Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3" |
Код ЄДРПОУ: | 02003675 |
Місцезнаходження: | 61068, Україна , Харківська обл., місто Харків, Московський район ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ПАВЛОВА буд. 46 |
Контактна особа: |
Тетяна Сергіївна Кириченко +380573418019 sabdacha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 14:16 |
Очікувана вартість: | 2 713 166,79 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником за отриманий Товар протягом 30 календарних днів з моменту його отримання шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно накладних, після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату Товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 17:18 |
Договор (Додаток №2) .docx | |
03 березня 2021 17:18 |
ТД _ ЛІКИ (Дод.перелік).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-21-000046 ● 1a7f3135a16246a68bc70fea4d804c40
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2021 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.04.2021
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 21.04.2021 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.04.2021
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
10 UA-2021-03-03-012190-c 03.03.2021 дані автоматичних індикаторів ризиків
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-12 12:35:54
Відповідь на моніторинг до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-03-03-012190-c
За наслідками моніторингу питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). При цьому, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-03-03-012190-c, Замовник вимагає надання забезпечення тендерних пропозиції в розмірі 14000 гривень. Однак, інформація щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовником в оголошенні не зазначена, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Щодо відсутності інформації,передбаченої п.9 ч.2 ст.21 Закону: незважаючи на набрання чинності нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (від 19.04.2020, підстава -114-IX),станом на момент оголошення процедури закупівлі (29 березня 2021року), на акредитованому майданчику Zakupki.prom.ua, а також на вебпорталі prozorro.gov.ua не була реалізована можливість, та був відсутній відповідний функціонал для внесення та відображення відповідної інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Окрім цього, станом на момент оголошення процедури закупівлі (29 березня 2021 року), були відсутні будь-які роз’яснення від Міністерства розвитку економіки, торгівлі на сільського господарства України, адміністратора системи Prozorro або майданчика Zakupki.prom.ua про спосіб або порядок виконання цієї норми Закону, стосовно чіткого механізму застосування відповідних нововведень, та фактичне внесення Замовником такої інформації було неможливо, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі на сільського господарства України від 07.04.2020 №648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro» за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, та відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство «Прозорро». Також, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11 червня 2020 року було затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі , у якому також відсутня будь-яка інформація щодо чіткого порядку виконання вимог частини першої статті 19 Закону. Враховуючи вищевказані обставини, а саме: відсутність будь-яких роз’яснень щодо конкретного способу чи порядку виконання Замовником вимог частини першої статті 19 Закону, відсутність відповідного функціоналу на акредитованому майданчику Zakupki.prom.ua, а також на веб-порталі prozorro.gov.ua , а також те, що згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі на сільського господарства України від 07.04.2020 №648 відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство «Прозорро», вважаємо, що дане зауваження не є порушенням Замовника.
За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункт 8 розділу 3 тендерної документації містить вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому, не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам (зокрема наявність певних екологічних характеристик згідно з ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 14021, ДСТУ ISO 14024, ДСТУ ISO 1421, ДСТУ ISO 1424 тощо). Зазначене є порушенням Замовником частини п’ятої статті 23 Закону.
Згідно вимог ч.5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі такими характеристиками.
Враховуючи вищевикладене, замовник самостійно визначає необхідні екологічні чи інші характеристик предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «УКРЕРА» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, підпунктом 5.2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога документально підтвердженого наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід шляхом надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказати кількість працівників, прізвище, ім’я, по батькові працівника, посади, які вони обіймають, рівень кваліфікації працівників та досвід. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «УКРЕРА» надано довідку про працівників відповідної кваліфікації від 19.03.2021 №3171, яка не містить інформацію щодо ім’я, по батькові працівника, а також не визначено рівень кваліфікації. Оскільки, відповідно до частини 44 підпункту 2.1 пункту 2 частини 1 Міжнародної стандартної класифікації професій isco-08, рівень кваліфікації визначається в залежності від складності та переліку завдань та обов’язків, які повинні бути виконані в процесі діяльності. Рівень кваліфікації вимірюється при розгляді одного або більше критеріїв: характеру виконаної роботи відносно характерних завдань та обов’язків, визначених для кожного ISCO - 08 рівня кваліфікації; рівня формальної освіти, визначеного в Міжнародним стандартом класифікаторі освіти (ISCED – 97) (UNESCO, 1997), необхідного для компетентного виконання завдань та обов’язків; рівнем неформального навчання, отриманого в процесі роботи, та/або попередній досвід у суміжній професії, необхідний для компетентного виконання завдань та обов’язків. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 частини 1 Міжнародної стандартної класифікації професій isco-08, виділяють чотири рівні кваліфікації.
Відповідно до підпункту 5.2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога документального підтвердженого наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід шляхом надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказати кількість працівників, прізвище, ім’я по батькові працівника, посади, які вони обіймають, рівень кваліфікації працівників та досвід. Так, учасником ТОВ «УКРЕРА» надано, у складі тендерної пропозиції, довідку про працівників відповідної кваліфікації від 19.03.2021 №317 котра містить працівників відповідної кваліфікації, яку мають необхідні знання та досвід необхідних для поставки товару зазначеного в процедурі закупівлі та в повному обсязі відповідає вимогам п.2 ч.2 ст.16 Закону, а саме наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Також, моніторингом зазначено питання встановлено, що підпунктом 1.9 розділу 3 тендерної документації визначена вимога наявності довідки з банку, який здійснює обслуговування учасника, про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та відсотками по рахунку Учасника. Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРЕРА» документів, а саме договору, укладеного з страховою компанією від 18.03.2021 №21/246/ВФР обслуговування учасника здійснює зокрема АТ «ОТП банк». При цьому, учасником ТОВ «УКРЕРА» надано довідку про стан позичкової заборгованостi вiд 19.03.2021 № 210319SU12360910, видану лише АК Комерційний банк «ПриватБанк». Довідка про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та відсотками по рахунку Учасника, видана АТ «ОТП БАНК» у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРЕРА» відсутня. За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій також встановлено, що учасник-переможець ТОВ «УКРЕРА» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Так, підпунктом 5.2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. При цьому, повідомлення про намір укласти договір датоване 23.03.2021, однак учасник-переможець ТОВ «УКРЕРА» завантажив довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України станом на 19.03.2021, що містить інформацію станом на дату, раніше дня оприлюднення повідомлення про намір, тобто 23.03.2021. Зазначене не відповідає умовам тендерної документації.
Слід зазначити, що п.п.1.9 розділу 3 тендерної документації визначена вимога наявності довідки з банку, який здійснює обслуговування учасника про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та відсотками по рахунку учасника, даною вимогою не передбачено надання довідок із всіх банків до котрих учасник має відношення. Саме головне в тому, що під час моніторингу не надано та не зазначено про 100% вірогідність того що ТОВ «УКРЕРА» обслуговується в банку АТ «ОТП БАНК».
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Пояснення до Висновку про результати здійснення моніторингу закупівлі ID моніторингу: UA-M-2021-04-21-000046 Адміністрація Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласна клінічна психіатрична лікарня №3» (далі – КНП ХОР «ОКПЛ № 3», Замовник), в особі голови тендерного комітету, головного бухгалтера Кириченко Тетяни Сергіївни, керуючись положеннями абзацу другого частини восьмої ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25.12.2015 року (в редакції Закону України № 114-IX від 19.09.2019, із змінами) надає пояснення до Висновку про результати здійснення моніторингу закупівлі, ID моніторингу: UA-M-2021-04-21-000046 (далі - Висновок), предмет закупівлі: Лікарські засоби різні - 132 найменувань; 33600000-6 - Фармацевтична продукція згідно коду ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник. За наслідками моніторингу UA-M-2021-04-21-000046 питання правильності розміщення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо розміру, виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). При цьому, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-03-03-012190-c, Замовник вимагає надання забезпечення тендерних пропозиції в розмірі 14000 гривень. Однак, інформація щодо виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій Замовником в оголошенні не зазначена, що не відповідає вимогам пункту 9 частини другої статті 21 Закону. Щодо відсутності інформації,передбаченої п.9 ч.2 ст.21 Закону: незважаючи на набрання чинності нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (від 19.04.2020, підстава -114-IX),станом на момент оголошення процедури закупівлі (29 березня 2021року), на акредитованому майданчику Zakupki.prom.ua, а також на вебпорталі prozorro.gov.ua не була реалізована можливість, та був відсутній відповідний функціонал для внесення та відображення відповідної інформації про умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Окрім цього, станом на момент оголошення процедури закупівлі (29 березня 2021 року), були відсутні будь-які роз’яснення від Міністерства розвитку економіки, торгівлі на сільського господарства України, адміністратора системи Prozorro або майданчика Zakupki.prom.ua про спосіб або порядок виконання цієї норми Закону, стосовно чіткого механізму застосування відповідних нововведень, та фактичне внесення Замовником такої інформації було неможливо, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі на сільського господарства України від 07.04.2020 №648 веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему «Prozorro» за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, та відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство «Прозорро». Також, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11 червня 2020 року було затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі , у якому також відсутня будь-яка інформація щодо чіткого порядку виконання вимог частини першої статті 19 Закону. Враховуючи вищевказані обставини, а саме: відсутність будь-яких роз’яснень щодо конкретного способу чи порядку виконання Замовником вимог частини першої статті 19 Закону, відсутність відповідного функціоналу на акредитованому майданчику Zakupki.prom.ua, а також на веб-порталі prozorro.gov.ua , а також те, що згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі на сільського господарства України від 07.04.2020 №648 відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство «Прозорро», вважаємо, що дане зауваження не є порушенням Замовника. За наслідками моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що пункт 8 розділу 3 тендерної документації містить вимогу щодо застосування заходів із захисту довкілля. При цьому, не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам (зокрема наявність певних екологічних характеристик згідно з ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 14021, ДСТУ ISO 14024, ДСТУ ISO 1421, ДСТУ ISO 1424 тощо). Зазначене є порушенням Замовником частини п’ятої статті 23 Закону. Згідно вимог ч.5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі такими характеристиками. Враховуючи вищевикладене, замовник самостійно визначає необхідні екологічні чи інші характеристик предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що учасник ТОВ «УКРЕРА» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, підпунктом 5.2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога документально підтвердженого наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід шляхом надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказати кількість працівників, прізвище, ім’я, по батькові працівника, посади, які вони обіймають, рівень кваліфікації працівників та досвід. При цьому, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «УКРЕРА» надано довідку про працівників відповідної кваліфікації від 19.03.2021 №3171, яка не містить інформацію щодо ім’я, по батькові працівника, а також не визначено рівень кваліфікації. Оскільки, відповідно до частини 44 підпункту 2.1 пункту 2 частини 1 Міжнародної стандартної класифікації професій isco-08, рівень кваліфікації визначається в залежності від складності та переліку завдань та обов’язків, які повинні бути виконані в процесі діяльності. Рівень кваліфікації вимірюється при розгляді одного або більше критеріїв: характеру виконаної роботи відносно характерних завдань та обов’язків, визначених для кожного ISCO - 08 рівня кваліфікації; рівня формальної освіти, визначеного в Міжнародним стандартом класифікаторі освіти (ISCED – 97) (UNESCO, 1997), необхідного для компетентного виконання завдань та обов’язків; рівнем неформального навчання, отриманого в процесі роботи, та/або попередній досвід у суміжній професії, необхідний для компетентного виконання завдань та обов’язків. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 частини 1 Міжнародної стандартної класифікації професій isco-08, виділяють чотири рівні кваліфікації. Відповідно до підпункту 5.2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації встановлена вимога документального підтвердженого наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід шляхом надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій вказати кількість працівників, прізвище, ім’я по батькові працівника, посади, які вони обіймають, рівень кваліфікації працівників та досвід. Так, учасником ТОВ «УКРЕРА» надано, у складі тендерної пропозиції, довідку про працівників відповідної кваліфікації від 19.03.2021 №317 котра містить працівників відповідної кваліфікації, яку мають необхідні знання та досвід необхідних для поставки товару зазначеного в процедурі закупівлі та в повному обсязі відповідає вимогам п.2 ч.2 ст.16 Закону, а саме наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також, моніторингом зазначено питання встановлено, що підпунктом 1.9 розділу 3 тендерної документації визначена вимога наявності довідки з банку, який здійснює обслуговування учасника, про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та відсотками по рахунку Учасника. Відповідно до наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРЕРА» документів, а саме договору, укладеного з страховою компанією від 18.03.2021 №21/246/ВФР обслуговування учасника здійснює зокрема АТ «ОТП банк». При цьому, учасником ТОВ «УКРЕРА» надано довідку про стан позичкової заборгованостi вiд 19.03.2021 № 210319SU12360910, видану лише АК Комерційний банк «ПриватБанк». Довідка про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та відсотками по рахунку Учасника, видана АТ «ОТП БАНК» у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРЕРА» відсутня. За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій також встановлено, що учасник-переможець ТОВ «УКРЕРА» не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Так, підпунктом 5.2.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, зокрема довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону. При цьому, повідомлення про намір укласти договір датоване 23.03.2021, однак учасник-переможець ТОВ «УКРЕРА» завантажив довідку, видану Департаментом інформатизації МВС України станом на 19.03.2021, що містить інформацію станом на дату, раніше дня оприлюднення повідомлення про намір, тобто 23.03.2021. Зазначене не відповідає умовам тендерної документації. Слід зазначити, що п.п.1.9 розділу 3 тендерної документації визначена вимога наявності довідки з банку, який здійснює обслуговування учасника про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та відсотками по рахунку учасника, даною вимогою не передбачено надання довідок із всіх банків до котрих учасник має відношення. Саме головне в тому, що під час моніторингу не надано та не зазначено про 100% вірогідність того що ТОВ «УКРЕРА» обслуговується в банку АТ «ОТП БАНК». Голова тендерного комітету, головний бухгалтер КНП ХОР «ОКПЛ № 3» Т.КИРИЧЕНКО
2021-05-12 13:09:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK-2-15
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА" |
2 236 710,38
UAH з ПДВ
|
2 182 714,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТМ-Фарм" |
2 248 030,40
UAH з ПДВ
|
2 182 714,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." |
2 308 569,60
UAH з ПДВ
|
2 308 569,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА" #42979027 |
Переможець |
2 182 714,10
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 16:13
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, без коригування ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків, коригування ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Джерело фінасування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), місцевий бюджет. |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення, коригування ціні договору |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, коригування ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |