Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ БД.1.1-1-2013 "Правила визначення вартості будівництва" - Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи згідно робочого проекту "Реконструкція ПЛ 10 кВ Л-28 та ПЛ 0,38 кВ від КТП-3, розвантажувальної КТП-1н в смт. Стара Синява Хмельницької області" (Інвестиційна програма 2021 року - п. І.1.30)
Очікувана вартість
1 726 527,00 UAH
UA-2021-03-03-003918-c 044f775d14d947589b679cf5d1bf9e82
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Стасюк

+30382787872 zakupky@hoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "ХМЕЛЬНИЦЬКОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22767506
Вебсайт: http://hoe.com.ua
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Храновського, 11а
Контактна особа: Руслан Стасюк
+30382787872
zakupky@hoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2021 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2021 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2021 12:00
Очікувана вартість: 1 726 527,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ БД.1.1-1-2013 "Правила визначення вартості будівництва" - Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи згідно робочого проекту "Реконструкція ПЛ 10 кВ Л-28 та ПЛ 0,38 кВ від КТП-3, розвантажувальної КТП-1н в смт. Стара Синява Хмельницької області" (Інвестиційна програма 2021 року - п. І.1.30)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45317000-2 — Інші електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 20 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2021 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2021 11:29
8. Додаток 3.2. - Кошторис 0.xls
03 березня 2021 11:29
7. Додаток 3.1. - Кошторис.ims
03 березня 2021 11:29
6. Додаток 3 - Технічні вимоги.doc
03 березня 2021 11:29
5. Додаток 2 - Проект договору підряду.doc
03 березня 2021 11:29
4. Додаток 1 - Вимоги до Учасників та предмета закупівлі.doc
03 березня 2021 11:29
2. Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інформація до проекту
Дата подання: 09 березня 2021 11:51
Дата відповіді: 10 березня 2021 09:05
Прошу надати опитувальний лист на КТП
Відповідь: КТП відповідно до технічного завдання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2021 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ" 1 726 502,40
UAH з ПДВ
1 726 502,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2021 16:57
Електронний підпис
14 березня 2021 16:56
Цінова пропозиція.PDF
14 березня 2021 16:56
Статут.PDF
14 березня 2021 16:56
Рішення директор.PDF
14 березня 2021 16:56
Працівники.rar
14 березня 2021 16:56
Наказ директор.PDF
14 березня 2021 16:56
Ліцензія.PDF
14 березня 2021 16:56
Лист санкції ст. 236 ГКУ.PDF
14 березня 2021 16:56
Лист захист довкілля.PDF
14 березня 2021 16:56
Кошторис.imd
14 березня 2021 16:56
Дозвіл ЕП.PDF
14 березня 2021 16:56
Договірна ціна Л-28 КТП-3.PDF
14 березня 2021 16:56
Договір.PDF
14 березня 2021 16:56
Довідка субпідряд.PDF
14 березня 2021 16:56
Довідка про керівника.PDF
14 березня 2021 16:56
Довідка ЄДРПОУ.pdf
14 березня 2021 16:56
Відомості про учасника.PDF
14 березня 2021 16:56
Витяг ПДВ.PDF
14 березня 2021 16:56
Виписка ЕП 2019.PDF
14 березня 2021 16:56
Аналогічні договора 5.rar
14 березня 2021 16:56
Аналогічні договора 4.rar
14 березня 2021 16:56
Аналогічні договора 3.rar
14 березня 2021 16:56
Аналогічні договора 2.rar
14 березня 2021 16:56
Аналогічні договора 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ"
#34084649
Переможець 1 726 502,40
UAH з ПДВ
18 березня 2021 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОПОЛЮС-ІФ"
#34084649
1 726 502,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2022 10:06
27. Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf укладений
04 квітня 2022 10:05
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 14:55
24. Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
04 січня 2022 14:53
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 09:57
19. Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 09:57
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 15:40
15. Договір СЗ-71 від 06.04.2021р..pdf укладений
06 квітня 2021 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відтермінувати виконання грошових зобов'язань Замовника перед Підрядником згідно умов Договору до затвердження фінансового плану АТ "Хмельницькобленерго" на 2021 рік, а саме: - строків здійснення попередньої оплати (авансування) робіт; - строків здійснення остаточного розрахунку за виконані роботи. 2. Замовник зобов'язується виконати грошові зобов'язання, передбачені Договором, в строк, що не перевищує строку здійснення авансування / остаточної оплати за виконані роботи згідно умов Договору з моменту затвердження фінансового плану АТ "Хмельницькобленерго" на 2021 рік. 3. Підрядник зобов'язується виконати свої зобов'язання, щодо виконання робіт, передбачених Договором, в строк, що не перевищує строків (термінів) встановлених умовами Договору з моменту затвердження фінансового плану АТ "Хмельницькобленерго" на 2021 рік та виконання грошових зобов'язань Замовника. 4. Дана додаткова угода підписана Сторонами у двох автентичних примірниках – по одному для кожної Сторони. 5. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами та поширюється на відносини, що виникли з моменту укладення Договору.
Номер договору про закупівлю: СЗ-71
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 3.4.2. Договору викласти в такій редакції: «строк закінчення всіх робіт до 28.02.2022 року.». 2. Пункт 8.1. Договору викласти в такій редакції: «Даний Договір вступає в дію з моменту його підписання (дати укладення, зазначеної в правому верхньому куті першої сторінки цього Договору) і діє до 28.02.2022 року, а в частині розрахунків за виконані роботи — до повного розрахунку.». 3. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 4. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами. 5. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: СЗ-71
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2021 — 28 лютого 2022
Сума оплати за договором: 1 726 502,40
UAH (в тому числі ПДВ 287 750,40 UAH)