Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Банери до 8-го Березня
Очікувана вартість
2 200,00 UAH
UA-2021-03-04-007170-c dea08f833c544808911e22398573d410
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самчук Зоя Леонідівна

+380414442035 b.meriya1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баранівська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04344386
Вебсайт: http://mrada-baranivka.gov.ua/
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, вулиця Соборна ,20
Контактна особа: Самчук Зоя Леонідівна
+380414442035
b.meriya1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Згідно умов договору.Категорія замовника -пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі»органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Місцезнаходження Замовника:12700,м.Баранівка,вул.Соборна,20,Баранівського району, Житомирської області.Тип процедури закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель- згідно абз.5. п.5.ч.2.ст.4 ЗУ "Про публічні закупівлі".код ЄДРПОУ 04344386.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Ціна за одиницю: 550UAH без ПДВ
Банери до 8-го Березня
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12700, Україна, Житомирська область, м.Баранівка, вул.Соборна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 березня 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату за товар, після одержання накладних, в строк не пізніше 10-ти календарних днів з моменту отримання товару, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

04 березня 2021 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кіндрук Світлана Анатоліївна
#2614310902
Переможець 2 200,00
UAH
04 березня 2021 14:14

Документи

04 березня 2021 14:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 14:17

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Банери до 8-го Березня 4 шт 550,00
UAH