Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 40109000 |
Місцезнаходження: | 25009, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, буд. 1 |
Контактна особа: |
Галина Петрівна Шпаченко +380522331561,+380675208142 zakaz121@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
У разі надання учасником процедури закупівлі тендерної пропозиції та/або будь-яких документів (у т.ч. документів виданих будь-якими органами державної влади, організаціями, підприємствами, установами будь-яких держав) іншою мовою (іноземною мовою; іншою ніж державна мова), вони повинні мати переклад на українську мову, що зроблений учасником процедури закупівлі та засвідчений його підписом та печаткою або зроблений перекладацькою агенцією та засвідчений її печаткою та підписом. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Дана вимога не стосується документів, що відповідно до діючого законодавства на час затвердження їх форм та відповідних бланків були складені (затверджені, прийняті уповноваженим органом) російською мовою, а також документів, що прямо не вимагаються умовами цієї тендерної документації (тобто, подання документів, які складені іноземною мовою, однак їх обов’язковість надання не передбачена прямо вимогою за тендерною документацією не є підставою для відхилення пропозиції учасника).
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Тендерна документація
03 березня 2021 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 17:20 |
ТД_Прилади.pdf | |
03 березня 2021 17:20 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ_Прилади.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-18-000005 ● 04aa14ea2e9548dd8f584f87b3458ec3
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 серпня 2021 11:31 |
16.08.2021 № 434
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 434
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
30 UA-2021-03-03-012211-c 03.03.2021 Управління поліції охорони в Кіровоградській області (код 40109000) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 вересня 2021 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1: Прилади охоронної та пожежної сигналізації Ajax й подібна апаратура |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 402 719,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 014,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2021 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» |
1 399 376,04
UAH з ПДВ
|
1 399 376,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРПРОМТЕХГРУП" |
1 401 179,40
UAH з ПДВ
|
1 401 179,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ» #39328390 |
Переможець |
1 399 376,04
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2022 11:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 10:36
|
0702_ду2 _ 3315.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 12:11
|
ДУ 1_3315_Секур_Інтеграція.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 12:10
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 11:30
|
0604_3315_Секур.pdf | укладений |
07 квітня 2021 11:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.8 ч.5 та ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 3315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшити загальну вартість початкового Договору на 20 відсотків |
Номер договору про закупівлю: | 3315 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |