Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправки та приправи; код ДК 021:2015 – 15870000-7 – “Заправки та приправи”
Очікувана вартість
183 400,00 UAH
UA-2021-03-03-004522-c fbfc13fd5a094cf5863ed16dfe7fc489
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Ляшенко

+380444810262 m.liashenko@pk-ukraina.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Код ЄДРПОУ: 16286441
Вебсайт: http://www.pk-ukraina.gov.ua/ru/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Контактна особа: Микола Ляшенко
+380444810262
m.liashenko@pk-ukraina.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2021 11:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2021 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2021 11:00
Початок аукціону: 16 березня 2021 12:14
Очікувана вартість: 183 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15870000-7: Заправки та приправи


1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів».
1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119.
1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441.
1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади).
2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Заправки та приправи; код ДК 021:2015 – 15870000-7 – “Заправки та приправи”; поділу на лоти не передбачено.
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
№ з/п Найменування товару та його характеристики Одиниця виміру
Кількість
1 Майонез жирністю не менше 67%, упаковка масою не менше 650г кг 1365
2 Майонез жирністю не менше 67%, відро масою не менше 4,5кг кг 990
3 Кетчуп томатний, відро масою не менше 4,5кг кг 315
4 Гірчиця гостра, упаковка масою не менше 500г шт. 150
5 Соус аджика, дой-пак масою не менше 180г шт. 100
6 Соус барбекю, дой-пак масою не менше 200г шт. 100
Майонез столовий висококалорійний з масовою часткою загального жиру не менше 67%, відповідно до ДСТУ 4487-2005 «Майонези. Загальні технічні вимоги», ТУ, що діють на території України. Зовнішній вигляд однорідний, сметаноподібний, густий продукт з поодинокими бульбашками повітря. Смак та запах притаманний майонезу. Колір від білого до кремувато-жовтого, однорідний за всією масою. Майонез має бути виготовлений з рафінованої та дезодорованої соняшникової олії з додавання інших інгредієнтів згідно рецептури.
Кетчуп - за консистенцією густа в’язка маса, однорідна за всією масою. Смак та запах властивий даному виду виробів, без стороннього запаху.
Гірчиця - смак та запах властивий даному виду продукту, без сторонніх смаків та запахів, без грудочок. Не допускається пліснява, затхлість.
Соуси - смак та запах властивий даним продуктам, без сторонніх смаків та запахів, без грудочок. Не допускається пліснява, затхлість.
Маркування споживчої та транспортної тари повинно містити таку інформацію: найменування товару; назву та повну адресу і номер телефону підприємства-виробника або імпортера; країна виробника; товарний знак виробника (при наявності); масу нетто; об’єм; інформаційні дані про поживну та енергетичну цінність 100 г продукту; дату виробництва та номер партії; строк придатності; умови зберігання та ін.
Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
4. Кількість товарів або обсяг робіт чи послуг: майонез жирністю не менше 67%, упаковка масою не менше 650 г – 1365 кг; майонез жирністю не менше 67%, відро масою не менше 4,5 кг – 990 кг; кетчуп томатний, відро масою не менше 4,5 кг – 315 кг; гірчиця гостра, упаковка масою не менше 500 г – 150 шт.; соус аджика, дой-пак масою не менше 180 г – 100 шт.; соус барбекю, дой-пак масою не менше 200 г – 100 шт.
4.1. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: склад замовника, який знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38 44.
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: поставка товару здійснюється учасником впродовж всього строку дії договору про закупівлю з дати його підписання уповноваженими особами обох сторін і до 31 грудня 2021 року окремими партіями відповідно до заявок замовника, в яких замовником визначається асортимент та кількість товару. Учасник зобов‘язаний впродовж 2 (двох) робочих днів з дати отримання заявки замовника поставити замовнику замовлену партію товару в кількості та асортименті, що визначена у заявці замовника.
6. Умови оплати: оплата вартості кожної отриманої замовником партії товару за договором здійснюється замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленого замовником товару, підписання сторонами видаткових накладних на такий товар.
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 183 400,00 грн. (сто вісімдесят три тисячі чотириста грн. 00 коп.) з ПДВ.
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 10.03.2021 року до 11:00 год.
9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 15.03.2021 року до 11:00 год.
10. Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону; визначення найбільш економічно вигідної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію “Ціна” (питома вага критерію – 100%). Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна пропозиції учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування.
10.1. Методика оцінки пропозицій: оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням всіх податків і зборів.
11. Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1 800,00 грн.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1365 кілограми
Майонез жирністю не менше 67%, упаковка масою не менше 650г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15871273-8 — Майонез
990 кілограми
Майонез жирністю не менше 67%, відро масою не менше 4,5кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15871273-8 — Майонез
315 кілограми
Кетчуп томатний, відро масою не менше 4,5кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15871230-5 — Кетчуп
150 штуки
Гірчиця гостра, упаковка масою не менше 500г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15871250-1 — Гірчиця
100 штуки
Соус аджика, дой-пак масою не менше 180г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15871260-4 — Соуси
100 штуки
Соус барбекю, дой-пак масою не менше 200г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04419, Україна, м. Київ, Київ, вул.Дегтярівська,38-44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15871260-4 — Соуси

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості кожної отриманої замовником партії товару за договором здійснюється замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки замовленого замовником товару, підписання сторонами видаткових накладних на такий товар. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2021 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 11:53
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
03 березня 2021 11:53
Додаток 3.docx
03 березня 2021 11:53
Додаток 2.docx
03 березня 2021 11:53
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2021 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Фенікс-15 183 348,87
UAH з ПДВ
163 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гримашевич Іван Іванович 177 214,50
UAH з ПДВ
173 614,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2021 10:26
Електронний підпис
15 березня 2021 10:19
статут стр.12.jpeg
15 березня 2021 10:19
статут стр.11.jpeg
15 березня 2021 10:19
статут стр.9.jpeg
15 березня 2021 10:19
статут стр.8.jpeg
15 березня 2021 10:19
статут стр.7.jpeg
15 березня 2021 10:19
статут стр.6.jpeg
15 березня 2021 10:19
статут стр.5.jpeg
15 березня 2021 10:19
статут стр.4.jpeg
15 березня 2021 10:19
статут стр.3.jpeg
15 березня 2021 10:19
Статут стр.1.jpeg
15 березня 2021 10:19
статут стр. 10.jpeg
15 березня 2021 10:19
статут стр. 2.jpeg
15 березня 2021 10:19
Додаток 3 стр.2.jpg
15 березня 2021 10:19
Додаток 3 стр.1.jpg
15 березня 2021 10:19
Лист-гарантія стр.3.jpg
15 березня 2021 10:19
Лист-гарантія стр.2.jpg
15 березня 2021 10:19
Лист-гарантія стр.1.jpg
15 березня 2021 10:19
Додаток 1 стр 2.jpg
15 березня 2021 10:19
Додаток 1 стр 1.jpg
15 березня 2021 10:19
статистика1 001.jpg
15 березня 2021 10:19
статистика 2 001.jpg
15 березня 2021 10:19
Довідка.jpg
15 березня 2021 10:19
витяг Ф 001.jpg
15 березня 2021 10:19
виписка2 001.jpg
15 березня 2021 10:19
виписка 1 001.jpg

Публічні документи

15 березня 2021 10:30
Електронний підпис
15 березня 2021 10:27
Особиста медична книжка.pdf
15 березня 2021 10:27
Додаток 3.pdf
15 березня 2021 10:27
Довідка захист довкілля.pdf
15 березня 2021 10:27
Паспорт.pdf
15 березня 2021 10:27
ЛИСТ ГАРАНТІЯ.pdf
15 березня 2021 10:27
Ідентифікаційний код.pdf
15 березня 2021 10:27
Довідка щодо статуту.pdf
15 березня 2021 10:27
ГЛ щодо санкцій.pdf
15 березня 2021 10:27
Відгук НБПНІ 2020 рік.pdf
15 березня 2021 10:27
Відгук НБПНІ 2019 рік.pdf
15 березня 2021 10:27
Витяг ЄДРЮОФОП.pdf
15 березня 2021 10:27
Витяг Єдиний податок.pdf
15 березня 2021 10:27
Виписка з ЄДРФОФОП та ГФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Фенікс-15

ФОП Гримашевич Іван Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Фенікс-15
#39716424
Відхилено 163 350,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 09:18
ФОП Гримашевич Іван Іванович
#2253821476
Переможець 173 614,50
UAH з ПДВ
22 березня 2021 11:16

Документи

18 березня 2021 09:18
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2021 11:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гримашевич Іван Іванович
#2253821476
173 614,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:32
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 09:22
Договір.pdf укладений
02 квітня 2021 09:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 68 412,58
UAH