Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 - code 33600000-6 «Pharmaceutical products»
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний онкологічний диспансер" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008342 |
Місцезнаходження: | 65055, Україна , Одеська область обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32 |
Контактна особа: |
Світлана Андріївна Ніколаєва +380487202698 zakupkyoood@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Nikolaeva Svitlana Andrsiivna +380487202698 zakupkyoood@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | MUNICIPAL NONCOMMERCIAL ENTERPRISE "ODESSA REGIONAL ONCOLOGY CENTER" OF THE ODESSA STATE ADMINISTRATION (MNCE "OROC" OSA) |
National ID: | 02008342 |
Contact point: |
Nikolaeva Svitlana Andrsiivna +380487202698 zakupkyoood@ukr.net |
Additional contacts: |
Nikolaeva Svitlana Andrsiivna +380487202698 zakupkyoood@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 14:46 |
Очікувана вартість: | 6 967 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 69 675,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 04 березня 2021 12:05 |
Enquiries until: | 28 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 квітня 2021 16:00 |
Information
Estimated total value: | 6 967 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 69 675 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: власні кошти та інші кошти Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 12:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 12:05 |
Додаток 5,6 - Лист-згода на обробку персональних даних.doc | |
04 березня 2021 12:05 |
Додаток 1 - Тендерна пропозиція.doc | |
04 березня 2021 12:05 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії.doc | |
04 березня 2021 12:05 |
Оголошення на анг. мові.doc | |
04 березня 2021 12:05 |
Додаток 3 - Медико-технiчнi вимоги.doc | |
04 березня 2021 12:05 |
ТД - Медикаменти.doc | |
04 березня 2021 12:05 |
Додаток 4 - Проєкт договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-27-000016 ● e9e92551a44e4115ad5c69c2f4b297a5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 серпня 2021 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.08.2021 № 370
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Людмила ДУБИНКА
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 27.08.2021 №370
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-03-04-004946-c 04.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-01 15:38:04
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-04-004946-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення щодо визначення переможцем торгів ТОВ «Діатом» за умови включення ним податку на додану вартість до ціни таких препаратів, як азитроміцин (azithromycin) левофлоксацин (levofloxacin), магнію сульфат (magnesium sulfate), меропенем (meropenem), метронідазол (metronidazole), флуконазол (fluconazolе), цефепім (cefepime), цефтазидим (ceftazidime), цефтріаксон (ceftriaxone), враховуючи, що ці препарати включено до Переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224, та відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України операції з постачання зазначених препаратів на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість.
2. Надати пояснення вибіркової зміни ціни на одиницю товару (виключення податку на додану вартість) з числа таких, що внесено до Переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224, які були внесені додатковою угодою № 1 від 24.05.2021.
3. Підстави виключення додатковою угодою від 24.05.2021 № 1 з переліку товарів, що закуповуються, левофлоксацину (levofloxacin).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-09-06 15:36:57
Надання пояснень
1) Пунктом 71 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення” Податкового кодексу України визначено, що "71. Тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України".
Враховуючи те, що процедура закупівлі здійснювалась не у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225 "Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України", а строк поставки лікарських засобів не обмежувався періодом, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), закупівля проводилась з урахуванням податку на додану вартість, і у договорі про закупівлю була відповідно зазначена ціна на лікарські засоби з урахуванням податку на додану вартість.
Зважаючи на те, що частина лікарських засобів була поставлена у період дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, відповідно до часнити п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" ціна на такі лікарські засоби була зменшена на розмір податку на додану вартість з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 "Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість". На ті лікарські засоби, які входять до переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224, і будуть поставлені протягом дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, також буде зменшена ціна на розмір податку на додану вартість шляхом укладання відповідних додаткових угод.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Прийняти заходи щодо підвищення кваліфікації уповноваженої особи.
2021-09-27 12:04:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Одеський обласний онкологічний диспансер" Одеської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008342 |
Місцезнаходження: | 65055, Україна, Одеська область обл., м. Одеса, вул. Нежданової, 32 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "СТМ-Фарм" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
КП "Фармація" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» |
6 269 536,23
UAH з ПДВ
|
6 084 892,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "Фармація" |
6 347 123,40
UAH з ПДВ
|
6 086 983,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» #38737616 |
Переможець |
6 084 892,23
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2021 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2022 13:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2022 09:18
|
ДУ № 7 від 22.03.2022 до договору № 94-2021.pdf | зміни до договору |
22 березня 2022 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 14:05
|
Д.у. № 6 до Дог. № 94-2021 від 11.05.2021 р..pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 10:12
|
Д.у. № 5 до Дог.№ 94-2021 від 11.05.2021 р..PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 10:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 09:40
|
Д.у 4 дог.94-2021 10.12.2021.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 09:23
|
Д.у 3 дог. 94-2021 10.12.201.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 16:09
|
Д.у. 2 Договір 94-2021 17.09.2021.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2021 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2021 13:16
|
Д.у. 2 Договір 94-2021 17.09.2021.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2021 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 травня 2021 15:53
|
Д.у. 1 до Договору 94-2021.pdf | зміни до договору |
26 травня 2021 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2021 11:32
|
Договір 94-2021.pdf | укладений |
11 травня 2021 11:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 94-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 94-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 94-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної помилки (описки) у Додатковій угоді №2 від 15 вересня 2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 94-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Цефазолін (Cefazolin) порошок для розчину для ін'єкцій по 1000 мг. №1 , знаходиться у дефектурі у зв'язку з тимчасовою відсутністю сировини. |
Номер договору про закупівлю: | 94-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження дії Договору на строк,достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі,що не перевищує 20% суми ,визначеної в початковому договорі про закупівлю,укладеному в попередньому році,а саме до 31.03.2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 94-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія Договору про закупівлю № 94-2021 від 11.05.2021 р. продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.Збільшення суми Договору № 94-2021 р. від 11.05.2021 р. на 786669,20 грн., у .т.ч.ПДВ-27092,09 грн.. Загальна ціна Договору № 94-2021 від 11.05.2021 р. становить 4730956,60 грн.,у т.ч. ПДВ-75498,29 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 94-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 94-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |