Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road network of local value O230821 (Kamianets-Podilskyi-Stara Ushytsia)-Kolodiivka km 0+000-km 5+300
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ |
Код ЄДРПОУ: | 43446166 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77 |
Контактна особа: |
Ковальська Ірина Олександрівна +380382652123 tender_hosma@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | GovE KHMELNYTSKYI REGIONAL LOCAL ROAD SERVICE |
National ID: | 43446166 |
Contact point: |
Kovalska Iryna Oleksandrivna +380382652123 tender_hosma@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2021 14:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2021 14:44 |
Очікувана вартість: | 24 718 283,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 123 592,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 03 березня 2021 14:12 |
Enquiries until: | 26 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 24 718 283 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 123 592 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата відповідно Постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070.Вид закупівлі:відкриті торги з публікацією англійською мовою | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (ф.КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (ф.КБ-3). Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв: • Ціна - питома вага критерію складає 70 відсотків; • Нецінові критерії оцінки: - Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг – питома вага критерію складає 15 відсотків; - Середньо облікова кількість штатних працівників - питома вага критерію складає 15 відсотків | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівельно-монтажних робіт/наданих послуг: | 15% |
Понад 150 млн. гривень: | 15% |
Понад 100 млн. грн. до 150 млн грн. включно: | 10% |
Понад 50 млн. грн. до 100 млн грн. включно: | 5% |
До 50 млн. грн. включно: | 0% |
Середньо облікова кількість штатних працівників: | 15% |
Від 50 працівників і більше: | 15% |
Від 30 до 50 працівників включно: | 10% |
Від 10 до 30 працівників включно: | 5% |
До 10 працівників: | 0% |
03 березня 2021 14:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2021 14:12 |
ТЗ Колодіївка.PDF | |
03 березня 2021 14:12 |
ТД .docx | |
03 березня 2021 14:12 |
проект Договору.doc | |
03 березня 2021 14:12 |
ДОДАТОК 7.docx | |
03 березня 2021 14:12 |
ДОДАТОК 6.docx | |
03 березня 2021 14:12 |
ДОДАТОК 5.docx | |
03 березня 2021 14:12 |
ДОДАТОК 4.docx | |
03 березня 2021 14:12 |
ДОДАТОК 3.docx | |
03 березня 2021 14:12 |
ДОДАТОК 2.docx | |
03 березня 2021 14:12 |
ДОДАТОК 1.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-30-000020 ● 55a8651138824be6b0ac2b869716a36d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 червня 2021 17:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.06.2021 №396
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 07 червня 2021 року №003100-18/7042-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 30.06.2021 №396
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2021-03-03-001801-b 03.03.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-05 14:55:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0230821 (Кам’янець-Подільський-Стара Ушиця) – Колодіївка км 0+000-км 5+300 інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-03-03-001801-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-06 09:03:18
Пояснення (інформація, документи) на запит Держаудитслужби
По І питанню: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до діючих норм і правил у дорожньому будівництві, на підставі ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: головою Хмельницької обласної адміністрації 14.01.2021 року затверджений перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою 3131090 у 2021 році, відповідно до якого бюджетне призначення по даному предмету закупівлі становить 25 322 487,00 грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: очікувана вартість визначена з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1.-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва», СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Порядок визначення вартості капітального ремонту автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення)», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, та складає: 24 718 283,00 грн з ПДВ.
Технічні, якісні характеристики та очікувана вартість предмета закупівлі підтверджені розробленою проектно-кошторисною документацією та затверджені експертним звітом №ХМ/010-121-20/КШ від «23» грудня 2020р.
По ІІ питанню: надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до змін, унесених 16.12.2020 до Постанови № 710, вищевказана інформація, оприлюднена на веб-сайті Головного розпорядника коштів ХОДА https://www.adm-km.gov.ua (https://www.adm-km.gov.ua/?page_id=87168)
Додатки: протокольне рішення уповноваженої особи №11 від 03.03.2021 року із затвердженим обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДП ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОДОРІГ |
Код ЄДРПОУ: | 43446166 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи,77 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2021 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
24 715 587,00
UAH з ПДВ
|
24 715 587,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 17 300 910.90 | Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс" |
24 444 308,00
UAH з ПДВ
|
24 444 308,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 17 111 015.60 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство виробничо-комерційна фірма "Будмонтажсервіс" #22784491 |
Переможець |
24 444 308,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2021 08:44
|
Акт прийняття робіт | укладений |
05 серпня 2021 08:36
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2021 14:23
|
ДУ1 до договору 15ПР.PDF | зміни до договору |
04 серпня 2021 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2021 17:29
|
Договір № 15ПР | укладений |
26 квітня 2021 17:27
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
29 квітня 2021 09:46
|
7 000 000,00 UAH | UA068201720344301010107160427 ДП "Хм.обл. служба мiсцевих а/дорiг" |
UA773805260000002600300149987 ПП ВКФ "Будмонтажсервiс" |
Оплачений |
02 червня 2021 09:40
|
5 679 091,69 UAH | UA068201720344301010107160427 ДП "Хм.обл. служба мiсцевих а/дорiг" |
UA773805260000002600300149987 ПП ВКФ "Будмонтажсервiс" |
Оплачений |
15 червня 2021 11:22
|
6 722 651,47 UAH | UA068201720344301010107160427 ДП "Хм.обл. служба мiсцевих а/дорiг" |
UA773805260000002600300149987 ПП ВКФ "Будмонтажсервiс" |
Оплачений |
05 липня 2021 11:06
|
3 909 884,05 UAH | UA068201720344301010107160427 ДП "Хм.обл. служба мiсцевих а/дорiг" |
UA773805260000002600300149987 ПП ВКФ "Будмонтажсервiс" |
Оплачений |
05 серпня 2021 11:12
|
1 099 842,64 UAH | UA068201720344301010107160427 ДП "Хм.обл. служба мiсцевих а/дорiг" |
UA773805260000002600300149987 ПП ВКФ "Будмонтажсервiс" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.11.3 Договору. Вартість договору після внесення змін становить:24 411 469,85 грн в т.ч. ПДВ 4 068 578,31 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 15ПР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |