Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2021-03-04-005837-a d47f2cd6377441e3897c665586010921
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Брітенков Ігор Володимирович

+380566760301 sneider88@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва виконавчого комітету Покровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34611037
Місцезнаходження: 53300, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, вул. Центральна, 48
Контактна особа: Брітенков Ігор Володимирович
+380566760301
sneider88@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2021 17:00
Початок аукціону: 17 березня 2021 15:36
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Стіл 1700*600*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
1 шт
Стіл 1500*700*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
1 шт
Тумба приставна до столу 1200*600*600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39135100-8 — Стелажі-органайзери
2 шт
Тумба приставна до столу 1100*600*600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39135100-8 — Стелажі-органайзери
1 шт
Стіл 2-х тумбовий 1600*600*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
1 шт
Стіл 2-х тумбовий 1700*700*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
2 шт
Тумба на 4 колесах 600*600*500 з полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39135100-8 — Стелажі-органайзери
1 шт
Шафа для одягу 2000*700*450 (з вішаком для одягу всередині)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
1 шт
Шафа для одягу 2000*700*550 (з трубою для одягу всередині)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
1 шт
Шафа для одягу 2000*700*550 (з трубою для одягу всередині)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39132000-6 — Шафи-картотеки
1 шт
Шафа стелаж для документів відкрита 2000*750*350
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39131100-0 — Архівні стелажі
2 шт
Стіл письмовий однотумбовий 1200*650*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
1 шт
Стіл кутовий 2-х тумбовий 1650*1300*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
1 шт
Стіл кутовий 1600*1000*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
1 шт
Тумба приставна до столу кутового 500*650*750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39135100-8 — Стелажі-органайзери
1 шт
Підставка під системний блок на 4х колесах 250*500*180
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39134000-0 — Комп’ютерні меблі
1 шт
Стіл керівника складний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39134100-1 — Комп’ютерні столи
1 шт
Стінка (2500*2850*550)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м. Покров, вул. Центральна, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39132200-8 — Багатошухлядні шафи-картотеки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавця протягом 30 (тридцяти) банківських днів після отримання Товару згідно видаткових накладних Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2021 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 15:57
Додаток 8 до Вимог
04 березня 2021 15:57
Додаток 7 до Вимог
04 березня 2021 15:57
Додаток 6 до Вимог
04 березня 2021 15:57
Додаток 5 Проєкт договору
04 березня 2021 15:57
Додаток 4 до Вимог
04 березня 2021 15:57
Додаток 3 до Вимог Технічне завдання
04 березня 2021 15:57
Додаток 2 до Вимог
04 березня 2021 15:57
Додаток 1 до Вимог
04 березня 2021 15:57
Вимоги до предмету спрощеної закупівлі

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

формат документації
Дата подання: 09 березня 2021 21:01
Дата відповіді: 10 березня 2021 08:12
Шановний Замовник,чи не могли б Ви документацію по даній закупівлі надати в форматі ворд а не пдф? ,будь ласка , це б значно спростило підготовку пропозицій Учасників,дякую.
Відповідь: Чинне законодавство щодо публічних закупівель не містить вказівок та обов’язків для Замовника оформляти документацію спрощеної закупівлі (оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимоги до предмета закупівлі) у певному визначеному форматі файлів, у т.ч. для оприлюднення на веб-порталі з питань закупівель. Крім того, чинне законодавство не передбачає механізму надання документації учасникам поза межами використання електронної системи закупівель.
Зважаючи на вищезазначене, формат файлів, в якому Замовником оприлюднено вимоги до предмета закупівлі, повністю узгоджується з вимогами чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 16:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ" 71 880,00
UAH з ПДВ
71 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Біляєв Р.В. 74 900,00
UAH з ПДВ
74 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАТЕР КАН" 79 842,00
UAH з ПДВ
79 842,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2021 14:00
Електронний підпис
16 березня 2021 14:00
договір мтб 2-2.pdf
16 березня 2021 13:59
договір мтб 2-1.pdf
16 березня 2021 13:59
договір мтб1-2.pdf
16 березня 2021 13:59
договір мтб1-1.pdf
16 березня 2021 13:33
Електронний підпис
16 березня 2021 13:30
захист довкілля ,дод 2 п.6.pdf
16 березня 2021 13:30
витяг єдиний податок.pdf
16 березня 2021 13:30
ЄДР 2.pdf
16 березня 2021 13:30
ЄДР 1.pdf
16 березня 2021 13:30
п 3.pdf
16 березня 2021 13:30
п 2.pdf
16 березня 2021 13:30
п 1.pdf
16 березня 2021 13:30
висновок дсее на ХДФ 2.pdf
16 березня 2021 13:30
висновок дсее на ХДФ1.pdf
16 березня 2021 13:30
висновок крайка 2 до 2023р.pdf
16 березня 2021 13:30
висновок крайка 1 до 2023р.pdf
16 березня 2021 13:30
висновок дсее клей ПУР 2.pdf
16 березня 2021 13:30
висновок дсее клей ПУР 1.pdf
16 березня 2021 13:30
сертифікація.pdf
16 березня 2021 13:30
лист-гарантія виробника.pdf
16 березня 2021 13:30
техвимоги УЖКГ Покров.pdf
16 березня 2021 13:30
Договір №32 Пологи.pdf
16 березня 2021 13:30
довідка про досвід.pdf
16 березня 2021 13:30
ТД Черний 2.pdf
16 березня 2021 13:30
договір1 з Черним Р.О..pdf
16 березня 2021 13:30
ТД Сергєєв 2.pdf
16 березня 2021 13:30
працівники.pdf
16 березня 2021 13:30
іпн.pdf
16 березня 2021 13:30
техпаспортVOLKSWAGEN.pdf
16 березня 2021 13:30
Лист-підтвердження наТЗ.pdf
16 березня 2021 13:30
мтб дод 6.pdf
16 березня 2021 13:30
паспорт 6,7,12,13.pdf
16 березня 2021 13:30
паспорт2,3,4,5.pdf
16 березня 2021 13:30
наказ №1 Купріянов В.Д..pdf
16 березня 2021 13:30
цінова пропозиція 2.pdf
16 березня 2021 13:30
цінова пропозиція 1.pdf
16 березня 2021 13:30
реєстр документів.pdf

Публічні документи

15 березня 2021 11:38
Електронний підпис
15 березня 2021 10:08
Електронний підпис
15 березня 2021 10:07
Довідка " Про Санкції " 2
15 березня 2021 09:14
Електронний підпис
15 березня 2021 09:04
Довідка про " Санкції"
15 березня 2021 09:04
Згода на обробку даних
15 березня 2021 09:04
Довідка про право підпису
15 березня 2021 09:04
Гарантійний лист
15 березня 2021 09:04
Копія паспорта_ІПН.pdf
15 березня 2021 09:04
Виписка з ЄДР-ЄП.pdf
15 березня 2021 09:04
Пропозиція

Публічні документи

16 березня 2021 11:23
Електронний підпис
16 березня 2021 11:21
39 Довідка про санкції.pdf
16 березня 2021 11:21
22 2.5. Опис.pdf
16 березня 2021 11:21
21 2.5. Статут.pdf
16 березня 2021 11:21
13 2.1. Довідка Закон17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ"

ФОП Біляєв Р.В.

ТОВ "ПАТЕР КАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ"
#2100911637
Переможець 71 880,00
UAH з ПДВ
24 березня 2021 15:19

Документи

24 березня 2021 15:19
Електронний підпис
24 березня 2021 15:16
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2021 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУПРІЯНОВ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ"
#2100911637
71 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2021 15:19
Електронний підпис
24 березня 2021 15:16
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 13:46
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
29 квітня 2021 13:44
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 16:29
Протокол щодо виправлення несуттєвої помилки зміни до договору
01 квітня 2021 16:27
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 08:48
Договір зміни до договору
01 квітня 2021 08:43
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 13:57
Договір укладений
30 березня 2021 13:55

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 квітня 2021 11:11
71 880,00 UAH UA928201720344270002000028857
УЖКГ та будівництва
UA333052990000026004050387288
ФОП Купріянов Володимир Дмитрович/
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування найменувань товарів в специфікації (Додаток № 1) до Договору
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Приведення у відповідність Договору № 16 від 30.03.2021
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 16 від 30.03.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 71 880,00
UAH