Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти (бензин А-95)
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2021-03-04-002201-c ● 3d4989fddff3489b92c647ec1a0177e0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТРАЛЬНА ВИПРОБУВАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ТА М. КИЄВІ |
Код ЄДРПОУ: | 05453717 |
Місцезнаходження: | 08133, Україна , Київська обл., м. Вишневе, вул. Балукова, буд. 26 |
Контактна особа: |
Тетяна Колесник +380969358034 05453717@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 березня 2021 10:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2021 09:41 |
Початок аукціону: | 29 березня 2021 15:21 |
Очікувана вартість: | 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7500 літр
Нафта і дистиляти (бензин А-95_)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08131, Україна, Київська область, Вишневе, Балукова,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 березня 2021 09:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 березня 2021 10:18 |
Тен. док..docx |
18 березня 2021 09:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 березня 2021 10:18 |
Тен. док..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо АЗС
Дата подання: 09 березня 2021 11:24
Дата відповіді: 18 березня 2021 09:45
Доброго дня, прохання дозволити використання ПАРТНЕРСЬКИХ АЗС, оскільки встановлюючи вимогу «ВЛАСНІ/Орендовані АЗС» Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Тобто, учасник, який реалізує талони (картки) АЗС партнерів і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно з вимогами тендерної документації не можуть взяти участь у даній закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації та дозволити використання ПАРТНЕРСЬКИХ АЗС.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Звернення підлягає задоволенню та внесенню змін до вимог до предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ( далі Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містить перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт , послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги,щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільне зазначити такі показники, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація (вимоги) не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання необхідне, воно повинно бути обґрунтоване, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» Тендерна документація на закупівлю № UA-2021-03-04-002201-c по предмету закупівлі ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95) була затверджена Протоколом уповноваженої особи
На виконання п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Додатку 3 тендерної документації, учасник подає документ, який підтверджує інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити.
Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
На виконання п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Додатку 3 тендерної документації, учасник подає документ, який підтверджує інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити.
Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2021 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ" |
200 250,00
UAH з ПДВ
|
193 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
206 100,00
UAH з ПДВ
|
194 175,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ ЛАЙТ" #42151468 |
Переможець |
193 950,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 11:05
|
Електронний підпис | укладений |
13 квітня 2021 10:04
|
ДОГ 193950.pdf | укладений |
13 квітня 2021 10:03
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
20 квітня 2021 18:16
|
193 950,00 UAH | UA788201720343121001200008443 ЦВДЛ Держпрод.в Київ.обл.та м.Києві |
UA313052990000026008021007731 ТОВ ПРАЙМ ЛАЙТ |
Оплачений |