Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 286 «Полунична галявина» Запорізької міської ради Запорізької області за адресою: вул. Професора Толока, 17-А м. Запоріжжя. Технічне переоснащення». Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
707 828,40 UAH
UA-2021-03-03-006683-c ● 12f9dad361e94f7498b1476f37f48602
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Катерина Василівна Попова +380617086970 tender_uon1@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2021 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 707 828,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 539,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 286 «Полунична галявина» Запорізької міської ради Запорізької області за адресою: вул. Професора Толока, 17-А м. Запоріжжя. Технічне переоснащення». Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Професора Толока, 17-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2021 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 13:48 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 березня 2021 11:01
Доброго дня, в ТД наявна вимога щодо надання учасниками "документи, що підтверджують право власності на наявну техніку, а в разі використання орендованої техніки – надати договір оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та документами, що свідчать про користування такою технікою (документи повинні бути строком дії не менше ніж до 31.12.2021) та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку" .
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки Замовник в даній вимогі встановлює, що договір оренди повинен мати термін до 31.12.2021 року, не беручи до уваги те, що договори оренди можуть бути укладені в різний період часу та відповідно діяти менший період, ані ж до 31.12.2021 року.
Ми як учасники маємо договір оренди та право автоматичної пролонгації, а також письмове підтвердження від орендаря, щодо термінів оренди, чому ми не можемо на підтвердження даної вимоги надати дані документи?
Ми не повинні вносити зміни до договору в частині строку дії такого договору , до дня його закінчення, лише тому, що Замовник вирішив встановити таку дискримінаційну вимогу! Якщо учасник щоразу для кожного Замовника змінюватиме строк оренди, вносячи зміни в договір, на той який вимагатимуть Замовники, то врешті взагалі залишиться без приміщення!
Додатково Замовник встановлює вимогу, що «приміщення яке не є власністю Учасника та використовується по договору суборенди - надати підтверджуючи документи Орендодавця на право власності», яка є дискримінаційною по відношенню до Учасників, з огляду на наступне: - Учасник заключає договір суборенди з Суборендодавцем яке відношення він як Учасник – Суборендар має до Орендодавця??? До того ж документи Орендодавця на право власності офісу/складських/виробничих приміщень є/можуть бути конфіденційною інформацією, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», і відповідно на яких підставах, та відповідно до яких нормативно правових актів Орендар дозволить використовувати його документи Суборендарю, ще й на суспільний огляд??
Учасник повторимося, має відносини по договору лише з Суборендодавцем, а не Орендодавцем, оскільки договір стосовно оренди двосторонній а не тристоронній!
Вважаємо достатнім підтвердженням суборенди приміщення буде Договір суборенди між Учасником та Суборендодавцем!
Встановлюючи дані вимогу Замовник чітко представляє інтереси певного учасника, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» а саме про рівність умов участі для всіх учасників та не дискримінаційні вимоги.
Тому вважаємо дану вимогу дискримінаційною, та просимо виключити вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 березня 2021 11:39
Доброго дня, шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації міститься вимога щодо кількості електромонтерів охоронно-пожежної сигналізації– не менше 5 осіб. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки відповідно п. 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб». Тобто відповідно до законодавства таких працівників має бути не менше 2х (1 електромонтер та 1 налагоджувальник). Звертаємо увагу, що законодавець встановлює конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою межу.
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо тої кількості працівників, яку на порушення законодавства встановив Замовник, проте здійснюємо свою діяльність відповідно до Ліцензійних умов (тобто маємо необхідну матеріально-технічну базу, кадровий склад у необхідній кількості виконавців робіт тощо). Замовник встановив дискримінаційну вимогу, в якій зазначив мінімальну кількість працівників, перейнявши на себе законодавчі функції, яка суттєво зменшує коло потенційних учасників закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена з Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 березня 2021 11:42
Добрий день. Відповідно до вимоги Документації необхідно надати: Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення а саме, монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей , устаткування передавання тривожних сповіщень, на об'єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки. Звертаємо увагу, що сьогодні така ліцензія не видається. Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852), в його пунктах саме було зазначено - на роботи на об’єктах незначного, середнього та високого ступеня ризику. Тобто таку ліцензію можуть надати лише підприємства, які були зареєстровані до затвердження даних умов. Так, наприклад, для права виконання цих робіт сьогодні суб’єкт отримує ліцензію з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, яка дослівно не містить такого пункту, але включає в себе всі дозволені роботи та послуги. Тобто за юридичним значенням ці ліцензії є тотожними, але вони мають різну форму. Просимо внести зміни до документації, а саме додати до вимоги " або ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного прозначення чи Наказу про її видачу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 березня 2021 11:44
Доброго дня! Шановний Замовник, у тендерній документації Ви вимагаєте надти Сертифікат SA 8000-2014 на систему менеджменту соціальної відповідальності та Сертифікат ISO 9001-2015 на систему менеджменту якості.. Є закони України, які чітко обумовлюють, що потрібно для надання послуг з виконання робіт протипожежного призначення і Ви не маєте права перевищувати ці вимоги. Звертаємо Вашу увагу, що отримання вищезазначених сертифікатив є добровільною справою кожного підприємства і їх отримання не передбачено ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Просимо Вас прибрати цю дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" #37778452 |
Переможець |
706 923,60
UAH з ПДВ
|
22 березня 2021 08:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2021 11:22
|
договір_4531-286.pdf | укладений |
06 квітня 2021 11:21
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
06 серпня 2021 15:47
|
706 923,60 UAH | UA558201720344211034100078446 Департамент ОН Запорізької МР |
UA863510050000026007878840308 ТОВ"IПВК "Спецзахист" |
Оплачений |