Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33730000-6 Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи, 33731110-7 Інтраокулярні лінзи (36108 Набір для заміщення водянистої вологи / рідини склоподібного тіла ока, 35658 Лінза інтраокулярна для задньої камери ока, псевдофакічна, 13909 Хірургічна поліпропіленова нитка, 38000 Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 45150 Офтальмологічний хірургічний набір, який не містить лікувальних засобів, разового застосування, 59258 Блок для мікро системи вітректомії, 47726 Картридж для введення інтраокулярної лінзи, 46741 Офтальмологічний ніж, одноразовий, 13704 Офтальмологічна губка, 46698 Ретрактор для райдужної оболонки, одноразового застосування, 37207 Хірургічна / медична процедура зрошувальна рідина, 61162 Лучепровод офтальмологічної лазерної системи, 46840 Набір офтальмологічних канюль, одноразового застосування, 62478 Щипці хірургічні офтальмологічні для м'яких тканин, у формі зонда, одноразового використання, 45125 Матеріал для заміщення рідини склуватого тіла ока, післяопераційний)
Очікувана вартість
4 307 513,00 UAH
UA-2021-03-02-012021-b f13da10905b24afb970f90183d11b584
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Сергій

+380487258212 vmkstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону
Код ЄДРПОУ: 08199969
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Пироговська, буд. 2
Контактна особа: Бондаренко Сергій
+380487258212
vmkstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 17:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2021 18:00
Початок аукціону: 19 березня 2021 15:06
Очікувана вартість: 4 307 513,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 538,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33730000-6: Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених пунктом 6 розділу 3 тендерної документації, виданих іншими установами, підприємствами та організаціями, які можуть бути складені українською та/або російською мовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 найменувань
33730000-6 Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи, 33731110-7 Інтраокулярні лінзи (36108 Набір для заміщення водянистої вологи / рідини склоподібного тіла ока, 35658 Лінза інтраокулярна для задньої камери ока, псевдофакічна, 13909 Хірургічна поліпропіленова нитка, 38000 Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 45150 Офтальмологічний хірургічний набір, який не містить лікувальних засобів, разового застосування, 59258 Блок для мікро системи вітректомії, 47726 Картридж для введення інтраокулярної лінзи, 46741 Офтальмологічний ніж, одноразовий, 13704 Офтальмологічна губка, 46698 Ретрактор для райдужної оболонки, одноразового застосування, 37207 Хірургічна / медична процедура зрошувальна рідина, 61162 Лучепровод офтальмологічної лазерної системи, 46840 Набір офтальмологічних канюль, одноразового застосування, 62478 Щипці хірургічні офтальмологічні для м'яких тканин, у формі зонда, одноразового використання, 45125 Матеріал для заміщення рідини склуватого тіла ока, післяопераційний)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Пироговська 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33730000-6 — Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару (дата видаткової накладної). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: довідка у довільній формі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

05 березня 2021 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 15:48
ТД офт зміни 2.doc
05 березня 2021 15:48
протокол 14.PDF
04 березня 2021 14:36
ТД офт зміни.doc
04 березня 2021 14:36
протокол 7.PDF
02 березня 2021 17:34
ТД офт.doc
05 березня 2021 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2021 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2021 15:48
ТД офт зміни 2.doc
05 березня 2021 15:48
протокол 14.PDF
04 березня 2021 14:36
ТД офт зміни.doc
04 березня 2021 14:36
протокол 7.PDF
02 березня 2021 17:34
ТД офт.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-06-15-000023 ● 2f1219f8b8984278a1286a83617f53a4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 червня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 червня 2021 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 15.06.2021№ 392

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-03-02-012021-b 02.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-06-18 11:13:20

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі товару «33730000-6 Офтальмологічні вироби та коригувальні лінзи, 33731110-7 Інтраокулярні лінзи (36108 Набір для заміщення водянистої вологи / рідини склоподібного тіла ока, 35658 Лінза інтраокулярна для задньої камери ока, псевдофакічна, 13909 Хірургічна поліпропіленова нитка, 38000 Нитка хірургічна поліамідна, мононитка, 45150 Офтальмологічний хірургічний набір, який не містить лікувальних засобів, разового застосування, 59258 Блок для мікро системи вітректомії, 47726 Картридж для введення інтраокулярної лінзи, 46741 Офтальмологічний ніж, одноразовий, 13704 Офтальмологічна губка, 46698 Ретрактор для райдужної оболонки, одноразового застосування, 37207 Хірургічна / медична процедура зрошувальна рідина, 61162 Лучепровод офтальмологічної лазерної системи, 46840 Набір офтальмологічних канюль, одноразового застосування, 62478 Щипці хірургічні офтальмологічні для м'яких тканин, у формі зонда, одноразового використання, 45125 Матеріал для заміщення рідини склуватого тіла ока, післяопераційний)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-02-012021-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-06-23 15:08:02

Надання пояснень

Очікувана вартість вказаної закупівлі сформована на підставі закупівельних цін попередніх закупівель відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 року.
Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням обсягів наявної потреби у товарах цього типу.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені провідними спеціалістами у відповідності до потреб Військово-медичного клінічного центру Південного регіону та норм чинного законодавства, і зазначені у тендерній документації.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням https://vmkc-pr.od.ua/zakupivli/

Надання інформації про усунення порушення замовником

Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми затверджений постановою КМУ № 303 від 18.04.2012. Саме про цей реєстр ведеться мова у листі МЕРТ №3304-04/55553-06 від 21.12.2019 "Щодо набрання чинності та введення в дію нової редакції Закону". Держателем (володільцем) Реєстру є МВС. Виконання функцій адміністратора (розпорядника) Реєстру покладається на МВС. Проте, наразі такого реєстру немає і відповідно інформацію з нього отримати неможливо. МВС пише про те, що постанова застаріла і потребує доопрацювання. Разом з тим, Замовник виконав вимоги Закону, так як вимагав від переможця довідку МВС, яка за словами того ж МВС, включає інформацію, передбачену пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону. Поряд з цим вимагалася довідка довільної форми через відсутність відкритого єдиного державного реєстру, доступ до якого є вільним, для підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону. Додатково повідомляємо, що ДАСУ м. Києва в тендерній документації при проведенні відкритих торгів від переможця також вимагає довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону. Зважаючи на Висновок Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 01.07.2021, замовник прийме до уваги трактування органом державного фінансового контролю встановлення способу документального підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону і при подальшому складанні тендерної документації не буде вимагати від переможця довідки довільної форми для підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону.

2021-07-06 22:12:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 липня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2021 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ЮНМЕД" 4 307 500,61
UAH з ПДВ
4 307 500,61
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ СТЕРІМЕД 4 307 512,59
UAH з ПДВ
4 307 512,59
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 березня 2021 09:26
Електронний підпис
24 березня 2021 11:05
Електронний підпис
24 березня 2021 10:49
4. Квітанція 1.pdf
24 березня 2021 10:49
3. Довідка з ДПІ.pdf
24 березня 2021 10:49
1. Документи переможця.pdf
18 березня 2021 13:37
Електронний підпис
18 березня 2021 13:16
2.5. Інструкції.pdf
18 березня 2021 13:16
2.4. Інструкції.pdf
18 березня 2021 13:16
1.4. Лист відгук.pdf
18 березня 2021 13:16
1.2. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮНМЕД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ СТЕРІМЕД

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЮНМЕД"
#37421238
Переможець 4 307 500,61
UAH з ПДВ
23 березня 2021 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2021 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЮНМЕД"
#37421238
4 307 500,61
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2022 18:45
Електронний підпис укладений
25 березня 2022 12:31
ДУ 101 3.pdf зміни до договору
25 березня 2022 12:30
Електронний підпис укладений
12 січня 2022 14:21
ДУ 2 дог 101.PDF зміни до договору
12 січня 2022 14:20
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 09:56
ДУ 1 дог 101.PDF зміни до договору
23 грудня 2021 09:53
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 16:13
Юнмед 101.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити реквізити Постачальника
Номер договору про закупівлю: 101
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 квітня 2021 — 01 квітня 2022
Сума оплати за договором: 5 168 947,29
UAH (в тому числі ПДВ 338 155,43 UAH)