Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного обслуговування автоматичних систем пожежогасіння; код ДК 021:2015 – 50410000-2 - "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів"
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2021-03-04-007147-c ● 8596df4bc693485589fb097f84e0bb4d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів" |
Код ЄДРПОУ: | 16286441 |
Вебсайт: | http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44 |
Контактна особа: |
Наталія Тарануха +380444810262 n.taranukha@pk-ukraina.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 14:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 березня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 11:21 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з технічного обслуговування автоматичних систем пожежогасіння; код ДК 021:2015 – 50410000-2 - "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів"; поділу на лоти не передбачено.
3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: послуги з технічного обслуговування автоматичних систем пожежогасіння (8 систем) (згідно з Додатком 2 до тендерної документації).
3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: приміщення замовника за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 120 000,00 грн. (сто двадцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 12 (дванадцять) календарних місяців з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін. Строк дії договору до 31 грудня 2022 року включно (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації).
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 21.03.2021 року.
7. Умови оплати: замовник здійснює розрахунок за надані у звітному календарному місяці послуги на підставі акта приймання-передачі наданих послуг та виставленого учасником рахунку-фактури шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг за звітний календарний місяць. Замовник здійснює оплату наданих послуг за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1 200,00 грн.
12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.
Розгорнути
Згорнути
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з технічного обслуговування автоматичних систем пожежогасіння; код ДК 021:2015 – 50410000-2 - "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів"; поділу на лоти не передбачено.
3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: послуги з технічного обслуговування автоматичних систем пожежогасіння (8 систем) (згідно з Додатком 2 до тендерної документації).
3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: приміщення замовника за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 120 000,00 грн. (сто двадцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 12 (дванадцять) календарних місяців з дати підписання договору уповноваженими особами обох сторін. Строк дії договору до 31 грудня 2022 року включно (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та Додатком 3 до тендерної документації).
6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 21.03.2021 року.
7. Умови оплати: замовник здійснює розрахунок за надані у звітному календарному місяці послуги на підставі акта приймання-передачі наданих послуг та виставленого учасником рахунку-фактури шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг за звітний календарний місяць. Замовник здійснює оплату наданих послуг за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік.
8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд.
9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено.
10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -.
11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1 200,00 грн.
12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Система газового пожежогасіння серверної відділу автоматизації системи управління РВК 3-й поверх, пр. 309
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
12 місяць
Система порошкового пожежогасіння промивочної дільниці змішування фарб ФК 4-й поверх, пр. 463
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
12 місяць
Система газового пожежогасіння серверної відділу дизайну ФК 3-й поверх, пр. 321-Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
12 місяць
Система порошкового пожежогасіння складу легкозаймистих речовин цеху офсетного друку КЖК 3-й поверх, пр. 342
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
12 місяць
Система газового пожежогасіння серверної державного центру персоналізації документів РВК 1-й поверх, пр. 123
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
12 місяць
Система газового пожежогасіння серверної цеху виготовлення документів на пластиковій основі та платіжних карток ФК 2-й поверх, пр. 260
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
12 місяць
Система газового пожежогасіння сховища цеху виготовлення документів на пластиковій основі та платіжних карток ФК 2-й поверх, пр. 258
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
12 місяць
Система газового пожежогасіння серверної цеху технічних засобів безпеки та зв’язку Корпус 22, 1-й поверх, пр. 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50413200-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | замовник здійснює розрахунок за надані у звітному календарному місяці послуги на підставі акта приймання-передачі наданих послуг та виставленого учасником рахунку-фактури шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг за звітний календарний місяць. Замовник здійснює оплату наданих послуг за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану Замовника на відповідний рік. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 14:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 14:03 |
Додаток 1 до ТД Послуги з ТО автоматичних систем пожежогасіння (04.03.21).docx | |
04 березня 2021 14:03 |
Додаток 3 до ТД Пр Дог Послуги з ТО автоматичних систем пожежогасіння (04.03.21).doc | |
04 березня 2021 14:03 |
ТД Послуги з ТО автоматичних систем пожежогасіння (04.03.21).docx | |
04 березня 2021 14:03 |
Оголошення.pdf | |
04 березня 2021 14:03 |
Додаток 2 до ТД Послуги з ТО автоматичних систем пожежогасіння (04.03.21).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖДУМА" |
89 000,00
UAH з ПДВ
|
89 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" |
114 999,84
UAH з ПДВ
|
108 712,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" |
112 320,00
UAH з ПДВ
|
108 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПОЖДУМА" #41124150 |
Переможець |
89 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 10:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 березня 2021 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2022 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2021 15:18
|
Додаткова угода №1 від 24.05.21 до Договору про закупівлю №82 від 09.04.21.pdf | зміни до договору |
24 травня 2021 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 14:04
|
Договір про закупівлю №82 від 09.04.2021.pdf | укладений |
09 квітня 2021 14:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 5 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі пункту 11.1 Договору про закупівлю від 09.04.2021 № 82 (надалі – Договір) уклали цю Додаткову угоду №1 до Договору (надалі – Додаткова угода №1) про таке: 1. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 4.1. Договору та викласти його в новій редакції: «4.1. Вартість Послуг, що надаються Виконавцем за цим Договором, становить 4 079,16 грн. (чотири тисячі сімдесят дев’ять грн. 16 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 679,86 грн. (шістсот сімдесят дев’ять грн. 86 коп.), за один календарний місяць. Загальна вартість надання Послуг впродовж 12 календарних місяців становить 48 949,92 грн. (сорок вісім тисяч дев’ятсот сорок дев’ять грн. 92 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 8 158,32 грн. (вісім тисяч сто п’ятдесят вісім грн. 32 коп.).» 2. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 4.3. Договору та викласти його в новій редакції: «4.3. Ціна Договору складається із загальної вартості Послуг, що надаються за цим Договором, та загальної вартості запасних частин та матеріалів, необхідних для надання Послуг за цим Договором та становить 88 999,92 грн. (вісімдесят вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 92 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 14 833,32 грн. (чотирнадцять тисяч вісімсот тридцять три грн. 32 коп.), відповідно до Додатку 3 до цього Договору.» 3. Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Додатку 3 Договору «Таблиця цін» та викласти його в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди №1. 4. Інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою №1, залишаються незмінними, та Сторони підтверджують щодо них свої зобов'язання. 5. Ця Додаткова угода №1 укладена українською мовою в двох оригінальних примірниках, які мають рівну юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 6. Ця Додаткова угода №1 набуває чинності з моменту підписання її Сторонами та є невід’ємною частиною Договору. 7. До цієї Додаткової угоди №1 додається та є невід‘ємною частиною Договору: - Таблиця цін (додаток 3 до Договору). |
Номер договору про закупівлю: | 82 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 від 24.05.21 до Договору про закупівлю від 09.04.21 №82 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |