Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція ( мед натуральний )
Очікувана вартість
24 300,00 UAH
UA-2021-03-04-009763-c a821a130f7b6468481ea1da0d56b8821
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Копишинська

+380414296283 kopushinka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Юлія Копишинська
+380414296283
kopushinka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі": відповідно пункт 1, частини 2, статті 40, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, застосовується переговорна процедура закупівлі. Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі):замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів (UA-2021-01-26-001209-b та UA-2021-02-12-006014-c) на закупівлю: ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (мед натуральний) (Джерела фінансування – кошти місцевого бюджету) через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Враховуючи об’єктивну необхідність закупівлі на : ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція (мед натуральний) (Джерела фінансування – кошти місцевого бюджету) відповідно до п.1 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 15:50
Оскарження наміру укласти договір: 15 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


ДК 021:2015 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція ( мед натуральний ) для закладів дошкільної освіти Коростенської міської територіальної громади. Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кілограми
Мед натуральний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03142100-9 — Натуральний мед

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка (накладної) на оплату товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу до 20 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі в повному обсязі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

04 березня 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 15:39
Додаток 1.pdf
04 березня 2021 15:39
обгрунтування.pdf
04 березня 2021 15:39
протокол переговорів.pdf
04 березня 2021 15:39
повідомлення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА
#2625109426
Переможець 24 300,00
UAH
04 березня 2021 15:50

Документи

04 березня 2021 15:50
Електронний підпис
04 березня 2021 15:48
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 15:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ВІЛЬХОВЧЕНКО ТАМАРА МИКОЛАЇВНА
#2625109426
24 300,00
UAH
Документи

Документи

04 березня 2021 15:50
Електронний підпис
04 березня 2021 15:48
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 15:48
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2021 16:41
Дод. угода №43-1 від 03.08.2021р. до дог. №43 від 15.03.2021р..pdf зміни до договору
03 серпня 2021 16:34
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 08:37
договір 43 від 15.03.21.pdf укладений
15 березня 2021 08:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Номер додаткової угоди: 43/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 145,80
UAH