Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт вхідної групи та влаштування пандусу Державного навчального закладу «Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації»
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2021-03-02-003420-b 29498c59ea924a82ba1d3e9e6d408ef1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрмакова Валентина Олегівна

380954926823 lawyer_2121@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації"
Код ЄДРПОУ: 02544454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, Сімї Сосніних, 15А
Контактна особа: Єрмакова Валентина Олегівна
380954926823
lawyer_2121@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 12:15
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 25 березня 2021 12:35
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вхідної групи та влаштування пандусу Державного навчального закладу «Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-03-02-003420-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:43252349
Дата подання: 03 березня 2021 20:41
Вимога до внесення змін
ВИМОГА
1. Скасувати вимогу про надання Оригінал протоколу перевірки справності електрообладнання, що буде залучено до виконання робіт (протокол перевірки ізоляції електрообладнання мегомметром), так як наприклад наше підприємство використовує в більшій мірі акумуляторний інструмент, а відповідно не проводимо дані випробування.
2. Скасувати вимогу про склад перелік працівників не менше 10, так як дана вимога є дискримінаційною, і ви як замовник штучно скорочуєте кількість учасників, незважаючи на те що дня виконання даних робіт відповідно до державних стандартів і визначених термінів у закупівлі вдосталь буде наявність і 3-5 працівників. Ваша вимога є дискримінаційною і необґрунтованою.
3. Видалити вимогу про наявність в штаті сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, так як дана закупівля не на розробку проектно-кошторисної документації, а відповідно учаснику достатньо мати в штаті працівника який має необхідні знання та вміння, щоб скласти кошторисну документацію для розрахунку вартості пропозиції відповідно до технічного завдання.
4. Видалити наявність в штаті головного інженера, так як не навіть не капітальний ремонт, а звичайний поточний ремонт, де вистачить максимум виконроба чи керівника робіт.
5. Видалити вимогу про проходження медичного огляду працівниками, так як постанова Кабінету Міністрів України №559 від 23 травня 2001 року містить вичерпний перелік виробництв і та професій які підлягають обов’язковому медичному огляду. Працівники які необхідні для виконання робіт відповідно до технічного завдання відсутні в даному переліку, а відповідно такий огляд є добровільним, і не зобов’язує працівників нашого і будь якого іншого підприємства потенційних учасників проходити його.
6. Видалити вимогу про надання Документи про проходження навчання (підвищення кваліфікації) та складання іспитів з охорони праці, перевірки знань правил пожежної безпеки та технології робіт працівників так як дані пункти стосуються тільки електротехнічних працівників, а саме які пройшли навчання з правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, і дані пункти автоматично містяться в посвідченні з групою допуску.
Маємо величезні сумніви що бетоняр чи плиточник повинен проходити дане навчання, і все що вони повинні це пройти інструктаж з пожежної безпеки чи охорони праці на підприємстві та розписатись в журналі.
7. Видалити вимогу про надання для робітників робочих професій копії посвідчень/протоколів про здобуту професію з вказанням розряду; Штат нашого підприємства має працівників, які мають офіційний досвід але із-за відсутності необхідності про підвищували кваліфікацію і не отримували розряд, так як це не є обов’язковим, особливо в поточному ремонті.
8. Видалити вимогу про надання Договору страхування від нещасних випадків під час виконання службових обов’язків на об’єкті замовника працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі так як дане страхування є добровільним, а ви не можете нас зобов’язувати.
9. Видалити вимогу про надання 7. Гарантійний лист щодо підтвердження отримання Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації в КП «Київекспертиза», так як: 1) ви повинні були займатись даним питанням і проходити експертизи кошторисної документації; 2. Ви не повинна вказувати, в кого коли кому і як проходити експертизу. 3) дані витрати банально повинні бути включені до розрахунку тендерної пропозиції як наприклад витрати на технагляд наприклад.
10. Видалити вимогу про надання договору лабораторних випробувань матеріалів, так як незрозуміло на підставі чого і за рахунок чого ми повинні виконувати дані випробування, + більшість матеріалів які використовуються на ринку України сертифіковані в обов’язковому чи добровільному порядку, а відповідно якщо згідно законодавства в добровільному, то і дані дослідження є необґрунтованими.
11. Видалити вимогу про розробку та надання у складі тендерної пропозиції погоджений замовником дизайн-проект (візуалізація) поточного ремонту вхідної групи та влаштування пандусу в Державному навчальному закладі «Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації» за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 15-А, з урахуванням вимог ДБН та чинного законодавства у сфері будівництва.
Де технічне завдання містить витрати виконавця на розробку даного дизайн-проекту? НА підставі чого учасник(виконавець) взагалі має його розробляти, ще і за власний рахунок, враховуючи що все вище наведене (кошторис, експертиза і дизайн-проект) це все питання замовника, а не виконавця. Але наскільки ми зрозуміли дивлячись на ваші вимоги, то у вас вже і кошторис є, і експертиза і дизайн-проект від організації під яку прописані всі вимоги і яка повинна виграти дану закупівлю.
Маємо надію компетентні органи звернуть на Вас увагу і ваші дії.
Вимагаємо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства України та нормативно-правових актів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 березня 2021 09:08
Доброго дня, відповідь на Ваші вимоги викладені у доданому файлі.
Номер вимоги: UA-2021-03-02-003420-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:43252349
Дата подання: 09 березня 2021 10:35
Зміни до тендерної документації
Текст в описі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2021 21:44
Шановний учасник, у відповідь на поставлені Вами питання додатково наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По першому питанню - Виконати роботи, що передбачені технічним завданням, використовуючи виключно акумуляторний електроінструмент в принципі неможливо. Ви самі пишете, цитую: « підприємство (ваше) використовує в більшій мірі акумуляторний інструмент, а відповідно не проводимо дані випробування». В більшій мірі, а не повністю. Таким чином, відповідно до законодавства, у будівельної компанії чи самозайнятої особи-ФОП електроінструмент має проходити періодичну перевірку шляхом вимірювання опору ізоляції мегомметром. Ураховуючи викладене дана вимога не підлягає задоволенню. Відповідно до п. 6.7.24. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України N 4 від 09.01.98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) - електроінструмент, розподільчі трансформатори безпеки та знижувальні трансформатори, перетворювачі частоти, захисно-вимикальні пристрої та кабелі-подовжувачі підлягають періодичній перевірці не рідше як 1 раз на 6 місяців. До періодичної перевірки входять зовнішній огляд; перевірка роботи на холостому ході не менше 5 хв; вимірювання опору ізоляції мегомметром на напругу 500 В протягом 1хв. за умови ввімкненого вимикача, в цьому разі опір ізоляції має бути не менше 1 MOm. За результатом перевірки складається Протокол вимірювання опору ізоляції мегомметром.
При цьому, в складі тендерної документації Ви можете надати ГРУНТОВНІ пояснення та довідку про наявність всього необхідного інструменту, його рік виготовлення та документи, які підтверджують наявність в учасника у власності, та/або використання обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці.
По другому питанню, Замовник має право встановити кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме наявність не менш 10 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, задля належного та вчасного виконання умов договору. Адже ми вже маємо негативний досвід співпраці з подібними організаціями. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По третьому питанню, просимо звернути увагу, що тендерною документацією передбачено – «Гарантійний лист щодо підтвердження отримання Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації в КП «Київекспертиза» або іншій організації, яка має право на видачу Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації», що означає те, що саме учасник буде проходити експертизу кошторисної документації. Для Вас окремо наголошуємо - Договірна ціна має включати вартість проходження експертизи кошторисної документації. В Тендерній документації п.2 Інша інформація зазначається, що Учасник самостійно одержує всі інші документи, пов’язані з поданням його ТП, та несе всі витрати на їх отримання. Будь-які витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням ТП не відшкодовуються замовником, незалежно від результатів торгів.
По четвертому питанню, Замовник встановив кваліфікаційний критерій щодо наявності в штаті головного інженера у зв’язку з тим, що дана вимога обґрунтована необхідністю дотримання норм чинного законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки, будівельних норм України та інших діючих правил та регламентів. Додатково наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По п’ятому питанню, шановний Учасник, ураховуючи практику попередніх років, ми можемо стверджувати, що навіть під час виконання робіт ззовні будівлі, уникнути контакту з працівниками та студентами підрядника буде дуже складно, а тому вимога щодо надання документів про проходження медичного огляду працівниками підрядника є абсолютно аргументованою вимогою, тим більше з урахуванням нинішньої епідеміологічної ситуації в країні, та методом захисту наших учнів та працівників. Нагадуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По шостому питанню, Замовник встановив кваліфікаційний критерій щодо проходження навчання (підвищення кваліфікації) та складання іспитів з охорони праці, перевірки знань правил пожежної безпеки та технології робіт у працівників відповідно до дотримання норм чинного законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки, будівельних норм України та нормативним актам про охорону праці. Так-як це можливо здійснити абсолютно будь-кому тоді це не є дискримінаційною вимогою. Адже будь-який учасник може пройти навчання (підвищення кваліфікації) та скласти іспити з охорони праці і прийняти участь в Закупівлі. Нагадуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По сьомому пункту, Замовник має право встановити кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме наявність не менш 10 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, задля належного та вчасного виконання умов договору. Тендерною документацією не передбачено конкретних розрядів для певних професій, тому це не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. Замовником, у межах чинного законодавства, вживаються заходи задля уникнення ризиків щодо укладення договірних зобов’язань з ненадійними та недосвідченими виконавцями, що в результаті може спричинити надання неякісних послуг, порушення фінансових зобов’язань за договором, строків його виконання та невиконання договору взагалі. Нагадуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По восьмому пункту, просимо звернути увагу, що тендерною документацією передбачено – «Гарантійний лист щодо підтвердження отримання Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації в КП «Київекспертиза» або іншій організації, яка має право на видачу Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації», що означає те, що саме учасник буде проходити експертизу кошторисної документації. Для Вас окремо наголошуємо - Договірна ціна має включати вартість проходження експертизи кошторисної документації, в Тендерній документації п.2 Інша інформація зазначається, що Учасник самостійно одержує всі інші документи, пов’язані з поданням його ТП, та несе всі витрати на їх отримання. Будь-які витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням ТП не відшкодовуються замовником, незалежно від результатів торгів.
По дев’ятому пункту, Замовник має право упевнитися в якості матеріалів, які будуть використовуватися під час виконання робіт, оскільки закупівля здійснюється за бюджетні кошти, та відповідно, Замовником, у межах чинного законодавства, вживаються заходи задля уникнення ризиків щодо укладення договірних зобов’язань з ненадійними та недосвідченими виконавцями, що в результаті може спричинити надання неякісних послуг. Нагадуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По десятому пункту, Замовником встановлена вимога про розробку та надання у складі тендерної пропозиції погодженого замовником дизайн-проекту (візуалізація) поточного ремонту вхідної групи та влаштування пандусу в Державному навчальному закладі «Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації» за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 15-А, з урахуванням вимог ДБН та чинного законодавства у сфері будівництва, оскільки основною метою Замовника є влаштування такої вхідної групи з пандусом, які нададуть можливість безперешкодного доступу до приміщення училища людей з обмеженими можливостями та будуть гармонічно вписуватись до існуючого дизайну фасаду училища. Нагадуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Шановний Учасник, Ви будете приймати участь в тендері на закупівлю послуг за бюджетні кошти, які мають бути використані вчасно та головне якісно. Якщо Ви являєтесь будівельною компанією, яка має достатній досвід та матеріально-технічну базу – підготуватись до участі в даному тендері не складе для Вас жодних труднощів.

Документи

09 березня 2021 09:06
відповідь на вимогу.docx

Документи подані скаржником

09 березня 2021 10:35
Вимога .docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 березня 2021 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
МАЛЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОВІ" 833 416,80
UAH з ПДВ
833 416,80
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 849 784,64
UAH з ПДВ
849 784,64
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВОБЛБУД" 849 883,56
UAH з ПДВ
849 883,56
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 березня 2021 18:03
Електронний підпис
24 березня 2021 18:01
Тендерна пропозиція.pdf
24 березня 2021 18:01
Статут.pdf
24 березня 2021 18:01
Пояснювальна записка.pdf
24 березня 2021 18:01
Об'єктний кошторис.pdf
24 березня 2021 18:01
Наказ.pdf
24 березня 2021 18:01
Локальний кошторис.pdf
24 березня 2021 18:01
Договірна ціна.pdf
24 березня 2021 18:01
Довідка відомості.pdf
24 березня 2021 18:01
Гарантійний лист.pdf
24 березня 2021 18:01
Візуалізація.jpg

Публічні документи

02 квітня 2021 20:03
Електронний підпис
02 квітня 2021 20:03
Електронний підпис
02 квітня 2021 20:03
Електронний підпис
02 квітня 2021 20:03
Електронний підпис
02 квітня 2021 20:02
Електронний підпис
02 квітня 2021 20:02
Електронний підпис
02 квітня 2021 18:55
Календарний графік.pdf
02 квітня 2021 18:55
МВС 24.03.2021.pdf
02 квітня 2021 18:55
Кошторис оновлений.pdf
23 березня 2021 14:08
Електронний підпис
23 березня 2021 14:02
НПАОП.pdf
23 березня 2021 14:01
Оборотна-сальдова.pdf
23 березня 2021 14:01
Повноваження на підпис.pdf
23 березня 2021 14:01
Проект договору.pdf
23 березня 2021 14:01
Акт обстеження.pdf
23 березня 2021 14:01
Кошторис.pdf
23 березня 2021 14:01
Довідка РВС 18.03.2021.pdf
23 березня 2021 14:01
Ліцензія АВК 2022.pdf
23 березня 2021 14:01
ISO якість.pdf
23 березня 2021 14:01
Копія наказу Іщенко.pdf
23 березня 2021 14:01
Витяг ПДВ.pdf
23 березня 2021 14:01
Довідка щодо Статуту.pdf
23 березня 2021 14:01
Копії наказів+ЦПУ 2021.pdf
23 березня 2021 14:01
Лящук Диплом+додаток.pdf
23 березня 2021 14:01
Довідки Приват 16.03.21.pdf
23 березня 2021 14:01
Договір оренди офісу.pdf
23 березня 2021 14:01
Договір оренди склад.pdf
23 березня 2021 14:01
Статут + опис.pdf
23 березня 2021 14:01
Кваліфікація копія.pdf
23 березня 2021 14:01
Ліцензія вогнезахист.pdf
23 березня 2021 14:01
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 березня 2021 14:01
Довідка субпідрядники.pdf
23 березня 2021 14:01
Довідка казначейство.pdf
23 березня 2021 14:01
Декларація Сосніних.pdf
23 березня 2021 14:01
Дизайн-проект.pdf
23 березня 2021 14:01
Диплом Іщенко (Д'якова).pdf

Публічні документи

23 березня 2021 14:44
Кошторисний розрахунок.pdf
23 березня 2021 14:44
Інша інформація.pdf
23 березня 2021 14:44
Опис.pdf
23 березня 2021 14:44
Диплом Максимилюк.pdf
23 березня 2021 14:44
Відомості Учасника.pdf
23 березня 2021 14:44
Сертифікат Ігнатенко.pdf
23 березня 2021 14:44
Лист-згода опд.pdf
23 березня 2021 14:44
Досвід.pdf
23 березня 2021 14:44
Наказ.pdf
23 березня 2021 14:44
Рішення.pdf
23 березня 2021 14:44
Накази і ЦПХ.pdf
23 березня 2021 14:44
Лист-пояснення.pdf
23 березня 2021 14:44
Статут Київоблбуд.pdf
23 березня 2021 14:44
Витяг ЄДР.pdf
23 березня 2021 14:44
Наказ Максимлюк якість.pdf
23 березня 2021 14:44
Система якості.pdf
23 березня 2021 14:44
Наказ Ігнатенко.pdf
23 березня 2021 14:44
Працівники.pdf
23 березня 2021 14:44
Довкілля.pdf
23 березня 2021 14:44
Договір Шевченка.pdf
23 березня 2021 14:44
Довідка щодо декларації.pdf
23 березня 2021 14:44
МТБ.pdf
23 березня 2021 14:44
довідка рахунок.pdf
23 березня 2021 14:44
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОВІ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Учасник підтверджує, що: Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Учасник підтверджує, що: Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не Внесено дл Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення.

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Учасник підтверджує, що: Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник підтверджує, що: Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник підтверджує, що: У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Юридична особа,яка є учасником процедури закупівлі ( крім нерезидентів, має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень ( утому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Не притягувався

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Не внесено

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Не було

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Не було

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Не визнаний

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Присутня

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Має

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Не є такою особою

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВОБЛБУД"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОВІ"
#16402077
Відхилено 833 416,80
UAH з ПДВ
26 березня 2021 11:55
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"
#42586016
Переможець 849 784,64
UAH з ПДВ
29 березня 2021 09:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 березня 2021 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"
#42586016
849 784,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 12:36
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 15:21
ДУ 3.PDF зміни до договору
28 серпня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2021 13:39
ДНЗ МВПУАТБМ_Додаткова угода № 2.PDF зміни до договору
10 серпня 2021 13:37
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 09:01
Додаткова угода № 1 до дог. 15-04-21 .PDF зміни до договору
16 квітня 2021 09:00
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 08:46
Експертиза сосніних.pdf укладений
16 квітня 2021 08:45
договір 15_04-21_compressed (1).pdf укладений
16 квітня 2021 08:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору у зв'язку з Експертною оцінкою
Номер договору про закупівлю: 15/04-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі та продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 15/04-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з покращенням якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 15/04-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 843 304,91
UAH (в тому числі ПДВ 140 550,82 UAH)