Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія з урахуванням вартості послуги з розподілу та послуги з передачі електроенергії за кодом ДК 021:2015 –09310000-5 Електрична енергія
Очікувана вартість
3 250 800,00 UAH
UA-2021-03-04-003106-b ● 8c156f48ec834b13a4cfafb255b6fb38
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Вороньківської сілької ради Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 44042825 |
Вебсайт: | http://voronkivska-sr.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 08352, Україна , Київська обл., село Вороньків, вулиця Паркова 2 |
Контактна особа: |
Бадічко Юлія Василівна +380459536746 zakupkavoronkiv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 19:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 12:37 |
Очікувана вартість: | 3 250 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 254,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650160 кВт*год
Електрична енергія з урахуванням вартості послуги з розподілу та послуги з передачі електроенергії за кодом ДК 021:2015 –09310000-5 Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08352, Україна, Київська область, Бориспільський район, Місце поставки товару здійснюється за адресою підпорядкованих об’єктів зазначено в Додаток 1 до ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 березня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості електричної енергії здійснюється Споживачем шляхом перерахування коштів на спецрахунок. Оплата рахунка Постачальника має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання його Споживачем.. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 березня 2021 19:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 19:04 |
ТД_Вороньківської сільської ради_04.03.21.pdf | |
04 березня 2021 19:04 |
Оголошення_ВК_Вороньківської сільради_відкриті торги.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
до тендерної документації
Дата подання: 05 березня 2021 11:25
Дата відповіді: 10 березня 2021 11:05
Доброго дня! Для підтвердження можливості постачання
товару, визначених предметом закупівлі учасник повинен мати (у власності, користуванні, оренді, послуги , тощо) спеціальний автотранспорт, наявність якого необхідна для виконання умов технічного завдання з наданням підтверджуючих документів. Скажіть, будь-ласка, цим спеціальним автотранспортом ми що будемо перевозити електричну енегргію, яка є предметом закупівлі чи надавати послуги з її розподілу та передачі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону..
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до відкритих торгів повідомляємо наступне:
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, а саме: Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності.
Тому, Замовникам дозволено встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРІВ, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ або технології виробництва чи ПОРЯДКУ ПОСТАЧАННЯ товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до норм Закону України «Про ринок електричної енергії» встановлено, що розподіл електричної енергії – це діяльність із транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії». Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу (суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються НКРЕКП.
Згідно частини 1 пункту 1.3 Кодексу систем розподілу затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 оператори систем розподілу , що мають у власності та/або експлуатують електроустановки, приєднані до системи розподілу, мають створити та підтримувати в належному стані технічні та технологічні системи експлуатації своїх електроустановок, а також структуру управління цими системами відповідно до вимог цього Кодексу.
Слід зазначити, що процедура закупівлі, що оприлюднена передбачає закупівлю електричної енергії з урахуванням вартості послуги з розподілу та послуги з передачі електроенергії. А отже, включає в себе всі технологічні процеси, що супроводжують постачання енергії електричної із забезпеченням безперебійної подачі електричної енергії чи швидкого реагування щодо усунення неполадок, які виникають під час її постачання.
Оскільки, від технічного стану обладнання залежить надійність постачання та передачі електроенергії, суб’єкт господарювання, що відповідальний за стан та обслуговування ліній повинен бути забезпечений спецтранспортом для:
- оперативного усунення неполадок в роботі електрообладнання;
- швидкого реагування та виїзд на місце аварії та аварійних ділянок;
- ремонту ліній електропередач, трансформаторних підстанцій та інших енергооб’єктів та розподільних пунктів;
- оперативного реагування на заявки та виклики клієнтів;
- ведення активної роботи з розчищення трас ліній електропередачі від гілок дерев і зелених насаджень, як в населених пунктах, так і за їх межами, забезпечуючи надійне електропостачання споживачам.
Наявність спецтранспорту в учасника, який укомплектований необхідним інвентарем та обладнанням, дозволить мінімізувати витрати часу на усунення неполадок, ремонту, а також обмежити тривалість аварійного відключення електроенергії, що забезпечить безперебійне постачання електроенергії споживачам.
З повагою,
Уповноважена особа.
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону..
Тому, у відповідь на звернення за роз’ясненнями до відкритих торгів повідомляємо наступне:
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, а саме: Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності.
Тому, Замовникам дозволено встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРІВ, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ або технології виробництва чи ПОРЯДКУ ПОСТАЧАННЯ товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до норм Закону України «Про ринок електричної енергії» встановлено, що розподіл електричної енергії – це діяльність із транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії». Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу (суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються НКРЕКП.
Згідно частини 1 пункту 1.3 Кодексу систем розподілу затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 оператори систем розподілу , що мають у власності та/або експлуатують електроустановки, приєднані до системи розподілу, мають створити та підтримувати в належному стані технічні та технологічні системи експлуатації своїх електроустановок, а також структуру управління цими системами відповідно до вимог цього Кодексу.
Слід зазначити, що процедура закупівлі, що оприлюднена передбачає закупівлю електричної енергії з урахуванням вартості послуги з розподілу та послуги з передачі електроенергії. А отже, включає в себе всі технологічні процеси, що супроводжують постачання енергії електричної із забезпеченням безперебійної подачі електричної енергії чи швидкого реагування щодо усунення неполадок, які виникають під час її постачання.
Оскільки, від технічного стану обладнання залежить надійність постачання та передачі електроенергії, суб’єкт господарювання, що відповідальний за стан та обслуговування ліній повинен бути забезпечений спецтранспортом для:
- оперативного усунення неполадок в роботі електрообладнання;
- швидкого реагування та виїзд на місце аварії та аварійних ділянок;
- ремонту ліній електропередач, трансформаторних підстанцій та інших енергооб’єктів та розподільних пунктів;
- оперативного реагування на заявки та виклики клієнтів;
- ведення активної роботи з розчищення трас ліній електропередачі від гілок дерев і зелених насаджень, як в населених пунктах, так і за їх межами, забезпечуючи надійне електропостачання споживачам.
Наявність спецтранспорту в учасника, який укомплектований необхідним інвентарем та обладнанням, дозволить мінімізувати витрати часу на усунення неполадок, ремонту, а також обмежити тривалість аварійного відключення електроенергії, що забезпечить безперебійне постачання електроенергії споживачам.
З повагою,
Уповноважена особа.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОСТРАТЕГІЯ" |
3 120 768,00
UAH з ПДВ
|
3 120 768,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕВЕРЕСТ-ЕНЕРГОПОСТАЧ" |
3 198 747,87
UAH з ПДВ
|
3 198 747,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
26 березня 2021 14:25
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі