кошти, лише щоб задовольнити вашу незаконну і абсурдну вимогу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку №4 тендерної документації Замовника зазначено, що відповідність всіх кваліфікаційних вимог та вимог технічного завдання Учасник підтверджує документально свідоцтвами, сертифікатами, ліцензіями, дозволами, договорами та довідками дійсними не менше строку дійсності тендерної пропозиції.
Окрім цього, відповідно ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» , строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто протягом даного строку всі документи Учасника мають бути дійсними, а враховуючи можливі переноси строків подання тендерних пропозицій (у випадках передбачених Законом) Замовник встановив строк дії тендерної пропозиції 150 днів. Замовник бажає, щоб надання охоронних послуг Виконавцем було якісним, охоронники Виконавця своєчасно проходили огляди ( психіатричний, наркологічний, медичний)та були стресостійкими . Враховуючи всесвітню пандемію яка триває вже другий рік, побічні наслідки хвороби якої впливають на психічний та психологічний стан людини, війна на сході нашої країни ( а велика кількість охоронників Учасників є учасники АТО) та інші стресові фактори сучасного світу , Учасник сам має бути зацікавлений в наданні та підтвердженні особовим складом свіжі документи щодо свого стану здоров’я та психічного стану.
Крім цього,Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Користуючись даним правом, вимагається надати документи, які підтверджують якість товару(стосовно алкотестерів, тест-смужок, нагрудних відеореєстраторів та інше). Дана вимога не є дискримінаційною оскільки наявність відповідних документів передбачено Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» 15 січня 2015 року № 124-VIII, постановами Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94 «Про затвердження Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки», від 2 жовтня 2013 р. № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики invitro» та ДСТУ 8782:2018. Враховуючи специфіку об’єкта та вимоги, які висуваються законодавством до Замовника стосовно рівня організації служби охорони, Замовник вважає, що повинен вимагати і від учасників належного рівня підготовки та досвіду. Керуючись принципом максимальної економії та ефективності закупівлі товарів за бюджетні кошти, встановленні в Статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вважає за потрібне встановити такі вимоги до кваліфікаційних критеріїв.
Дискримінація
Дата подання: 08 березня 2021 09:18
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:56
У документації встановлена вимога надати довідку про наявність працівників суб’єкта охоронної діяльності, які досягли 23-річного віку, перебувають у штаті на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, мають стаж роботи охоронником не менше п’яти років. Чому саме 23-річного віку? Відповідно до статті 11 Закону України "Про охоронну діяльність" Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку. Яким нормативним документом встановлено, що досвід охоронника має бути не менше 5 років? Вам не здається, що дана вимога по-перше звужує коло потенційних учасників, а по друге є абсурдною. Охоронець з досвідом 1 рік може бути більш кваліфікованим, ніж той, що охороняє бібліотеку протягом п'яти років. Вимагаємо привести документацію у відповідність до законодавства і видалити дискримінаційні вимоги
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Довідка МВС
Дата подання: 08 березня 2021 09:23
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:56
У документації наявна вимога надати документ, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий ДІТ МВС України, виданий у 2021 році.Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним Відповідно до п. 2, ч. 1. ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних злочинів. Відповідно до п. 3.5 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ від 15.05.2013 №365 персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання. При прийнятті на роботу суб’єкт охоронної діяльності вимагає у зазначених осіб надати зокрема документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів. Крім цього, ліцензійні умови є обов'язковими для виконання суб'єктами господарювання, які здійснюють охоронну діяльність. А значить для отримання ліцензії на здійснення охоронної діяльності необхідно дотримуватись всіх ліцензійних умов. Тобто, суб’єкт господарювання, який має ліцензію на здійснення охоронної діяльності має відповідний персонал охорони, який відповідає чинному законодавству у сфері охоронної діяльності. Тобто чинним законодавством про охоронну діяльність не вимагається надання документу, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданий не раніше 2021 року. Згідно з роз’ясненнями Міністерства внутрішніх справ довідка про відсутність або наявність судимості не має строку дії, оскільки чинним законодавством строк дії необумовлений, оскільки довідка видається «станом на (дата перевірки)». Тим паче, відповідно до п. 16 Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.2016 №1256 легітимність Довідки може бути перевірена через офіційний веб-сайт МВС. Таким чином, бачимо, що вимога щодо надання документа, який підтверджує, що особа не має не погашеної, чи не знятої в установленому законом порядку, судимості за скоєння умисних злочинів, виданого не раніше дати виходу оголошення може зменшити коло потенційних учасників у закупівлі, що порушує принципи здійснення закупівель. Вважаємо, що довідки які видані у 2020 році при прийнятті на роботу працівників чи навіть 2019 році можуть підтвердити відсутність обмежень у особи. Замовник тим паче має можливість самостійно перевірити інформацію у відкритих реєстрах. У зв'язку з цим вимагаємо видалити вимогу, що даний документ повинен бути станом на певну дату. (вважаємо, що найголовніше, що він просто має бути чинним). Звертаємо увагу, що дана вимога підлягає коригуванню як у Додатку №1 до документації, так і в технічному завданні. У випадку незадовільнення даної вимоги, ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник відноситься до суб’єкту господарювання з високим ступенем ризику, тобто має свою специфіку щодо надання охоронних послуг, відноситься до об’єктів критичної інфраструктури, а тому Замовник бажає отримання якісних послуг від Учасників. З метою уникнення ризиків потрапляння до складу охоронників об’єкту Замовника осіб, які нещодавно могли мати судимість за скоєння умисних злочинів, Замовник і встановив вимогу надання відповідної довідки МВС, яка видана в 2021 році, оскільки в загальнодоступному Реєстрі МВС України можливо тільки підтвердити факт надання довідки про відсутність судимості станом тільки на дату видачі, що не підтверджує факту відсутності судимості на момент подачі тендерних пропозицій. Окрім цього, дані довідки ДІТ МВС України надаються безкоштовно та замовити їх можна дистанційно. Також хочемо зауважити, що відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 максимальний строк надання Довідки встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту. Разом з тим на даний час Державне Підприємство "ДОКУМЕНТ" надає послуги по здійсненню представницьких функцій у підрозділах МВС України з питань оформлення інформаційної довідки про відсутність або наявність судимостей. Термін видачі довідки від 3(трьох) до 14 (чотирнадцяти) робочих днів. Зважаючи на те, що строк подачі тендерної пропозиції складає 16 днів, будь-який учасник у разі відсутності довідки МВС, має змогу отримати вищезазначені довідки у строк достатній для участі в закупівлі. Враховуючи специфіку об’єкта та вимоги, які висуваються законодавством до Замовника стосовно рівня організації служби охорони, Замовник вважає, що повинен вимагати і від учасників належного рівня підготовки та досвіду. Замовник вважає дану вимогу в тендерній документації обгрунтованою та не дискримінаційною.

Аналогічний досвід
Дата подання: 08 березня 2021 09:27
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:56
У документації встановлена вимога надати договори з надання послуг з охорони підприємств чи організацій( не менше трьох), укладених в результаті здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу, з кількістю постів не менше ніж в оголошеній закупівлі, з строком надання послуг не менше десяти місяців. Стаття 16 Закону України встановлює право Замовника вимагати наявність аналогічного досвіду за предметом закупівлі. Проте Закон України "Про публічні закупівлі" не дозволяє обмежувати наявність аналогічного досвіду ЛИШЕ в результаті здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Учасник може мати як досвід охорони комерційних організацій тощо так і досвід виконання аналогічних договорів у сфері публічних закупівель. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, в противному випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх законних прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Страхування
Дата подання: 08 березня 2021 09:39
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:56
У документації встановлена вимога, що уУчасник повинен мати договір добровільного страхування професійної відповідальності (п.15 ч.4 ст.6 Закону України «Про страхування»), страхова сума за яким повинна складати не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі. Керуючись нормами Закону України «Про страхування» (далі – Закон) страхування може бути добровільним або обов’язковим. Відповідно до ст. 6 «Добровільне страхування та його види» до видів добровільного страхування відносять страхування відповідальності перед третіми особами (п.15 ст. 6 Закону). Даний вид страхування є добровільним, а не обов’язковим. Згідно технічного завдання Замовник закуповує послуги з охорони. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18 листопада 2015р. № 960. В зазначених Ліцензійних умов не йдеться про наявність страхового полісу відповідальності перед третіми особами. Відповідно до п.4. ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації. Крім того, замовником не вказано обґрунтованість вказаної вимоги. Також, необхідно зазначити, що аналогічну думку висловила постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у рішенні № 24089-р/пк-пз від 29.12.2020. Враховуючи вищевикладене Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу чим обмежив законні права на участь в Закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти не можливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином, Замовник не тільки має право, а й зобов’язаний оформити «Технічну специфікацію» таким чином, щоб вона «містила детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики».
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із принципів здійснення публічних закупівель є: максимальна економія та ефективність. Ефективність від закупівлі послуг з охорони полягає саме у збереженні матеріальних цінностей Замовника. Не кожна охоронна організація спроможна відшкодувати значну майнову шкоду, навіть вартістю всієї своєї матеріально-технічної бази. У такому випадку гарантом захисту майнових інтересів Замовника може бути страхова компанія за договором страхування професійної відповідальності Учасника, що передбачає компенсацію завданої шкоди Замовнику. Саме тому, Замовником було прийнято рішення за для убезпечення будівлі та прилеглої території АТП ГФД СКМУ від можливих ризиків понесення значних майнових збитків внаслідок неналежного виконання охоронною організацією своїх обов’язків, включити до Технічних вимог на закупівлю вимогу щодо надання учасником копії договору добровільного страхування професійної відповідальності, що передбачає компенсацію можливої завданої шкоди Замовнику. Вищезазначений договір зі страховою компанією (гарантом захисту майнових інтересів Замовника) має можливість укласти будь-яка охоронна організація, без будь-яких обмежень. Визначаючи розмір страхової суми, Замовником було враховано реальні можливості учасників, розмір орієнтовної вартості закупівлі та відповідний розмір можливої страхової компенсації завданої шкоди.
На підставі вищевикладеного, Ваша вимога не містить жодних обґрунтувань щодо неможливості виконання вказаної вимоги Тендерної документації та не доводить, яким чином наведена умова порушує права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі та перешкоджають Вам чи будь-якому іншому суб’єкту господарювання взяти участь у процедурі закупівлі та подати свою тендерну пропозицію.


Невідповідність вимог
Дата подання: 08 березня 2021 09:44
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:56
Чому вимоги, що стосуються кваліфікаційних прописані в технічному завданні? Чому вимоги в технічному завданні відрізняються від тих, що зазначені в кваліфікаційних. Вимагаємо привести документацію у відповідність до законодавства. Адже, якщо учасник випадково зробить помилку при складанні пропозиції в технічному завданні, а саме в документах, що є кваліфікаційними, то Замовник таким чином позбавляє право на виправлення даних помилок протягом 24 годин.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник керується ст.16 Закону України про публічні закупівлі.
Медичний працівник
Дата подання: 08 березня 2021 09:51
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:56
У документації визначено, що Водії ГШР та ГКНС перед виїздом повинні проходити медичний огляд медпрацівником у відповідності до (п.1.4, п.1.8 розділу І Положенні про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого наказом МОЗ України, МВС України від 31.01.2013 № 65/80), який має: свідоцтво, що підтверджує його право на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів, з обов’язковим записом в журналі щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв, відбиток номерного штампу - централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка на виконання вимог наказу ДП «Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій» МОЗ України №80/1-ОП від 03.03.2008 (у відповідності до додатку №3 Положення «Додаток 3 до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів»). У разі відсутності в штаті Учасника медичного працівника він має право укласти договір з відповідним медичним закладом в штаті якого є медичний працівник з вище зазначеними документами.(надати договір та копії вище вказаних медичних документів. Відповідно до даного положення щозмінному передрейсовому та післярейсовому медичним оглядам підлягають водії транспортних засобів підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, фізичних осіб-підприємців, що здійснюють перевезення пасажирів та вантажів (далі - перевізник). Тобто дана вимога стосуєтья ДО суб'єктів господарювання, які здійснюють перевезення пасажирів та вантажів тобто є ПЕРЕВІЗНИКАМИ. Не зрозуміло яким чином група швидкого реагування належить до перевізників. По-друге, відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності взагалі не передбачається, що суб'єкти господарювання повинні мати в штаті медичного працівника чи укладати договори з якимись медичними закладами. Вимагаємо видалити вимогу, яка взагалі не стосується предмету закупівлі. В противному випадку ми будемо звертатися до АМКУ
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 46 Закону України «Про дорожній рух» для медичного контролю обслуговування водіїв та їх оздоровлення підприємствами, установами, організаціями незалежно від форм власності та господарювання при чисельності водіїв 100 і більше чоловік створюються відомчі спеціалізовані медичні, фельдшерські та оздоровчі пункти, медико-санітарні частини, поліклінічні відділення та заклади охорони здоров'я, а при чисельності водіїв менше 100 чоловік - з територіальними медичними закладами укладаються договори на їх медичне обслуговування.
Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва у своємулисті № 3259 від 16.03.2010 зазначив, що діяльність суб'єкта господарювання, пов'язана з проведенням щозмінних передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів, є медичною практикою і відповідно до вимог ст. 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" підлягає ліцензуванню.
Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства внутрішніх справ України № 65/80 від 31.01.2013 затверджено Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів.
Відповідно до п. 1.8 даного Положення щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів здійснюються лікарями лікувального профілю та/або молодшими медичними працівниками з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа».
Крім того, наказом ДП «Український медичний центр безпеки дорожнього руху та інформаційних технологій» МОЗ України № 80/1-П від 03.03.2008 затверджено Інструкцію про порядок видачі і використання штампів медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Згідно даної Інструкції медичний працівник, що проводить щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв, повинен мати наступні документи:
- свідоцтво, яке підтверджує право зазначеного медичного працівника на проведення щозмінних передрейсових (післярейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів, в умовах спеціально оснащенного кабінету та на протязі визначеного терміну;
- довідку про внесення до Єдиного реєстру медичних працівників, що проводять щозмінні передрейсові та післярейсові медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Номерний штамп – централізовано виготовлена печатка єдиного затвердженого зразка.
Отже, якщо кількість водіїв на вашому підприємстві не сягає 100 осіб, то ви маєте право укласти договір з відповідним медичним закладом, який має ліцензію на здійснення медичної практики, та надасть вам у відповідності до умов цього договору свого медичного працівника, що має наведені вище необхідні документи.


Уточнення
Дата подання: 08 березня 2021 09:54
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:56
З якої дати початок надання послуг з охорони, враховуючи всі періоди здійснення публічних закупівель (аукціон, кваліфікацію, період оскаржень)?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Початок надання послуг з охорони з моменту підписання договору.
Об'єм послуг
Дата подання: 08 березня 2021 09:54
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:56
Яка загальна кількість людино/годин охорони?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Замовник, в тендерній документації, не вимагає від Учасників калькуляції людино/година. Відповідно до тендерної документації, Учасник подає загальну суму своєї пропозиції з урахуванням технічних вимог Замовника.
Кількість охоронників
Дата подання: 08 березня 2021 09:56
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:56
Скільки працівників має бути зазначено в довідці про наявність працівників? Одного буде достатньо? Чи потрібно 3 людини?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Чисельність працівників повинна відповідати вимогам чинного трудового законодавства України.
Сертифікація
Дата подання: 08 березня 2021 09:58
Дата відповіді: 11 березня 2021 16:56
з 1 січня 2018 року скасована бов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету «Про стандартизацію і сертифікацію» (втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, яка раніше сертифікувалася та входила до Переліку продукції, що підлягала обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року №28, більше не підлягає обов’язковій сертифікації. Тобто з 01.01.2018 року державна система сертифікації припинила своє існування. А також, відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 6.01.2018 № 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» втратили свою чинність Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації технічних засобів охоронної та охоронно-пожежної сигналізації» (втрата чинності від 16.03.2018). А тому не зрозуміло чому Замовник вимагає в технічому завданні від учасників, підтвердити сертифікатами певні вимоги. Вимагаємо зазначити, що учасник у випадку необов'язковості надання документів в документації повинен надати пояснення з причини ненадання такого
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на аналогічне питання вже надана.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-03-04-012624-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СТРАЖ - СИСТЕМА БЕЗПЕКИ", Код ЄДРПОУ:43337338
Дата подання: 15 березня 2021 14:37
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Скарга на дискримінаційні вимоги документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 березня 2021 10:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: "Щодо виконання рішення Колегії № 6797-р/пк-пз від 02.04.2021 р." Автопідприємство Господарсько - фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України (надалі – Автопідприємство ГФД СКМУ) повідомляє наступне: Згідно рішення № 6797-р/пк-пз від 02.04.2021 р., Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) зобов’язала Автопідприємство ГФД СКМУ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "Охоронні послуги – за кодом CPV за ДК 021:2015-79710000-4 (послуги з охорони об’єктів АТП ГФД СКМУ)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-03-04-012624-с. Автопідприємство ГФД СКМУ виконало вищезазначене рішення Колегії в повному обсязі, а саме: Згідно протоколу засідання тендерного комітету Автопідприємства ГФД СКМУ № 94 від 08.04.2021 р. внесено відповідні зміни в тендерну документацію, які були оприлюднені.
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2021 16:03

Документи подані скаржником

15 березня 2021 12:30
Cкарга на ТД.pdf

Документи подані замовником

22 березня 2021 09:18
відповідь на скаргу.pdf
22 березня 2021 09:18
клопотання1.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
16 квітня 2021 01:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій