Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
179 936,00 UAH
UA-2021-03-04-005497-c 157cdb6cb15e471cba64223436799d0a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Федорівна Будько

+380970538696 kpgtlbuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Криворізький професійний гірничо-технологічний ліцей"
Код ЄДРПОУ: 02541645
Місцезнаходження: 50053, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, вул.Елістинська, 1л
Контактна особа: Ольга Федорівна Будько
+380970538696
kpgtlbuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2021 12:30
Початок аукціону: 22 березня 2021 11:45
Очікувана вартість: 179 936,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 398,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації ,системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей (навчальна майстерня)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50053, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Елістинська, 1л
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

04 березня 2021 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 12:35
Додаток 7 Проєктна документація.rar
04 березня 2021 12:35
Тендерна документація.doc
04 березня 2021 12:35
Додаток 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 09 березня 2021 15:46
Дата відповіді: 10 березня 2021 10:58
Доброго дня, в ТД наявна вимога "У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника та використовується по договору суборенди - надати підтверджуючи документи Орендодавця на право власності офісу/складських/виробничих приміщень. У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення є власністю Учасника – надати підтверджуючи документи на право власності офісу та / або складських / виробничих приміщень»", що є дискримінаційною! Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки Замовник в даній вимогі встановлює, що договір оренди повинен мати термін до 31.12.2021 року, не беручи до уваги те, що договори оренди можуть бути укладені в різний період часу та відповідно діяти менший період, ані ж до 31.12.2021 року. Ми як учасники маємо договір оренди та право автоматичної пролонгації, а також письмове підтвердження від орендаря, щодо термінів оренди, чому ми не можемо на підтвердження даної вимоги надати дані документи? Ми не повинні вносити зміни до договору в частині строку дії такого договору , до дня його закінчення, лише тому, що Замовник вирішив встановити таку дискримінаційну вимогу! Якщо учасник щоразу для кожного Замовника змінюватиме строк оренди, вносячи зміни в договір, на той який вимагатимуть Замовники, то врешті взагалі залишиться без приміщення! Додатково Замовник встановлює вимогу, що «приміщення яке не є власністю Учасника та використовується по договору суборенди - надати підтверджуючи документи Орендодавця на право власності», яка є дискримінаційною по відношенню до Учасників, з огляду на наступне: - Учасник заключає договір суборенди з Суборендодавцем яке відношення він як Учасник – Суборендар має до Орендодавця??? До того ж документи Орендодавця на право власності офісу/складських/виробничих приміщень є/можуть бути конфіденційною інформацією, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», і відповідно на яких підставах, та відповідно до яких нормативно правових актів Орендар дозволить використовувати його документи Суборендарю, ще й на суспільний огляд?? Учасник повторимося, має відносини по договору лише з Суборендодавцем, а не Орендодавцем, оскільки договір стосовно оренди двосторонній а не тристоронній! Вважаємо достатнім підтвердженням суборенди приміщення буде Договір суборенди між Учасником та Суборендодавцем!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» визначено:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.

Для підтвердження наявності обладнання, матеріальної бази та технологій Замовник просить надати учасників довідку, складену у довільній формі, у якій зазначається інформація щодо наявності у Учасника відповідної матеріально-технічної бази, яка є у власності Учасника чи така, що використовується Учасником на договірних засадах. Одночасно Замовник просить надати учасників для документального підтвердження наявності офісу та / або складських / виробничих приміщень, у складі своєї тендерної пропозиції Договір оренди офісу та / або складських / виробничих приміщень, що вказані в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2021р. У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника та використовується по договору суборенди - надати підтверджуючи документи Орендодавця на право власності офісу/складських/виробничих приміщень. У разі якщо офіс/складські/виробничі приміщення є власністю Учасника – надати підтверджуючи документи на право власності офісу та / або складських/ виробничих приміщень.

Таким чином, вимога щодо документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій встановлена відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Додатково зазначаємо, що надання послуг з предмету закупівлі (монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) регламентується «Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», затвердженими постановою КМУ № 852 від 23 листопада 2016 р. (далі- Ліцензійні умови).
Пунктом 6 Ліцензійних умов визначено: «ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.»
Додаток 2 до Ліцензійних умов «ВІДОМОСТІ про дотримання технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження заявленого виду господарської діяльності», - вимагається документ, що підтверджує право власності або користування, на підставі якого дозволено експлуатувати, використовувати за призначенням приміщення.
Тобто, умови отримання ліцензії передбачають наявність адміністративного приміщення та матеріально-технічної бази для ведення господарчої діяльності. Відповідно, дана вимога не може вважатися дискримінаційною для суб’єктів господарювання, що здійснюють діяльність у відповідності до Ліцензійних вимог.

Встановлюючи вимогу щодо документального підтвердження наявності офісу та / або складських / виробничих приміщень терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2021р. та надання підтверджуючих документів щодо власності приміщень, Замовник не лобіює інтереси конкретного учасника, а навпаки бажає бути впевненим в тому, що переможець відкритих торгів спроможній надати послугу з предмету закупівлі у повному обсязі, належної якості та у відповідності з вимогами Ліцензійних умов.

уточнення
Дата подання: 09 березня 2021 15:50
Дата відповіді: 10 березня 2021 10:53
Доброго дня, навчання "«Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» (п.1.1., п.1.2. НПАОП 0.00-7.11.12; ст. 28 Закону України «Про охорону праці»)" стосується керівника робіт, чи керівника підприємства (що було б логічно)???
Відповідь:
Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.2.1 Додаток 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» вказано:

Згідно п.14.; п.15 Кадрові вимоги ПКМУ від 23.11.2016 № 852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» у складі своєї пропозиції Учасник надає:
На виконавців робіт (електромонтера ОПС, налагоджувальника КВП та А) та на керівника робіт, що будуть задіяні у наданні послуг, копії підтверджуючих документів про проходження навчання з питань охорони праці (згідно наказу Держпраці від 26.01.2005 №15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» п.1.3.; п.3.6.;п.3.16; п.4.1.; п.5.1. НПАОП 0.00-4.12-05), а саме:

«Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» (п.1.1., п.1.2. НПАОП 0.00-7.11.12; ст. 28 Закону України «Про охорону праці») та інші за переліком.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 09 березня 2021 15:52
Дата відповіді: 10 березня 2021 10:56
Доброго дня. Шановний замовнику, у ДН наявна вимога щод надання в) висновку психофізіологічної експертизи (п.4., п.5. ДНАОІІ 0.03-8.06-94 «Про затвердження переліку робіт, де є потреба у професійному доборі»: ст.5 ЗУ «Про охорону праці»), а саме з допуском до: Робіт, пов’язані з нервово-емоційним напруженням. Висновок психофізіологічної експертизи потрібен для виконання робіт, де існує потреба у професійному доборі, тобто при виконанні робіт підвищеної небезпеки. Звертаємо вашу увагу, що Відповідно до Додатку №2 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (далі – Порядок), встановлено наступний перелік робіт підвищеної небезпеки: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Тобто, при наданні послуг монтажу протипожежної системи не будуть виконуватися роботи підвищеної небезпеки, визначені у Додатку №2 Порядку. Так як не будуть виконуватись роботи підвищеної небезпеки, потреби у професійному доборі не існує, а отже і у наданні висновку психофізіологічної експертизи немає необхіності. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Діючим законодавством, а саме Законом України "Про охорону праці" розділ ІІ, стаття 5 визначено "До виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору, допускаються особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи."
Діючим законодавством, а саме НПАОП 0.00-4.12-2005 затверджено «Перелік робіт з підвищеною небезпекою» (далі -Перелік). Під час надання послуг з предмету закупівлі будуть виконуватись роботи підвищеної небезпеки, визначені п.11 та п.94 Переліку:
П. 11. Роботи, пов'язані з технічним обслуговуванням вибухонебезпечних виробництв, цехів, дільниць, об'єктів, засобів пожежної сигналізації та систем автоматичного пожежогасіння.
П. 94. Роботи верхолазні та на висоті.

Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі визначено ДНАОП 0.03-8.06-94 «Про затвердження переліку робіт, де є потреба у професійному доборі» (затверджено наказом МОЗ Держпраці від 23.09.94 №263/121). Даним переліком зазначено:
п.4. Роботи на висоті, верхолазні роботи, роботи пов’язані з підйомом на висоту;
п.5. Роботи по обслуговуванню діючої електроустановки напругою до і вище 1000 В та виконання в них оперативних переключень, налагоджувальних, монтажних робіт та високовольтних випробувань, роботи під напругою в електроустановках до і вище 1000 В, роботи пов’язані з діючим енергетичним обладнанням.

Таким чином, під час надання послуги з предмету закупівлі (монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) будуть виконуватись роботи підвищеної небезпеки та ті, що потребують професійного добору. Відповідно, до таких робіт повинні бути залучені особи за наявності висновку психофізіологічної експертизи.

Виконавцями вищезазначених робіт з підвищеною небезпекою (п.15. Кадрові вимоги. Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджено ПКМУ від 23.11.2016 № 852) є: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду.

«Порядок проведення медичних оглядів працівників певних категорій» затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я від 21.05.2007 № 246, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23.07.2007 за №846/14113, розроблений на виконання статті 17 Закону України "Про охорону праці" (2694-12), визначає процедуру проведення обов’язкового попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а саме:

-п.1.2. Порядок призначений для: працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та осіб віком до 21 року підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, виду економічної діяльності та їх філій, інших відокремлених підрозділів; фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які відповідно до законодавства використовують найману працю (далі - роботодавці); осіб, які забезпечують себе роботою самостійно; закладів державної санітарно-епідеміологічної служби; закладів охорони здоров'я, військово-лікарських та відповідних комісій міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, які здійснюють медичні огляди працівників, спеціалізованих закладів охорони здоров'я, які мають право встановлювати діагноз щодо професійних захворювань, кафедр та курсів професійних захворювань вищих медичних навчальних закладів III - IV рівнів акредитації (далі - заклади охорони здоров'я); робочих органів виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - робочі органи виконавчої дирекції Фонду).
-п.1.3. Обов'язкові попередній (під час прийняття на роботу) і періодичні (протягом трудової діяльності) медичні огляди проводяться для працівників, зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та щорічно для осіб віком до 21 року.

-п.2.6. Періодичність проведення медичних оглядів, фах лікарів, які беруть участь у їх проведенні, перелік необхідних лабораторних, функціональних та інших досліджень, медичні протипоказання допуску до виконання робіт, пов'язані із впливом виробничих факторів, визначені в Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов'язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 (це: п.6.1.1. Підняття та ручне переміщення вантажу до 5 кг.; п.6.1.2.3. Періодичне тримання вантажу (деталей, інструменту тощо); п.6.1.3. Зовнішнє динамічне навантаження з переважною участю м’язів рук, тулуба та ніг; п.5.3.1. Локальна вібрація; п.5.4. Виробничий шум),
та Переліку робіт, для виконанні яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 5 (це: п.1. Роботи на висоті, роботи пов’язані з підійманням на висоту та п.2. електротехнічний персонал, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок напругою 127 В і вище змінного струму і 110 В постійного струму, а також монтажні та налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках).

-п. 2.13. Працівники, зайняті на роботах, що потребують професійного добору, повинні надати Комісії, яка проводить медичний огляд, висновок психофізіологічної експертизи.

На підставі п.3.6. наказу МОЗ від 21.05.2007 № 246 роботодавець відсторонює від роботи працівників, які не пройшли в установлений термін медичні огляди, та не допускає до роботи працівників, яким за медичним висновком така робота протипоказана за станом здоров'я.

Згідно ст. 24. Кодексу законів про працю України забороняється укладення трудового договору з громадянином, якому за медичним висновком запропонована робота протипоказана за станом здоров'я.

Вимога Скаржника щодо необов’язковості проходження працівниками психофізіологічної експертизи є суб’єктивною думкою, що не має законодавчого підґрунтя.

Вимога Замовника щодо надання учасниками висновків психофізіологічної експертизи та інших медичних довідок на осіб, що будуть залучені до виконання робіт, не дискримінаційна, а є такою, що відповідає чинному законодавству України з охорони праці та обов’язкова до виконання всіма суб’єктами господарювання, які виконують роботи підвищеної небезпеки (в тому числі під час надання послуг, аналогічних предмету закупівлі).

Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2021 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 177 989,22
UAH з ПДВ
177 989,22
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ" 179 000,00
UAH з ПДВ
179 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

25 березня 2021 18:16
Електронний підпис
25 березня 2021 18:16
public_doc.p7s
25 березня 2021 18:16
public_doc (4).pdf
25 березня 2021 18:16
Dovidka_21074331560250466781.pdf.p7s
25 березня 2021 18:16
Dovidka_21074331560250466781.pdf
25 березня 2021 18:16
Довідка ст 17 .pdf
25 березня 2021 18:16
Довідка дитяча праця.pdf
20 березня 2021 10:45
Електронний підпис
20 березня 2021 10:44
Проект договору.pdf
20 березня 2021 10:44
Кошторис .pdf
20 березня 2021 09:02
Електронний підпис
20 березня 2021 09:01
Фінансова звітність .pdf
20 березня 2021 09:01
Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2021 09:01
Статут.pdf
20 березня 2021 09:01
Свідво вимір лаб-рії .pdf
20 березня 2021 09:01
Проект договору .pdf
20 березня 2021 09:01
Про зміну адреси.pdf
20 березня 2021 09:01
Посвідчення з ОП .pdf.p7s
20 березня 2021 09:01
Посвідчення з ОП .pdf
20 березня 2021 09:01
Опис код доступу .pdf
20 березня 2021 09:01
Наявність лабораторії .pdf
20 березня 2021 09:01
Наказ на ліцензію.pdf
20 березня 2021 09:01
Наказ на кошторисника .pdf
20 березня 2021 09:01
Наказ на директора.pdf
20 березня 2021 09:01
Медичні довідки .pdf
20 березня 2021 09:01
Листи-згода .pdf
20 березня 2021 09:01
Лист-підтвердження .pdf
20 березня 2021 09:01
Лист-згода .pdf
20 березня 2021 09:01
Лист-гарантія.pdf
20 березня 2021 09:01
Кошторис в EXEL.rar
20 березня 2021 09:01
Кошторис .pdf
20 березня 2021 09:01
Копия ISO .pdf
20 березня 2021 09:01
Дозвіл_2.pdf
20 березня 2021 09:01
Дозвіл_1.pdf
20 березня 2021 09:01
Договора, акти, відгуки .pdf
20 березня 2021 09:01
Договір оренди офісу.pdf
20 березня 2021 09:01
Довідка щодо ISO .pdf
20 березня 2021 09:01
Довідка щодо підписанта.pdf
20 березня 2021 09:01
Довідка ст 17 .pdf
20 березня 2021 09:01
Довідка про санкції.pdf
20 березня 2021 09:01
Довідка дитяча праця.pdf
20 березня 2021 09:01
Декларація .PDF
20 березня 2021 09:01
Гарантійний лист ст 358.pdf
20 березня 2021 09:01
Відомості про учасника .pdf
20 березня 2021 09:01
Відомості .pdf
20 березня 2021 09:01
Витяг ПДВ_.pdf
20 березня 2021 09:01
Акт обстеження .pdf
20 березня 2021 09:01
179.bdcu
20 березня 2021 09:01
090321 ДСПП открытие счета.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 15:49
Електронний підпис
12 березня 2021 15:46
Фінансова звітність.pdf
12 березня 2021 15:46
Протоколи нові.pdf
12 березня 2021 15:46
Протокол ПТА.pdf
12 березня 2021 15:46
Посвідчення ПТМ 2020.pdf
12 березня 2021 15:46
Опис 01.10.2020.pdf
12 березня 2021 15:46
Нові посвідчення.pdf
12 березня 2021 15:46
Не банкрут.pdf
12 березня 2021 15:46
Наказ про призначення.pdf
12 березня 2021 15:46
Наказ про Ліцензію.pdf
12 березня 2021 15:46
Довідки.pdf
12 березня 2021 15:46
Довідки - 2.pdf
12 березня 2021 15:46
Довідка ст.17.pdf
12 березня 2021 15:46
Довідка про санкції.pdf
12 березня 2021 15:46
До та понад 1000В.pdf
12 березня 2021 15:46
Витяг з Єдиного податку.pdf
12 березня 2021 15:46
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

ТОВ "ПОЖЕЖНО-ТЕХНОГЕННИЙ АУДИТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
Переможець 177 989,22
UAH з ПДВ
24 березня 2021 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2021 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
177 989,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2021 16:12
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 10:31
дог 027.PDF укладений
07 квітня 2021 10:30

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 липня 2021 16:05
177 989,22 UAH UA548201720344280006062000362
КПГТЛ
UA273052990000026005060368177
ТОВ "ДНIПР.СПЕЦIАЛIЗОВАНЕ ПРОТИПОЖЕЖНЕ
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 177 989,22
UAH (в тому числі ПДВ 29 664,87 UAH)