Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний стіл
Очікувана вартість
1 900,00 UAH
UA-2021-03-04-000416-c b26d445d23db4083a19bf210f33abb89
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Люба Канюга

+380673511270 tenderpmcd@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВЕЛИКОБЕРЕЗОВИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 42588046
Місцезнаходження: 47732, Україна , Тернопільська обл., Тернопільський район, с. Мишковичі, вул. Надрічна, буд. 25
Контактна особа: Люба Канюга
+380673511270
tenderpmcd@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Доставка та збірка меблів здійснюється за рахунок постачальника. Товар повинен бути новим та непошкодженим. До вартості товару включається витрати на транспортування (завантаження, розвантаження, ) товару Замовнику, складання та встановлення меблів у приміщенні Замовника (виключно протягом робочого часу замовника). Колір (відтінок) попередньо уточнюються з Замовником перед підписанням Договору. Колір офісних столів, має співпадати з уже наявними меблями.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Офісний стіл 120*60*75
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 березня 2021 08:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТІЦЬКИЙ ІВАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3225001097
Переможець 1 900,00
UAH
04 березня 2021 08:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 08:49