Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт вхідної групи та влаштування пандусу Державного навчального закладу «Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації»
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2021-03-02-003420-b ● 29498c59ea924a82ba1d3e9e6d408ef1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний навчальний заклад "Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації" |
Код ЄДРПОУ: | 02544454 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, Сімї Сосніних, 15А |
Контактна особа: |
Єрмакова Валентина Олегівна 380954926823 lawyer_2121@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 12:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2021 12:35 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт вхідної групи та влаштування пандусу Державного навчального закладу «Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 березня 2021 09:44 |
Тендерна документація - поточний ремонт (Пандус).docx | |
09 березня 2021 09:43 |
Тендерна документація - поточний ремонт (Пандус).docx | |
09 березня 2021 09:42 |
Протокол про внесення змін до ТД.docx | |
09 березня 2021 09:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 12:17 |
Додаток 3 - проект договору (1).doc |
09 березня 2021 09:44 |
Тендерна документація - поточний ремонт (Пандус).docx
|
||||||
09 березня 2021 09:43 |
Тендерна документація - поточний ремонт (Пандус).docx
|
||||||
09 березня 2021 09:42 |
Протокол про внесення змін до ТД.docx
|
||||||
09 березня 2021 09:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 березня 2021 12:17 |
Додаток 3 - проект договору (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-03-02-003420-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:43252349
Дата подання: 03 березня 2021 20:41
Вимога до внесення змін
ВИМОГА
1. Скасувати вимогу про надання Оригінал протоколу перевірки справності електрообладнання, що буде залучено до виконання робіт (протокол перевірки ізоляції електрообладнання мегомметром), так як наприклад наше підприємство використовує в більшій мірі акумуляторний інструмент, а відповідно не проводимо дані випробування.
2. Скасувати вимогу про склад перелік працівників не менше 10, так як дана вимога є дискримінаційною, і ви як замовник штучно скорочуєте кількість учасників, незважаючи на те що дня виконання даних робіт відповідно до державних стандартів і визначених термінів у закупівлі вдосталь буде наявність і 3-5 працівників. Ваша вимога є дискримінаційною і необґрунтованою.
3. Видалити вимогу про наявність в штаті сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, так як дана закупівля не на розробку проектно-кошторисної документації, а відповідно учаснику достатньо мати в штаті працівника який має необхідні знання та вміння, щоб скласти кошторисну документацію для розрахунку вартості пропозиції відповідно до технічного завдання.
4. Видалити наявність в штаті головного інженера, так як не навіть не капітальний ремонт, а звичайний поточний ремонт, де вистачить максимум виконроба чи керівника робіт.
5. Видалити вимогу про проходження медичного огляду працівниками, так як постанова Кабінету Міністрів України №559 від 23 травня 2001 року містить вичерпний перелік виробництв і та професій які підлягають обов’язковому медичному огляду. Працівники які необхідні для виконання робіт відповідно до технічного завдання відсутні в даному переліку, а відповідно такий огляд є добровільним, і не зобов’язує працівників нашого і будь якого іншого підприємства потенційних учасників проходити його.
6. Видалити вимогу про надання Документи про проходження навчання (підвищення кваліфікації) та складання іспитів з охорони праці, перевірки знань правил пожежної безпеки та технології робіт працівників так як дані пункти стосуються тільки електротехнічних працівників, а саме які пройшли навчання з правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, і дані пункти автоматично містяться в посвідченні з групою допуску.
Маємо величезні сумніви що бетоняр чи плиточник повинен проходити дане навчання, і все що вони повинні це пройти інструктаж з пожежної безпеки чи охорони праці на підприємстві та розписатись в журналі.
7. Видалити вимогу про надання для робітників робочих професій копії посвідчень/протоколів про здобуту професію з вказанням розряду; Штат нашого підприємства має працівників, які мають офіційний досвід але із-за відсутності необхідності про підвищували кваліфікацію і не отримували розряд, так як це не є обов’язковим, особливо в поточному ремонті.
8. Видалити вимогу про надання Договору страхування від нещасних випадків під час виконання службових обов’язків на об’єкті замовника працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі так як дане страхування є добровільним, а ви не можете нас зобов’язувати.
9. Видалити вимогу про надання 7. Гарантійний лист щодо підтвердження отримання Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації в КП «Київекспертиза», так як: 1) ви повинні були займатись даним питанням і проходити експертизи кошторисної документації; 2. Ви не повинна вказувати, в кого коли кому і як проходити експертизу. 3) дані витрати банально повинні бути включені до розрахунку тендерної пропозиції як наприклад витрати на технагляд наприклад.
10. Видалити вимогу про надання договору лабораторних випробувань матеріалів, так як незрозуміло на підставі чого і за рахунок чого ми повинні виконувати дані випробування, + більшість матеріалів які використовуються на ринку України сертифіковані в обов’язковому чи добровільному порядку, а відповідно якщо згідно законодавства в добровільному, то і дані дослідження є необґрунтованими.
11. Видалити вимогу про розробку та надання у складі тендерної пропозиції погоджений замовником дизайн-проект (візуалізація) поточного ремонту вхідної групи та влаштування пандусу в Державному навчальному закладі «Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації» за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 15-А, з урахуванням вимог ДБН та чинного законодавства у сфері будівництва.
Де технічне завдання містить витрати виконавця на розробку даного дизайн-проекту? НА підставі чого учасник(виконавець) взагалі має його розробляти, ще і за власний рахунок, враховуючи що все вище наведене (кошторис, експертиза і дизайн-проект) це все питання замовника, а не виконавця. Але наскільки ми зрозуміли дивлячись на ваші вимоги, то у вас вже і кошторис є, і експертиза і дизайн-проект від організації під яку прописані всі вимоги і яка повинна виграти дану закупівлю.
Маємо надію компетентні органи звернуть на Вас увагу і ваші дії.
Вимагаємо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства України та нормативно-правових актів.
Розгорнути
Згорнути
1. Скасувати вимогу про надання Оригінал протоколу перевірки справності електрообладнання, що буде залучено до виконання робіт (протокол перевірки ізоляції електрообладнання мегомметром), так як наприклад наше підприємство використовує в більшій мірі акумуляторний інструмент, а відповідно не проводимо дані випробування.
2. Скасувати вимогу про склад перелік працівників не менше 10, так як дана вимога є дискримінаційною, і ви як замовник штучно скорочуєте кількість учасників, незважаючи на те що дня виконання даних робіт відповідно до державних стандартів і визначених термінів у закупівлі вдосталь буде наявність і 3-5 працівників. Ваша вимога є дискримінаційною і необґрунтованою.
3. Видалити вимогу про наявність в штаті сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, так як дана закупівля не на розробку проектно-кошторисної документації, а відповідно учаснику достатньо мати в штаті працівника який має необхідні знання та вміння, щоб скласти кошторисну документацію для розрахунку вартості пропозиції відповідно до технічного завдання.
4. Видалити наявність в штаті головного інженера, так як не навіть не капітальний ремонт, а звичайний поточний ремонт, де вистачить максимум виконроба чи керівника робіт.
5. Видалити вимогу про проходження медичного огляду працівниками, так як постанова Кабінету Міністрів України №559 від 23 травня 2001 року містить вичерпний перелік виробництв і та професій які підлягають обов’язковому медичному огляду. Працівники які необхідні для виконання робіт відповідно до технічного завдання відсутні в даному переліку, а відповідно такий огляд є добровільним, і не зобов’язує працівників нашого і будь якого іншого підприємства потенційних учасників проходити його.
6. Видалити вимогу про надання Документи про проходження навчання (підвищення кваліфікації) та складання іспитів з охорони праці, перевірки знань правил пожежної безпеки та технології робіт працівників так як дані пункти стосуються тільки електротехнічних працівників, а саме які пройшли навчання з правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, і дані пункти автоматично містяться в посвідченні з групою допуску.
Маємо величезні сумніви що бетоняр чи плиточник повинен проходити дане навчання, і все що вони повинні це пройти інструктаж з пожежної безпеки чи охорони праці на підприємстві та розписатись в журналі.
7. Видалити вимогу про надання для робітників робочих професій копії посвідчень/протоколів про здобуту професію з вказанням розряду; Штат нашого підприємства має працівників, які мають офіційний досвід але із-за відсутності необхідності про підвищували кваліфікацію і не отримували розряд, так як це не є обов’язковим, особливо в поточному ремонті.
8. Видалити вимогу про надання Договору страхування від нещасних випадків під час виконання службових обов’язків на об’єкті замовника працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі так як дане страхування є добровільним, а ви не можете нас зобов’язувати.
9. Видалити вимогу про надання 7. Гарантійний лист щодо підтвердження отримання Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації в КП «Київекспертиза», так як: 1) ви повинні були займатись даним питанням і проходити експертизи кошторисної документації; 2. Ви не повинна вказувати, в кого коли кому і як проходити експертизу. 3) дані витрати банально повинні бути включені до розрахунку тендерної пропозиції як наприклад витрати на технагляд наприклад.
10. Видалити вимогу про надання договору лабораторних випробувань матеріалів, так як незрозуміло на підставі чого і за рахунок чого ми повинні виконувати дані випробування, + більшість матеріалів які використовуються на ринку України сертифіковані в обов’язковому чи добровільному порядку, а відповідно якщо згідно законодавства в добровільному, то і дані дослідження є необґрунтованими.
11. Видалити вимогу про розробку та надання у складі тендерної пропозиції погоджений замовником дизайн-проект (візуалізація) поточного ремонту вхідної групи та влаштування пандусу в Державному навчальному закладі «Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації» за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 15-А, з урахуванням вимог ДБН та чинного законодавства у сфері будівництва.
Де технічне завдання містить витрати виконавця на розробку даного дизайн-проекту? НА підставі чого учасник(виконавець) взагалі має його розробляти, ще і за власний рахунок, враховуючи що все вище наведене (кошторис, експертиза і дизайн-проект) це все питання замовника, а не виконавця. Але наскільки ми зрозуміли дивлячись на ваші вимоги, то у вас вже і кошторис є, і експертиза і дизайн-проект від організації під яку прописані всі вимоги і яка повинна виграти дану закупівлю.
Маємо надію компетентні органи звернуть на Вас увагу і ваші дії.
Вимагаємо привести тендерну документацію до вимог чинного законодавства України та нормативно-правових актів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 березня 2021 09:08
Доброго дня, відповідь на Ваші вимоги викладені у доданому файлі.
Номер вимоги: UA-2021-03-02-003420-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕФКОН ДЕВЕЛОПМЕНТ", Код ЄДРПОУ:43252349
Дата подання: 09 березня 2021 10:35
Зміни до тендерної документації
Текст в описі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2021 21:44
Шановний учасник, у відповідь на поставлені Вами питання додатково наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По першому питанню - Виконати роботи, що передбачені технічним завданням, використовуючи виключно акумуляторний електроінструмент в принципі неможливо. Ви самі пишете, цитую: « підприємство (ваше) використовує в більшій мірі акумуляторний інструмент, а відповідно не проводимо дані випробування». В більшій мірі, а не повністю. Таким чином, відповідно до законодавства, у будівельної компанії чи самозайнятої особи-ФОП електроінструмент має проходити періодичну перевірку шляхом вимірювання опору ізоляції мегомметром. Ураховуючи викладене дана вимога не підлягає задоволенню. Відповідно до п. 6.7.24. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України N 4 від 09.01.98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) - електроінструмент, розподільчі трансформатори безпеки та знижувальні трансформатори, перетворювачі частоти, захисно-вимикальні пристрої та кабелі-подовжувачі підлягають періодичній перевірці не рідше як 1 раз на 6 місяців. До періодичної перевірки входять зовнішній огляд; перевірка роботи на холостому ході не менше 5 хв; вимірювання опору ізоляції мегомметром на напругу 500 В протягом 1хв. за умови ввімкненого вимикача, в цьому разі опір ізоляції має бути не менше 1 MOm. За результатом перевірки складається Протокол вимірювання опору ізоляції мегомметром.
При цьому, в складі тендерної документації Ви можете надати ГРУНТОВНІ пояснення та довідку про наявність всього необхідного інструменту, його рік виготовлення та документи, які підтверджують наявність в учасника у власності, та/або використання обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці.
По другому питанню, Замовник має право встановити кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме наявність не менш 10 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, задля належного та вчасного виконання умов договору. Адже ми вже маємо негативний досвід співпраці з подібними організаціями. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По третьому питанню, просимо звернути увагу, що тендерною документацією передбачено – «Гарантійний лист щодо підтвердження отримання Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації в КП «Київекспертиза» або іншій організації, яка має право на видачу Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації», що означає те, що саме учасник буде проходити експертизу кошторисної документації. Для Вас окремо наголошуємо - Договірна ціна має включати вартість проходження експертизи кошторисної документації. В Тендерній документації п.2 Інша інформація зазначається, що Учасник самостійно одержує всі інші документи, пов’язані з поданням його ТП, та несе всі витрати на їх отримання. Будь-які витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням ТП не відшкодовуються замовником, незалежно від результатів торгів.
По четвертому питанню, Замовник встановив кваліфікаційний критерій щодо наявності в штаті головного інженера у зв’язку з тим, що дана вимога обґрунтована необхідністю дотримання норм чинного законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки, будівельних норм України та інших діючих правил та регламентів. Додатково наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По п’ятому питанню, шановний Учасник, ураховуючи практику попередніх років, ми можемо стверджувати, що навіть під час виконання робіт ззовні будівлі, уникнути контакту з працівниками та студентами підрядника буде дуже складно, а тому вимога щодо надання документів про проходження медичного огляду працівниками підрядника є абсолютно аргументованою вимогою, тим більше з урахуванням нинішньої епідеміологічної ситуації в країні, та методом захисту наших учнів та працівників. Нагадуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По шостому питанню, Замовник встановив кваліфікаційний критерій щодо проходження навчання (підвищення кваліфікації) та складання іспитів з охорони праці, перевірки знань правил пожежної безпеки та технології робіт у працівників відповідно до дотримання норм чинного законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки, будівельних норм України та нормативним актам про охорону праці. Так-як це можливо здійснити абсолютно будь-кому тоді це не є дискримінаційною вимогою. Адже будь-який учасник може пройти навчання (підвищення кваліфікації) та скласти іспити з охорони праці і прийняти участь в Закупівлі. Нагадуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По сьомому пункту, Замовник має право встановити кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме наявність не менш 10 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, задля належного та вчасного виконання умов договору. Тендерною документацією не передбачено конкретних розрядів для певних професій, тому це не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. Замовником, у межах чинного законодавства, вживаються заходи задля уникнення ризиків щодо укладення договірних зобов’язань з ненадійними та недосвідченими виконавцями, що в результаті може спричинити надання неякісних послуг, порушення фінансових зобов’язань за договором, строків його виконання та невиконання договору взагалі. Нагадуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По восьмому пункту, просимо звернути увагу, що тендерною документацією передбачено – «Гарантійний лист щодо підтвердження отримання Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації в КП «Київекспертиза» або іншій організації, яка має право на видачу Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації», що означає те, що саме учасник буде проходити експертизу кошторисної документації. Для Вас окремо наголошуємо - Договірна ціна має включати вартість проходження експертизи кошторисної документації, в Тендерній документації п.2 Інша інформація зазначається, що Учасник самостійно одержує всі інші документи, пов’язані з поданням його ТП, та несе всі витрати на їх отримання. Будь-які витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням ТП не відшкодовуються замовником, незалежно від результатів торгів.
По дев’ятому пункту, Замовник має право упевнитися в якості матеріалів, які будуть використовуватися під час виконання робіт, оскільки закупівля здійснюється за бюджетні кошти, та відповідно, Замовником, у межах чинного законодавства, вживаються заходи задля уникнення ризиків щодо укладення договірних зобов’язань з ненадійними та недосвідченими виконавцями, що в результаті може спричинити надання неякісних послуг. Нагадуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По десятому пункту, Замовником встановлена вимога про розробку та надання у складі тендерної пропозиції погодженого замовником дизайн-проекту (візуалізація) поточного ремонту вхідної групи та влаштування пандусу в Державному навчальному закладі «Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації» за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 15-А, з урахуванням вимог ДБН та чинного законодавства у сфері будівництва, оскільки основною метою Замовника є влаштування такої вхідної групи з пандусом, які нададуть можливість безперешкодного доступу до приміщення училища людей з обмеженими можливостями та будуть гармонічно вписуватись до існуючого дизайну фасаду училища. Нагадуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Шановний Учасник, Ви будете приймати участь в тендері на закупівлю послуг за бюджетні кошти, які мають бути використані вчасно та головне якісно. Якщо Ви являєтесь будівельною компанією, яка має достатній досвід та матеріально-технічну базу – підготуватись до участі в даному тендері не складе для Вас жодних труднощів.
По першому питанню - Виконати роботи, що передбачені технічним завданням, використовуючи виключно акумуляторний електроінструмент в принципі неможливо. Ви самі пишете, цитую: « підприємство (ваше) використовує в більшій мірі акумуляторний інструмент, а відповідно не проводимо дані випробування». В більшій мірі, а не повністю. Таким чином, відповідно до законодавства, у будівельної компанії чи самозайнятої особи-ФОП електроінструмент має проходити періодичну перевірку шляхом вимірювання опору ізоляції мегомметром. Ураховуючи викладене дана вимога не підлягає задоволенню. Відповідно до п. 6.7.24. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України N 4 від 09.01.98 (ДНАОП 0.00-1.21-98) - електроінструмент, розподільчі трансформатори безпеки та знижувальні трансформатори, перетворювачі частоти, захисно-вимикальні пристрої та кабелі-подовжувачі підлягають періодичній перевірці не рідше як 1 раз на 6 місяців. До періодичної перевірки входять зовнішній огляд; перевірка роботи на холостому ході не менше 5 хв; вимірювання опору ізоляції мегомметром на напругу 500 В протягом 1хв. за умови ввімкненого вимикача, в цьому разі опір ізоляції має бути не менше 1 MOm. За результатом перевірки складається Протокол вимірювання опору ізоляції мегомметром.
При цьому, в складі тендерної документації Ви можете надати ГРУНТОВНІ пояснення та довідку про наявність всього необхідного інструменту, його рік виготовлення та документи, які підтверджують наявність в учасника у власності, та/або використання обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці.
По другому питанню, Замовник має право встановити кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме наявність не менш 10 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, задля належного та вчасного виконання умов договору. Адже ми вже маємо негативний досвід співпраці з подібними організаціями. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По третьому питанню, просимо звернути увагу, що тендерною документацією передбачено – «Гарантійний лист щодо підтвердження отримання Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації в КП «Київекспертиза» або іншій організації, яка має право на видачу Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації», що означає те, що саме учасник буде проходити експертизу кошторисної документації. Для Вас окремо наголошуємо - Договірна ціна має включати вартість проходження експертизи кошторисної документації. В Тендерній документації п.2 Інша інформація зазначається, що Учасник самостійно одержує всі інші документи, пов’язані з поданням його ТП, та несе всі витрати на їх отримання. Будь-які витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням ТП не відшкодовуються замовником, незалежно від результатів торгів.
По четвертому питанню, Замовник встановив кваліфікаційний критерій щодо наявності в штаті головного інженера у зв’язку з тим, що дана вимога обґрунтована необхідністю дотримання норм чинного законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки, будівельних норм України та інших діючих правил та регламентів. Додатково наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По п’ятому питанню, шановний Учасник, ураховуючи практику попередніх років, ми можемо стверджувати, що навіть під час виконання робіт ззовні будівлі, уникнути контакту з працівниками та студентами підрядника буде дуже складно, а тому вимога щодо надання документів про проходження медичного огляду працівниками підрядника є абсолютно аргументованою вимогою, тим більше з урахуванням нинішньої епідеміологічної ситуації в країні, та методом захисту наших учнів та працівників. Нагадуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По шостому питанню, Замовник встановив кваліфікаційний критерій щодо проходження навчання (підвищення кваліфікації) та складання іспитів з охорони праці, перевірки знань правил пожежної безпеки та технології робіт у працівників відповідно до дотримання норм чинного законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки, будівельних норм України та нормативним актам про охорону праці. Так-як це можливо здійснити абсолютно будь-кому тоді це не є дискримінаційною вимогою. Адже будь-який учасник може пройти навчання (підвищення кваліфікації) та скласти іспити з охорони праці і прийняти участь в Закупівлі. Нагадуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По сьомому пункту, Замовник має право встановити кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме наявність не менш 10 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, задля належного та вчасного виконання умов договору. Тендерною документацією не передбачено конкретних розрядів для певних професій, тому це не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника. Замовником, у межах чинного законодавства, вживаються заходи задля уникнення ризиків щодо укладення договірних зобов’язань з ненадійними та недосвідченими виконавцями, що в результаті може спричинити надання неякісних послуг, порушення фінансових зобов’язань за договором, строків його виконання та невиконання договору взагалі. Нагадуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По восьмому пункту, просимо звернути увагу, що тендерною документацією передбачено – «Гарантійний лист щодо підтвердження отримання Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації в КП «Київекспертиза» або іншій організації, яка має право на видачу Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації», що означає те, що саме учасник буде проходити експертизу кошторисної документації. Для Вас окремо наголошуємо - Договірна ціна має включати вартість проходження експертизи кошторисної документації, в Тендерній документації п.2 Інша інформація зазначається, що Учасник самостійно одержує всі інші документи, пов’язані з поданням його ТП, та несе всі витрати на їх отримання. Будь-які витрати Учасника, пов’язані з підготовкою та поданням ТП не відшкодовуються замовником, незалежно від результатів торгів.
По дев’ятому пункту, Замовник має право упевнитися в якості матеріалів, які будуть використовуватися під час виконання робіт, оскільки закупівля здійснюється за бюджетні кошти, та відповідно, Замовником, у межах чинного законодавства, вживаються заходи задля уникнення ризиків щодо укладення договірних зобов’язань з ненадійними та недосвідченими виконавцями, що в результаті може спричинити надання неякісних послуг. Нагадуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
По десятому пункту, Замовником встановлена вимога про розробку та надання у складі тендерної пропозиції погодженого замовником дизайн-проекту (візуалізація) поточного ремонту вхідної групи та влаштування пандусу в Державному навчальному закладі «Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації» за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 15-А, з урахуванням вимог ДБН та чинного законодавства у сфері будівництва, оскільки основною метою Замовника є влаштування такої вхідної групи з пандусом, які нададуть можливість безперешкодного доступу до приміщення училища людей з обмеженими можливостями та будуть гармонічно вписуватись до існуючого дизайну фасаду училища. Нагадуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Шановний Учасник, Ви будете приймати участь в тендері на закупівлю послуг за бюджетні кошти, які мають бути використані вчасно та головне якісно. Якщо Ви являєтесь будівельною компанією, яка має достатній досвід та матеріально-технічну базу – підготуватись до участі в даному тендері не складе для Вас жодних труднощів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2021 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
МАЛЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОВІ" |
833 416,80
UAH з ПДВ
|
833 416,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" |
849 784,64
UAH з ПДВ
|
849 784,64
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВОБЛБУД" |
849 883,56
UAH з ПДВ
|
849 883,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАЛЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОВІ" #16402077 |
Відхилено |
833 416,80
UAH з ПДВ
|
26 березня 2021 11:55
|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" #42586016 |
Переможець |
849 784,64
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 12:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2021 15:21
|
ДУ 3.PDF | зміни до договору |
28 серпня 2021 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2021 13:39
|
ДНЗ МВПУАТБМ_Додаткова угода № 2.PDF | зміни до договору |
10 серпня 2021 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 09:01
|
Додаткова угода № 1 до дог. 15-04-21 .PDF | зміни до договору |
16 квітня 2021 09:00
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 08:46
|
Експертиза сосніних.pdf | укладений |
16 квітня 2021 08:45
|
договір 15_04-21_compressed (1).pdf | укладений |
16 квітня 2021 08:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору у зв'язку з Експертною оцінкою |
Номер договору про закупівлю: | 15/04-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі та продовження строку дії договору. |
Номер договору про закупівлю: | 15/04-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з покращенням якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 15/04-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |