Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя за лінійним принципом (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 0+000–км 5+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 5+000–км 10+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 10+000–км 15+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 15+000 – км 20+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 20+000 – км 25+000 (додаткові роботи)
Очікувана вартість
16 283 558,00 UAH
UA-2021-03-04-001511-a cf4cee7ebb074eab8d97e515a5b8224b
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запорожець Вікторія Анатоліївна

380522378939 sadko_tender_y@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 24718432
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38
Контактна особа: Запорожець Вікторія Анатоліївна
380522378939
sadko_tender_y@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до висновків від 24 лютого 2021 року Кіровоградського ВКП ДП «Укрдіпродор», який є розробником проекту, виконано коригування робочих проектів Об’єкта.
За результатами вказаного коригування були внесені уточнення до обсягів робіт, що стосувались підготовчих та земляних робіт, влаштування конструкції дорожнього одягу, облаштування дороги.
Вказані уточнення призвели до необхідності виконання додаткових робіт, при цьому зазначені додаткові роботи є аналогічними тим, які на даний час виконуються по вищенаведеному об’єкту та є технологічно пов’язаними.
Таким чином, виконавець робіт, з яким на сьогоднішній день укладено договір підряду, і який гарантував дотримання гарантійних термінів експлуатації об’єкта, протягом певного періоду після введення його в експлуатацію, не може гарантувати дотримання зазначеного періоду у разі виконання іншими підрядними організаціями окремих видів робіт, що в свою чергу призведе до втрати Замовником зобов’язань підрядника щодо ліквідації недоліків та дефектів, а також вирішення інших проблем технічного характеру пов’язаних з утриманням об’єкта, що можуть виникнути під час його експлуатації і може призвести до зайвого витрачання бюджетних коштів.
Враховуючи наведене, з метою забезпечення технічних показників та дотримання гарантійних підрядником термінів експлуатації вказаної ділянки поточного середнього ремонту, Кіровоградський ВКП вважає, що економічно і технічно доцільно, доручити виконання додаткових робіт підрядній організації, яка на сьогоднішній день виконує роботи за початковим проектом.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2021 10:55
Оскарження наміру укласти договір: 15 березня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя за лінійним принципом (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 0+000–км 5+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 5+000–км 10+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 10+000–км 15+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 15+000 – км 20+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 20+000 – км 25+000 (додаткові роботи)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя за лінійним принципом (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 0+000–км 5+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 5+000–км 10+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 10+000–км 15+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 15+000 – км 20+000, Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-23 Кропивницький-Кривий Ріг-Запоріжжя на ділянці км 20+000 – км 25+000 (додаткові роботи)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін та скріплених печатками Сторін. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Дата подання заявки Авансування робіт (послуг) можливе за умови наявності відповідного дозволу на попередню оплату від головного розпорядника бюджетних коштів відповідно до вимог законодавства. За наявності відповідного дозволу від розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на банківський рахунок. По закінченню терміну використання попередньої оплати (авансу) Підрядник зобов’язаний надати Замовнику документи, що підтверджують її використання для цілей цього Договору або повернути суму попередньої оплати (авансу) Замовнику. Аванс 5 Робочі 30

Тендерна документація

04 березня 2021 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 16 242 439,00
UAH з ПДВ
04 березня 2021 10:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2021 10:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
16 242 439,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 12 квітня 2021 17:55
Кінець періоду оскарження: 23 квітня 2021 00:00
Дата відміни: 23 квітня 2021 00:00
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій)
Коментар щодо відміни: Керуючись пунктом 5 частини 8 статті 40 Закону, переговорну процедуру закупівлі послуги відмінено, оскільки станом на останній день укладання договору – 08 квітня 2021 року – договір про закупівлю не підписано.
Документи:
12 квітня 2021 17:54
Електронний підпис
12 квітня 2021 17:54
Відміна ПСР Н-23 0-25.pdf