Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яйця курячі
Очікувана вартість
149 000,00 UAH
UA-2021-03-04-002856-c fd0a5b69322c426bb033a0a4bf825acc
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Микитенко

+380534623440 olga.mykytenko@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44104383
Місцезнаходження: 39500, Україна , Полтавська обл., Карлівський р-н, місто Карлівка, вул. Полтавський шлях, будинок 85
Контактна особа: Ольга Микитенко
+380534623440
olga.mykytenko@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 18 березня 2021 12:14
Очікувана вартість: 149 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 745,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Усі документи, що мають відношення до даної процедури, підготовлені безпосередньо учасником процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56500 штуки
Яйця курячі(столові,1 категорії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03142500-3 — Яйця

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування кошти місцевого бюджету, що спрямовуються на фінансування закупівлі товару. Порядок оплати - здійснюється за наданий товар (післяоплата), на підставі рахунків, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 березня 2021 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 10:44
Оголошення процедури.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Мова
Дата подання: 10 березня 2021 22:31
У додатку І. Тендерної документації сказано: У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тобто документи можна подати російською мовою? Поясніть відповідність цього чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Термін оплати
Дата подання: 10 березня 2021 22:32
Пункт 4.3. Договору - Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання. Згідно оголошення про проведення торгів оплата за наданий товар здійснюється на підставі рахунків на протязі 7 банківських днів. Прохання роз'яснити вірний термін оплати 7 чи 30 днів та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Договір
Дата подання: 10 березня 2021 22:33
Пункт 8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Прохання роз'яснити які документи є доказом обставин непереборної сили для уникнення непорузумінь в подальшому та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Договір
Дата подання: 10 березня 2021 22:34
Пункт 3.4. Ціна за одиницю товару може бути збільшена до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Прохання роз'яснити, які документи необхідно надати для збільшення ціни для уникнення непорозумінь у подальшому та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Договір
Дата подання: 10 березня 2021 22:35
Пункт 3.4 Договору - Ціна за одиницю товару може бути збільшена до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Але ж неможливо збільшити ціну товару за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Збільшити ціну товару не збільшивши при цьому суму договору можна лише за рахунок зменшення кількості товару. Прохання надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Договір
Дата подання: 10 березня 2021 22:38
У п.5.2. Договору сказано - Місце поставки товарів: заклади освіти Карлівської міської ради. Замовник згідно оголошення про проведення відкритих торгів та згідно тенденрної документації Відділ освіти, молоді та спорту Карлівської міської ради Код ЄДРПОУ 44104383. Карлівська міська рада це інша юридична особа. Так кому поставляти хліб? Просимо надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про невідповідності
Дата подання: 10 березня 2021 22:48
У додатку №1 Оголошення про проведення закупівлі сказано: За результатами процедури здійснення закупівлі Замовник та Учасник, якого було визнано переможцем, укладають договір (додаток №3) не раніше ніж через 2 робочих дні та не пізніше 20 робочих днів з моменту оприлюднення інформації про визначення переможця. Але додаток №3 це Місце поставки. Просимо надати роз'яснення та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 березня 2021 09:47
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні. Замовник не мав можливості вчасно надати відповідь.
Документи:
16 березня 2021 09:47
Електронний підпис
16 березня 2021 09:46
Протокол 42.pdf