Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обслуговування кладовищ на території Коломацької селищної ради
Очікувана вартість
249 436,49 UAH
UA-2021-03-04-002903-b bc6a5c5aec734f17b0bd69238d2fc07a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Половик Марина Олексіївна

+380576656296 POLOVIK_1978@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коломацька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04398117
Місцезнаходження: 63101, Україна , Харківська обл., смт. Коломак, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА І.МАЗЕПИ, будинок 2
Контактна особа: Половик Марина Олексіївна
+380576656296
POLOVIK_1978@UKR.NET
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Оголошення про проведення процедури відкритих торгів було заплановано, та оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням: План закупівлі: UA-P-2021-01-11-002544-a Оголошення закупівлі: UA-2021-01-11-002054-a На участь у процедурі отримано одну пропозицію від КП "КОЛОМАЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" Відповідно до п.1 ч.2 ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. У Замовника залишилась необхідність придбати Послуги з обслуговування кладовищ на території Коломацької селищної ради Оголошення про проведення процедури відкритих торгів було заплановано, та оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу за посиланням: План закупівлі: UA-P-2020-12-21-005638-a Оголошення закупівлі: UA-2020-12-21-005506-a На участь у процедурі отримано одну пропозицію від КП "КОЛОМАЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" Відповідно до п.1 ч.2 ст. 32 Закону «Про публічні закупівлі» тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій. У Замовника залишилась необхідність придбати Послуги з обслуговування кладовищ на території Коломацької селищної ради Відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: - якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Замовником двічі було відмінено відкриті торги по закупівлі ДК 021:2015 98370000-7: Поховальні та супутні послуги Послуги з обслуговування кладовищ на території Коломацької селищної ради. Під час проведення переговорів Учасник надав уповноваженій особі свою пропозицію відповідно до умов тендерної документації та підтвердження про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі." На підставі вищезазначеного після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з учасником процедури закупівлі, прийнято рішення щодо укладення договору про закупівлю.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 17:07
Оскарження наміру укласти договір: 15 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98370000-7: Поховальні та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з обслуговування кладовищ на території Коломацької селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63101, Україна, Харківська область, смт. Коломак, вулиця Гетьмана І.Мазепи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 98371111-5 — Послуги з обслуговування кладовищ

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Допускається відтермінування платежу за фактично надані Послуги протягом 30 календарних днів з дня надання Послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 березня 2021 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОМАЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА"
#03358895
Переможець 249 436,49
UAH з ПДВ
04 березня 2021 17:07

Документи

04 березня 2021 17:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 17:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЛОМАЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА"
#03358895
249 436,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2021 17:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 16:32
Електронний підпис укладений
16 березня 2021 18:10
Договір 9837 Посл. з обсл. кладовищ.pdf укладений
16 березня 2021 18:10

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
19 квітня 2021 18:10
25 175,94 UAH UA648201720344290056000036516
Коломацька селищна рада
UA363515330000026008060566776
КП " Коломацьке ВУЖКГ "
Оплачений
07 травня 2021 11:55
34 631,89 UAH UA648201720344290056000036516
Коломацька селищна рада
UA363515330000026008060566776
КП " Коломацьке ВУЖКГ "
Оплачений
17 травня 2021 10:23
23 209,27 UAH UA648201720344290056000036516
Коломацька селищна рада
UA363515330000026008060566776
КП " Коломацьке ВУЖКГ "
Оплачений
03 червня 2021 10:37
24 954,01 UAH UA648201720344290056000036516
Коломацька селищна рада
UA363515330000026008060566776
КП " Коломацьке ВУЖКГ "
Оплачений
05 липня 2021 09:40
24 325,03 UAH UA648201720344290056000036516
Коломацька селищна рада
UA363515330000026008060566776
КП " Коломацьке ВУЖКГ "
Оплачений
25 серпня 2021 11:50
22 619,58 UAH UA648201720344290056000036516
Коломацька селищна рада
UA363515330000026008060566776
КП " Коломацьке ВУЖКГ "
Оплачений
09 вересня 2021 10:39
20 060,08 UAH UA648201720344290056000036516
Коломацька селищна рада
UA363515330000026008060566776
КП " Коломацьке ВУЖКГ "
Оплачений
08 жовтня 2021 11:03
32 191,42 UAH UA648201720344290056000036516
Коломацька селищна рада
UA363515330000026008060566776
КП " Коломацьке ВУЖКГ "
Оплачений
20 жовтня 2021 10:43
20 776,19 UAH UA648201720344290056000036516
Коломацька селищна рада
UA363515330000026008060566776
КП " Коломацьке ВУЖКГ "
Оплачений
03 листопада 2021 10:42
21 490,64 UAH UA648201720344290056000036516
Коломацька селищна рада
UA363515330000026008060566776
КП " Коломацьке ВУЖКГ "
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 249 434,05
UAH (в тому числі ПДВ 41 572,34 UAH)