Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення ПКД «Капітальний ремонт плавального басейну і лабораторії живучості та будівлі спортивного комплексу Національного університету «Одеська морська академія», за адресою: м. Одеса, вул. Маловського, 10»
Очікувана вартість
4 647 259,37 UAH
UA-2021-03-02-003528-c ● 3cde6d1499ab46f387e4b4d87e8afb17
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41485381 |
Місцезнаходження: | 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Марія Діброва +380487148508 uks.ooda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 23:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 березня 2021 11:50 |
Очікувана вартість: | 4 647 259,37 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 236,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виготовлення ПКД «Капітальний ремонт плавального басейну і лабораторії живучості та будівлі спортивного комплексу Національного університету «Одеська морська академія», за адресою: м. Одеса, вул. Маловського, 10»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65012, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Канатна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Поточні та остаточні розрахунки за виконані роботи здійснюються проміжними платежами відповідно до календарного плану виконання робіт на підставі актів виконаних робіт, підписаних представниками Сторін за умови наявності відповідного фінансування та коштів на рахунку Замовника. Платіжні зобов’язання Замовника виникають при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Порядок їх виконання залежить від обсягів реального фінансування. Реєстрація фінансових зобов’язань за цим договором в органах Державного казначейства України відбуватиметься при надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Остаточний розрахунок після завершення робіт здійснюється після підписання Сторонами останнього акту виконаних робіт, передання Підрядником Замовнику Документації за актом прийому-передачі разом з позитивним висновком (звітом) за результатами проведеної експертизи Документації з урахуванням раніше проведених платежів. Замовник здійснює оплату виконаних робіт за умови наявності відповідного бюджетного фінансування та коштів на рахунку | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 23:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 23:07 |
Додаток 2.docx | |
02 березня 2021 23:07 |
Додаток 2.docx | |
02 березня 2021 23:07 |
Додаток 2.docx | |
02 березня 2021 23:07 |
Тендерна документація.docx | |
02 березня 2021 23:07 |
Додаток_5.docx | |
02 березня 2021 23:07 |
Додаток_3_Технічні вимоги.doc | |
02 березня 2021 23:07 |
Додаток_1.docx | |
02 березня 2021 23:07 |
Додаток 7 та 8.docx | |
02 березня 2021 23:07 |
Додаток 6.docx | |
02 березня 2021 23:07 |
Додаток 4 проект Договору.docx | |
02 березня 2021 23:07 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 04 березня 2021 14:18
Дата відповіді: 04 березня 2021 14:40
Шановний Замовник! Підкажіть, будь ласка, під аналогічним договором мається на увазі договір з розробки проектно-кошторисної документації з капітального ремонту будь-яких будівель, або важливо щоб це були будівлі саме басейну чи спорткомплексу?
Відповідь: Шановний майбутній Учасник, інформація стосовно аналогічних договорів зазначена в Додатку 1 до тендерної документації.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 04 березня 2021 16:05
Дата відповіді: 04 березня 2021 16:40
Доброго дня!
Відповідно Додатку 1 тендерної документації, аналогічним є договіри з розробки проектної документації, що за призначенням та класу наслідків (відповідальності) еквівалентні предмету даної закупівлі. Надайте будь ласка пояснення/уточнення, щодо ПРИЗНАЧЕННЯ аналогічних договорів.Мається наувазі вид робіт, які виконувались відповідно до аналогічного договору? Дуже дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Ананлогічним договором взагалі вважається виконаний договір, роботи якого еквівалентні роботам зазначених Замовником. Рекомендуємо ознайомитись з технічним завданням тендерної документації та завданням на проектування!
площа приміщень
Дата подання: 04 березня 2021 16:25
Дата відповіді: 04 березня 2021 16:43
для розрахунку вартості проектних робіт просимо повідомити сумарну площу всіх приміщень басейну.
Відповідь: Шановний майбутній Учасник, вся інформація щодо об'єкта у повному обсязі міститься у Додатку 3 до тендерної документації.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 04 березня 2021 17:44
Дата відповіді: 05 березня 2021 08:11
Шановний Замовник! Просимо уточнити наступне питання: чи буде врахованим у в якості підтвердження досвіду виконання аналогічний договір за 2017 рік? Дякуємо наперед
Відповідь: Шановний майбутній Учасник, у додатку 1 до тендерної документації зазначено, що аналогічним договором є договір, виконаний у період не менше 3-х останніх календарних років. Тобто це 2018 , 2019, 2020 та 2021 роки включно
Щодо Додатку 7
Дата подання: 08 березня 2021 14:36
Дата відповіді: 09 березня 2021 11:18
Шановний Замовник! Просимо уточнити аступне питання: згоду на обробку персональних даних надає лише уповноважена особа/директор учасника чи всі співробітники, які будуть зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації?
Відповідь: Шановний майбутній Учасник, у Додатку 7 та 8 до тендерної документації надана форма листів згод на обробку персональних даних, де чітко зазначені особи, які надають такі згоди.
Щодо пункту 2.3 Додатку 1
Дата подання: 08 березня 2021 15:02
Дата відповіді: 09 березня 2021 14:57
Шановний Замовник! Просимо уточнити пункт 2.3. Додатку 1, а саме: чи потрібно надавати зшгоду від орендодавця якщо мова йде про офісне приміщення? Дякуємо наперед
Відповідь: Шановний майбутній Учасник, вся інформація стосовно наявності матеріально-технічної бази зазначена у Додатку №1 до тендерної документації
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 08 березня 2021 16:05
Дата відповіді: 09 березня 2021 15:01
Шановний Замовник! Просимо уточнити яку кількість аналогічних договорів необхідно надавати. Дякуємо наперед!
Відповідь: Шановний майбутній Учасник, у п.3 Додатку 1 до тендерної документації мається на увазі надання не менше одного виконаного аналогічного договору у період не менше 3-х останніх календарних років
Щодо визначення ГІПа та ГАПа
Дата подання: 08 березня 2021 16:53
Дата відповіді: 09 березня 2021 16:19
Просимо уточнити наступне питання: розпорядчий документ на ГІПа та ГАПа вже надається у складі тендерної пропозиції по об'єкту згідно закупівлі?
Відповідь: Шановний майбутній Учасник, відповідно до п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником зазначений перелік працівників , необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, надання їх кваліфікаційних сертифікатів та інші документи. Також, зазначається, що Учасник розпорядчим документом визначає ГІПа та ГАПа. Але не зазначено вимоги щодо надання даних розпоряджень у складі тендерної документації. Учасник на свій розсуд може надати такі розпорядження або довіку у довільній формі про намір визначити працівника ГІПом та ГАПом
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-02-003528-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 08 березня 2021 16:51
Невідповідність законодавству
Шановний Замовник! Просимо уточнити або видалити наступну вимогу в тендерній документації: в пункті 1.1 Додатку 1 до тендерної документації Ви вимагаєте підтвердити наявність у учасника наявність не менше одного кваліфікованого інженера-проектувальника по внутрішнім мережам. Яким нормативно-правовим документом передбачено сертифікацію такого виду діяльності? Адже в Постанові КМУ від 23 травня 2011 р. N 554 немає посилання на сертифікати такого роду і на офіційному сайті Гільдії проектувальників також.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2021 08:50
Шановний Учасник, Замовником передбачалось наявність не менше одного інженера-проектувальника у галузі інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Частиною 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Закупівля здійснюється серед іншого з метою контролю та дотриманням проектних рішень у процесі будівельних та монтажних робіт, вимог державних стандартів, будівельних норм та правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 та інших нормативних документів у цій галузі. Для Замовника принципово важливим є наявність працівників відповідної кваліфікації.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Частиною 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Закупівля здійснюється серед іншого з метою контролю та дотриманням проектних рішень у процесі будівельних та монтажних робіт, вимог державних стандартів, будівельних норм та правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 та інших нормативних документів у цій галузі. Для Замовника принципово важливим є наявність працівників відповідної кваліфікації.
Номер вимоги: UA-2021-03-02-003528-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 08 березня 2021 16:56
Невідповідність законодавству
Згідно ст. 19 ЗУ "Про архітектурну діяльність" виконання проектних робіт не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт. ПКД виготовляється під керівництвом ГІП, який призначається наказом по підприємству, який несе особисту відповідальність за всі проектні рішення, який підписує титульні листи та рамки всіх розділів, в тому числі і кошторисну документацію. Тобто це означає, що при розробці комплексної ПКД достатньо одного фахівця з сертифікатом будь якого профілю. Всі накази Мінрегіону, якими полюбляють маніпулювати стосовно сертифікатів, не мають юридичної сили, якщо вони суперечать Закону України. Також зазначаємо, що згідно ДСТУ кошторисна документація на проектні роботи не містить по своїй формі печатки та підпису інженера-кошторисника. По формі ставиться печатка підприємства, підписи керівника, ГІПа та виконавця. Кошториси, які є частиною Договору, можуть складатися навіть керівниками. Сертифікат кошторисника обов'язковий тільки у випадку виконання кошторису без проекту, по дефектному акту, коли не має креслень, а також у підрядних організацій. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас видалити вимогу щодо надання копій сертифікатів співробітників, адже відповідальність несе ГІП/ГАП.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 березня 2021 08:43
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Частиною 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Закупівля здійснюється серед іншого з метою контролю та дотриманням проектних рішень у процесі будівельних та монтажних робіт, вимог державних стандартів, будівельних норм та правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 та інших нормативних документів у цій галузі. Для Замовника принципово важливим є наявність працівників відповідної кваліфікації.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Частиною 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Закупівля здійснюється серед іншого з метою контролю та дотриманням проектних рішень у процесі будівельних та монтажних робіт, вимог державних стандартів, будівельних норм та правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, відповідно до Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 року № 903 та інших нормативних документів у цій галузі. Для Замовника принципово важливим є наявність працівників відповідної кваліфікації.
Номер вимоги: UA-2021-03-02-003528-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 08 березня 2021 17:11
Невідповідність законодавству
стаття 16 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій...втім, жодного слова про якісь згоди від орендодавців мова не йде, просимо видалити вимогу, яка зазначена в пункті 2.3 Додатку 1 до тендерної документації, адже, максимум, що має надати учасник- це договори оренди, згідно яких він користується тим чи іншим обладнанням, і, відповідно у нього не виникає право власності, а обладнання використовується за цільовим призначенням.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 12:40
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Також, відповідно до ч.4 ст.22 та ч.5 ст.17 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, дані договірні відносини Замовник не може самостійно перевірити у відкритих реєстрах, тому вимагає документального підтвердження наявності зазначених договорів у вигляді оригінал листа - підтвердження від орендодавця (контрагента за договором) щодо не заперечення використання його техніки за предметом закупівлі. Також, майбутній Учасник не довів неможливість отримання зазначеного листа-підтвердження, якщо договір оренди (тощо) укладений згідно до умов ГКУ, ЦКУ та інших нормативно-правових актів, які регулюють правовідносини
Номер вимоги: UA-2021-03-02-003528-c.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 08 березня 2021 17:16
Щодо згод на обробку персональних даних
Тендерною документацією (п. 1.6 додатку 1 до тендерної документації) вимагається від учасника надати згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних усіх працівників, зазначених у довідці у Додатку 7. Проте, замовник, висуваючи таку вимогу, сам ГРУБО ПОРУШИВ норми Закону України "Про захист персональних даних" стосовно своїх обов'язків щодо збору та обробки персональних даних учасників. Зокрема, відповідно до абзацу четвертого статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" суб’єкт персональних даних (фізична особа) надає дозвіл на обробку її персональних даних ВІДПОВІДНО ДО СФОРМУЛЬОВАНОЇ МЕТИ ЇХ ОБРОБКИ. Мета обробки персональних даних має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних (частина перша статті 6 Закону України "Про захист персональних даних"). Проте, тендерна документація НЕ МІСТИТЬ відомостей щодо сформульованої замовником торгів відповідно до законодавства МЕТИ ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ учасників торгів, що є законодавчою підставою учасникам торгів не надавати згоду на обробку персональних даних. Крім того, замовник всупереч вимог абзацу третього статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" НЕ ЗАЗНАЧИВ в тендерній документації СКЛАД ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ, ЯКИЙ ЙОМУ МАЄ БУТИ НАДАНИЙ учасником, та ВИЗНАЧЕНУ ПРОЦЕДУРУ ОБРОБЛЕННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ замовником. Також замовник, порушуючи вимоги частини другої статті 12 Закону України "Про захист персональних даних", НЕ ПОВІДОМИВ в тендерній документації учасників "…про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені цим Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані: в момент збору персональних даних, якщо персональні дані збираються у суб’єкта персональних даних; в інших випадках протягом тридцяти робочих днів з дня збору персональних даних". Отже, відсутність в тендерній документації обов’язкових відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" умов отримання замовником торгів згоди від учасників на оброблення їх персональних даних, а саме: мети збору персональних даних; склад персональних даних; визначеної процедури оброблення персональних даних, є законодавчою підставою для учасників торгів не надавати згоди на обробку персональних даних. Крім того, наявність в тендерній документації такої вимоги до учасників щодо надання згоди на обробку персональних даних є дискримінаційною, оскільки створює передумови для відхилення тендерної пропозиції того з учасників, який відповідно до зазначених вище законодавчих підстав не надасть згоди на обробку персональних даних. На підставі викладеного ВИМАГАЄМО зазначене положення тендерної документації ВИКЛЮЧИТИ як таке, що СУПЕРЕЧИТЬ Закону України "Про захист персональних даних".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 березня 2021 11:16
Шановний майбутній Учасник, Додатки 7 та 8 до тендерної документації, а саме форми листів згоди на обрубку персональних даних, оформлені відовідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних". Якщу Замовником надана форма документу, Учасники закупівлі мають додержуватись наданої форми.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2021 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Златограф-Проект" |
2 854 824,46
UAH з ПДВ
|
2 458 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ КАРПАТ" |
3 549 835,00
UAH з ПДВ
|
2 459 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Київський Промбудпроект" |
4 090 327,20
UAH з ПДВ
|
4 049 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" |
4 647 259,37
UAH з ПДВ
|
4 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Златограф-Проект" #35373523 |
Відхилено |
2 458 990,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 08:49
|
|
ТОВ "ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ КАРПАТ" #38894977 |
Відхилено |
2 459 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 08:53
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 березня 2021 00:00
|
ДП "Київський Промбудпроект" #33350792 |
Відхилено |
4 049 000,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2021 15:55
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕВРОТРАНССТРОЙ" #39812437 |
Переможець |
4 050 000,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 17:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 березня 2021 16:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 серпня 2021 10:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2021 08:20
|
дод.угода № 3.PDF | зміни до договору |
03 серпня 2021 08:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 червня 2021 14:29
|
Договір №2 ДУ №2 від 31.05.2021.PDF | зміни до договору |
01 червня 2021 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 квітня 2021 08:37
|
Договір №2 ДУ №1 від 08.04.2021.PDF | зміни до договору |
30 квітня 2021 08:36
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 10:07
|
Договір №2 від 08.04.2021.PDF | укладений |
09 квітня 2021 10:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до преамбули Договору 2. Внести зміни до розділу 10 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Внести зміни до п.4.1 р.4 Договору 2. Внести зміни до п.9.1 р.9 Договору 3. Внести зміни в Додаток №2 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |