Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Глазур шоколадна кондитерська
Очікувана вартість
4 500,00 UAH
UA-2021-03-02-007033-a 520b7440af3d499f9ca243cae03a6e0c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковбаса Юлія Володимирівна

380542687825 y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СУМСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 05408289
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, Римського-Корсакова, 2
Контактна особа: Ковбаса Юлія Володимирівна
380542687825
y.kovbasa@tender.sumdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 22:50
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2021 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 17:00
Очікувана вартість: 4 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Документи, які необхідно подати учаснику в складі пропозиції:
1. Для підтвердження повноважень особи на підписання пропозиції та укладення договору про закупівлю надаються наступні документи:
- для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо, а також копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (за винятком випадку, якщо учасник провадить господарську діяльність згідно модельного статуту);
- для осіб, яким надано право представляти інтереси учасника під час проведення спрощеної закупівлі, в тому числі підписувати документи пропозиції, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, а також документи, що у відповідності до абз. 2 цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність;
- для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи-підприємця;
- для фізичних осіб, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції – інформація в довільній формі, що підтверджує повноваження фізичної особи.
У разі якщо пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання.
2. Довідку за формою «Пропозиція», наведеною в Додатку 1 до технічних вимог до предмета закупівлі, яка повинна містити інформацію про конкретне найменування, ціну за одиницю і виробника та/або торговельну марку товару, що пропонується учасником, інформацію про впровадження учасником (оператором ринку) постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), та підтверджувати відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Всі визначені цим оголошенням документи пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником спрощеної закупівлі, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Учасник має право завірити підпис своєю печаткою.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки, документи і дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника спрощеної закупівлі, повноваження якого(ї) щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1 цієї інформації. Файл накладеного електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 кілограми
Глазур шоколадна кондитерська
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, Суми, Римського-Корсакова, 2, їдальня
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15842000-2 — Шоколад та цукрові кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється протягом 7 робочих днів з дня отримання товару Покупцем, згідно накладних. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 22:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 22:52
Технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
02 березня 2021 22:51
Проєкт договору про закупівлю.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРХІДЕЯ-СУМИ" 3 750,00
UAH з ПДВ
3 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 12:02
Електронний підпис
10 березня 2021 12:01
Потужности машины.pdf
10 березня 2021 12:01
Потужности.pdf
10 березня 2021 12:01
тех вим пол 3.pdf
10 березня 2021 12:01
ст 9.pdf
10 березня 2021 12:01
СТ 4.jpg.pdf
10 березня 2021 12:01
ст 7.pdf
10 березня 2021 12:01
поя. зап.pdf
10 березня 2021 12:01
ст 6.pdf
10 березня 2021 12:01
дов тех вимги..jpg
10 березня 2021 12:01
СТ 1.jpg.pdf
10 березня 2021 12:01
цин пр пол 3.pdf
10 березня 2021 12:01
НАКАЗ 2.jpg.pdf
10 березня 2021 12:01
ст 5.pdf
10 березня 2021 12:01
НДС.jpg
10 березня 2021 12:01
Витяг нов.pdf
10 березня 2021 12:01
2.jpg
10 березня 2021 12:01
ст 10.pdf
10 березня 2021 12:01
ст 8.pdf
10 березня 2021 12:01
Cертифікат ISO Гал Трад (1).pdf
10 березня 2021 12:01
1.jpg
10 березня 2021 12:01
СТ 2.jpg.pdf
10 березня 2021 12:01
ДОВ ДОГ.jpg
10 березня 2021 12:01
ст 11.pdf
10 березня 2021 12:01
НАКАЗ 1.jpg.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОРХІДЕЯ-СУМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРХІДЕЯ-СУМИ"
#30497211
Переможець 3 750,00
UAH з ПДВ
18 березня 2021 20:34

Документи

18 березня 2021 20:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2021 20:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОРХІДЕЯ-СУМИ"
#30497211
3 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2021 20:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 11:38
Електронний підпис укладений
31 березня 2021 17:15
Дог №1034 від 31.03.2021.pdf укладений
31 березня 2021 17:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 450,00
UAH (в тому числі ПДВ 75,00 UAH)