Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 0000000000000000000 обл., 000000000000, 000000000000000 |
Контактна особа: |
000000000000000000 0000000000000 00000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 12:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2021 13:07 |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції 000000000000000000000000000000000000 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | payment-types.00000000000 | Календарні |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2021 13:40 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
03 березня 2021 12:39 |
00000000 |
03 березня 2021 12:38 |
000000000000000000000 |
03 березня 2021 12:38 |
0000000000000000000000000000000000000000000000 |
03 березня 2021 12:38 |
00000000000000000000000000000000000000000 |
03 березня 2021 12:38 |
00000000000000000000000000000 |
03 березня 2021 12:38 |
0000000000000000 |
19 березня 2021 13:40 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
03 березня 2021 12:39 |
00000000
|
||
03 березня 2021 12:38 |
000000000000000000000
|
||
03 березня 2021 12:38 |
0000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
03 березня 2021 12:38 |
00000000000000000000000000000000000000000
|
||
03 березня 2021 12:38 |
00000000000000000000000000000
|
||
03 березня 2021 12:38 |
0000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-15-000031 ● b59c2aa01ef642b89c9081fcd79f6247
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 липня 2021 14:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.07.2021 № 450
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.07.2021 № 450.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-03-005393-c, 03.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Надання інформації про усунення порушення замовником
В Макарівській квартирно – експлуатаційній частині району опрацьовано Висновок Західного офісу Держаудитслужби про наявність порушень законодавства допущених під час проведення процедури закупівлі ідентифікатор UA-2021-03-03-005393-c. Стосовно недоліків виявлених під час аудиту повідомляю: - «відсутня інформація про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.» Вид та умови надання тендерного забезпечення викладені в розділ 3 пункт 2 тендерної документації; - «в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію щодо місця поставки товарів.» Місце поставки викладено в розділі 1 пункт 4.3 Тендерної документації, а також дублюється в Додатку №1 до тендерної документації в п.3 розділу «Вимоги замовника». В оголошенні дійсно не зазначено. Це пов’язано з недостатнім досвідом і кваліфікацією уповноваженої особи Макарівської КЕЧ. - формальні помилки, що визначені в тендерній документації не відповідають переліку, зазначеному в Наказі Мінекономрозвитку №710. В Макарівській КЕЧ району була відсутня інформація стосовно зазначеного переліку. В подальшому ТД буде скоригована з урахуванням вимог вказаного наказу. Крім того повідомляю, що з членами тендерного комітету та уповноваженою особою Макарівської квартирно – експлуатаційна частина району проведено роз’яснювальна робота щодо недопущення в подальшому порушення норм пунктів 3 та 9 частини другої статті 21 Закону при заповненні форм документів, норм частини другої статті 22 Закону та положень Наказу Мінекономрозвитку №710 при складанні тендерної документації і вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
2021-07-27 08:56:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2021 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
00000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
000000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2021 16:42
|
00000000000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2021 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
11 січня 2022 16:38
|
00000000 | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:23
|
0000000000000000000000 | зміни до договору |
23 квітня 2021 10:22
|
00000000 | зміни до договору |
22 квітня 2021 14:37
|
0000000 | зміни до договору |
22 квітня 2021 14:35
|
00000000 | укладений |
20 квітня 2021 12:28
|
0000000000000000 | укладений |
20 квітня 2021 12:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |