Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БУКОВИНСЬКА ДЕРЖАВНА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ДОСЛІДНА СТАНЦІЯ ІНСТИТУТУ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00729868 |
Місцезнаходження: | 58025, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Б.Крижанівського, буд. 21а |
Контактна особа: |
Марія Іванюк +380992585197 buk.ds.buh@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 19:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 18 березня 2021 13:56 |
Очікувана вартість: | 1 621 408,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 107,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 березня 2021 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 березня 2021 16:29 |
Тендерна документація сг послуги м. Чернівці 2021 рік - Ріпaк зі змінами.docx | |
10 березня 2021 16:29 |
Перелік змін Ріпак.docx |
10 березня 2021 16:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 березня 2021 16:29 |
Тендерна документація сг послуги м. Чернівці 2021 рік - Ріпaк зі змінами.docx
|
||||||
10 березня 2021 16:29 |
Перелік змін Ріпак.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-05-000013 ● 1e5ae60f463f4b75af2b7484601e1a12
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 квітня 2021 13:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.04.2021 № 227
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 05 квітня 2021 року № 227
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-03-02-012670-b від 02.03.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-05 16:33:52
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021 2015: 77110000-4 Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (Послуги у сфері рослинництва ріпака на території м. Чернівці, Чернівецької області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-03-02-012670-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із такого питання:
З яких підстав Вами визначено переможцем учасника ТОВ «Італія Фоод», який не відповідає кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зокрема в частині надання учасником копії договору контрактації сільськогосподарської продукції від 03.08.2018 у неповному обсязі, а саме без Додатків №№1, 2, 3, які відповідно до пунктів 2.6 та 4.2 даного договору є невід’ємними його частинами?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-08 10:53:05
Замовник згідно діючого законодавства керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення на запит щодо невідповідності пропозиції учасника закупівлі: ДК 021 2015: 77110000-4 Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (Послуги у сфері рослинництва ріпака на території м. Чернівці, Чернівецької області).
Замовник згідно діючого законодавства керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення на запит щодо невідповідності пропозиції учасника закупівлі: ДК 021 2015: 77110000-4 Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (Послуги у сфері рослинництва ріпака на території м. Чернівці, Чернівецької області).
Повідомляємо, що висновок за результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ТОВ "ІТАЛІЯ ФООД", пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації є хибним, з огляду на наступне:
1. Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів, встановлено вимоги до тендерної документації, з урахуванням положення ст. 22 Закону.
У відповідності до вимог ст. 22 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також під час формування Тендерної документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно п. 3 Додатку № 2 Тендерної документації, встановлено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
3.1. Довідка у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи про наявність досвіду виконання аналогічного договору, який є аналогічним за предметом закупівлі, а саме послуги пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції.
Довідку надати за наведеним прикладом у формі таблиці:
№
п/п Замовник
(адреса, телефон, ПІБ керівника) Предмет договору Сума договору
(грн.) Рік постачання продукції
Посада керівника ____________________П.І.Б.
(м.п (при здійснені діяльності з печаткою., підпис)
3.2. Надати скановані оригінали аналогічних договорів відповідно до п. 3.1., які укладені протягом 2018-2020 років із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), загальна кількість не менше одного за кожен рік.
Учасником на виконання вищезазначених вимог надано довідку в довільній формі, яка містить інформацію про виконання трьох договорів протягом 2018-2020 років, та надано скановані договори відповідно до вказаної інформації у довідці.
За результатами вивчення наданого договору контрактації сільськогосподарської продукції від 03.08.2018, встановлено підтвердження наявного досвіду виконання аналогічного договору.
Вимоги щодо надання учасником договору в повному обсязі, з усіма додатками, додатковими угодами тощо, Замовником згідно умов Тендерної документації не вимагалось.
Крім того, за результатами перевірки встановлено, що в прикінцевих положеннях, в кінці договору відсутня примітка, щодо наявності Додатків до Договору, а також згідно п. 4.6. 4.7 Договору не передбачено, що Додатки є невід’ємною частиною договору.
Додатково вищезазначене зауваження можливо віднести до помилок, які не впливають на зміст пропозиції, які не впливають на зміст виконання вищезазначеної вимоги.
На підставі викладеного процедура відкритих торгів проведена з дотриманням вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель, а також Замовник вжито заходів щодо надання аргументовних заперечень та усунення допущених помилок, які не призвели до завдання збитків бюджетам усіх рівнів та/або державним інтересам.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник згідно діючого законодавства керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення на запит щодо невідповідності пропозиції учасника закупівлі: ДК 021 2015: 77110000-4 Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (Послуги у сфері рослинництва ріпака на території м. Чернівці, Чернівецької області). Замовник згідно діючого законодавства керуючись абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення щодо невідповідності пропозиції учасника закупівлі: ДК 021 2015: 77110000-4 Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (Послуги у сфері рослинництва ріпака на території м. Чернівці, Чернівецької області). Повідомляємо, що висновок за результатами аналізу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що Замовник визначив переможцем торгів учасника ТОВ "ІТАЛІЯ ФООД", пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації є хибним, з огляду на наступне: 1. Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів, встановлено вимоги до тендерної документації, з урахуванням положення ст. 22 Закону. У відповідності до вимог ст. 22 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також під час формування Тендерної документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Згідно п. 3 Додатку № 2 Тендерної документації, встановлено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 3.1. Довідка у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи про наявність досвіду виконання аналогічного договору, який є аналогічним за предметом закупівлі, а саме послуги пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції. Довідку надати за наведеним прикладом у формі таблиці: № п/п Замовник (адреса, телефон, ПІБ керівника) Предмет договору Сума договору (грн.) Рік постачання продукції Посада керівника ____________________П.І.Б. (м.п (при здійснені діяльності з печаткою., підпис) 3.2. Надати скановані оригінали аналогічних договорів відповідно до п. 3.1., які укладені протягом 2018-2020 років із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), загальна кількість не менше одного за кожен рік. Учасником на виконання вищезазначених вимог надано довідку в довільній формі, яка містить інформацію про виконання трьох договорів протягом 2018-2020 років, та надано скановані договори відповідно до вказаної інформації у довідці. За результатами вивчення наданого договору контрактації сільськогосподарської продукції від 03.08.2018, встановлено підтвердження наявного досвіду виконання аналогічного договору. Вимоги щодо надання учасником договору в повному обсязі, з усіма додатками, додатковими угодами тощо, Замовником згідно умов Тендерної документації не вимагалось. Крім того, за результатами перевірки встановлено, що в прикінцевих положеннях, в кінці договору відсутня примітка, щодо наявності Додатків до Договору, а також згідно п. 4.6. 4.7 Договору не передбачено, що Додатки є невід’ємною частиною договору. Додатково вищезазначене зауваження можливо віднести до помилок, які не впливають на зміст пропозиції, які не впливають на зміст виконання вищезазначеної вимоги. На підставі викладеного процедура відкритих торгів проведена з дотриманням вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель, а також Замовник вжито заходів щодо надання аргументовних заперечень та усунення допущених помилок, які не призвели до завдання збитків бюджетам усіх рівнів та/або державним інтересам.
2021-04-21 19:05:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 квітня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 березня 2021 14:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОЗАХІДТРЕЙД" |
999 998,00
UAH з ПДВ
|
999 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІТАЛІЯ ФООД" |
1 491 000,00
UAH з ПДВ
|
1 491 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРАРНИК ЛІСОВИЙ" |
1 615 408,00
UAH з ПДВ
|
1 615 408,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОТЕХ-СТОР" |
1 617 808,00
UAH з ПДВ
|
1 617 808,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОЗАХІДТРЕЙД" #41483735 |
Відхилено |
999 998,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 16:35
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 березня 2021 00:00
|
ТОВ "ІТАЛІЯ ФООД" #39158919 |
Переможець |
1 491 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2021 00:06
|
д.у35.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2021 00:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2021 17:01
|
Д-35 peg.jpeg | зміни до договору |
06 жовтня 2021 17:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2021 23:01
|
д35.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2021 23:00
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 16:51
|
дог.Італія 35 .pdf | укладений |
08 квітня 2021 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |