Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Вебсайт: | http://hts.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Валерій Олександрович Морозов +380577588535 morozov.v.a@hte.vl.net.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 16:00 |
Початок аукціону: | 22 березня 2021 11:55 |
Очікувана вартість: | 43 432 728,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 434 327,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунок за виконані Підрядником роботи Замовник здійснює протягом 20 банківських днів після отримання коштів фінансування даних робіт з місцевого бюджету. Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату(аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт в розмірі до 30% від вартості робіт | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 16:58 |
Додаток 3-проект договору.doc | |
03 березня 2021 16:58 |
Додаток _2 _ Технічне завдання.XLS | |
03 березня 2021 16:58 |
Додаток_1_Квалiфiкацiйнi_критерii.docx | |
03 березня 2021 16:58 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-06-000020 ● 19da25d556344782b777b3bde13162ea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 серпня 2021 12:24 |
05.08.2021 № 403
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.08.2021 № 403
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2021-03-03-011878-c 03.03.2021 КП "Харківські теплові мережі" (ЄДРПОУ 31557119) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-16 13:09:33
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція теплових мереж в м.Харкові. Ділянка між МК 2952А - МК 2953СК2, вул.О.Гончара, 2-5 (інв. № 0305027) (код ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція), номер ID: UA- 2021-03-03-011878-c, очікуваною вартістю 43 432 728,00 грн, проведену КП "Харківські теплові мережі" (далі Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-18 14:35:06
Надання пояснень на запит
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (надалі – Замовник/ підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) по моніторингу (номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2021-08-06-000020) (надалі – Запит ДАСУ на пояснення) відкритих торгів на закупівлю ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція теплових мереж в м.Харкові. Ділянка між МК 2952А - МК 2953СК2, вул.О.Гончара, 2-5 (інв. № 0305027) (код ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція) (унікальний номер оголошення про проведення торгів в електронній системі закупівель - UA-2021-03-03-011878-c).
У Запиті ДАСУ на пояснення щодо того, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а також щодо розміщення зазначеної інформації на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, міститься посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова).
З цього приводу необхідно зазначити, що пункт 4-1 Постанови чітко визначає вичерпний перелік суб’єктів, на якого він розповсюджується, а саме це: 1) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня); 2) суб’єкти господарювання державного сектору економіки.
Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Державної Казначейської Служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv) КП «Харківські теплові мережі» є одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, згідно норм Бюджетного Кодексу України КП «Харківські теплові мережі» не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня).
Замовник – КП «Харківські теплові мережі» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки.
Враховуючи зазначене вище, норми пункту 4-1 Постанови не розповсюджуються на підприємство, а відтак у Замовника відсутній обов’язок здійснювати заходи, визначені цим пунктом Постанови.
Додатково повідомляємо, що технічні та якісні характеристики та очікувана вартість закупівлі визначені Замовником на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу, за результатами розгляду якої ТОВ «Консалтингова агенція «ГАЛІЛЕО» надано позитивний експертний звіт. Проектно-кошторисна документації та експертний звіт не розміщувалася ані на власному веб-сайті, ані на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, оскільки жодний нормативно-правовий акт не зобов’язує Замовника розміщувати/оприлюднювати зазначену інформацію.
В той же час, на виконання вимог статті 4 Закону, Замовником під час оприлюднення змін до Річного плану закупівель (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-P-2021-03-03-014318-c) було оприлюднено очікувану вартість закупівлі. На виконання вимог ст.10 Закону, Замовником під час оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення торгів в електронній системі закупівель - UA-2021-03-03-011878-c) було також оприлюднено очікувану вартість закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в тендерній документації (Додаток 2, Додаток 3 до тендерної документації), яка оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення торгів в електронній системі закупівель - UA-2021-03-03-011878-c).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби по закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція теплових мереж в м.Харкові. Ділянка між МК 2952А - МК 2953СК2, вул.О.Гончара, 2-5 (інв. № 0305027) (код ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція), оприлюдненого в електронній системі закупівель 27 серп 11:47 повідомляємо, що зауваження щодо оформлення тендерної документації прийняті Замовником до уваги з метою недопущення таких порушень в подальшому. Додатково повідомляємо, що при визначенні умов пункту 5 розділу 3 тендерної документації: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону», Замовник керувався частиною 3 ст. 17 Закону, якою визначено, що: «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.»
2021-08-30 09:44:16
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 березня 2021 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "МИР" |
43 000 000,00
UAH з ПДВ
|
41 695 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "ВВК-Стиль" |
43 432 728,00
UAH з ПДВ
|
42 120 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "МИР" #23470569 |
Переможець |
41 695 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 10:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 09:51
|
Додаткова угола 2 до договору 61042005.PDF | зміни до договору |
24 листопада 2021 09:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2021 13:00
|
Додаткова угода №1 до договору №61042005.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2021 11:15
|
Договір 61042005.pdf | укладений |
20 квітня 2021 10:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 61042005 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 61042005 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |