Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03354394 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Конторська , б.3 |
Контактна особа: |
Макієнко Михайло Юрійович 380577121094,380577124106 ritual.kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2021 08:00 |
Початок аукціону: | 24 березня 2021 13:52 |
Очікувана вартість: | 3 786 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 930,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 113000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Учасника з відстрочкою платежу протягом 20 днів після підписання Сторонами Видаткових накладних та Товаро - транспортних накладних, при наявності коштів на рахунках Замовника. Джерело фінансування – кошти Підприємства та кошти міського бюджету. Такі умови фінансування виключають пред’явлення штрафних санкцій щодо оплати за товари | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 11:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 11:44 |
Додаток 3.docx | |
02 березня 2021 11:44 |
Додаток 1.docx | |
02 березня 2021 11:44 |
Додаток 4.docx | |
02 березня 2021 11:44 |
Додаток 2.docx | |
02 березня 2021 11:44 |
Додаток 5 проект договору.docx | |
02 березня 2021 11:43 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-15-000041 ● 269d34bbb27a48579a1810a4f18588d4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2021 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.06.2021 № 394
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 15.06.2021 № 394.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-02-002465-b, 02.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби №003100-18/7042-2021 від 07.06.2021.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-06-22 10:06:19
Звернення за розясненням в порядку передбаченому ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Звернення
за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у
висновку Західного офісу Держаудитслужби України від 17.06.2021 р.
Відповідно частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) Комунальне підприємство «Ритуал» Харківської міської ради звертається за роз’ясненням висновку Західного офісу Держаудитслужби від 17.06.2021 р. про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2021-03-02-002465-b складений Західним офісом Держаудитслужби України.
Так, при публікації оголошення керуючись нормами Закону, Замовником у оголошенні про проведення відкритих торгів вказано розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. На підтвердження направляю електронний примірник оголошення (https://gov.e-tender.ua/tender/naftoprodukti-ta-elektroenergiya/UA-2021-03-02-002465-b-09130000-9-nafta-i-dystylyaty-09132000-3-benzyn-a-95-09134200-9-dyzelne). Слід врахувати, що інформація, яка міститься у друкованому варіанті оголошення про проведення закупівлі, автоматично формується електронною системою закупівель.
У зв’язку з викладеним просимо роз’яснити, в якому ще місці оголошення має бути вказано розмір забезпечення тендерних пропозицій?
Також незрозуміло в чому полягає порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону оскільки, керуючись вимогами чинного законодавства України з урахуванням роз’яснень Уповноваженого органу, Замовником під час проведення процедури закупівлі перевірено наявність підстав для відхилення пропозиції учасника переможця торгів передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону. За результатами проведеної перевірки встановлено відсутність підстав для відхилення пропозиції учасника переможця торгів передбачені пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону.
При проведенні закупівлі з цього питання використано лист-роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 «Щодо застосування статті 17 Закону» Уповноваженим органом визначено, що «оскільки Законом заборонено вимагати публічні інформацію, що міститься у формі відкритих даних згідно із Законом України «про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедури закупівлі».
Враховуючи вищевикладене просимо роз’яснити, чи має право Замовник при проведенні процедури закупівлі керуватись роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 р. та якими роз’ясненнями слід керуватись з питання наявності підстав для відхилення пропозиції учасника переможця торгів передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону?
Також просимо роз’яснити, з урахуванням цього звернення, яким чином, на думку Західного офісу Держаудитслужби, викладені в висновку обставини вплинули на результати закупівлі, в т.ч. на вартість або інші умови закупівлі?
Крім того, висновок в своїй зобов’язуючий частині має вимогу «вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Золотий стандарт К» щодо розірвання договору».
КП «Ритуал» Харківської міської ради потребує роз’яснення з питання які ще заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору, окрім направлення листа до ТОВ «Золотий стандарт К», мають бути вжиті? Крім того, необхідно роз’яснити яким чином направлення листа, на думку Західного офісу Держаудитслужби, має спричинити розірвання договору за відсутності такої умови в підставах припинення договору?
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Враховуючи зазначене, просимо роз’яснити, яким законодавчим чи нормативно-правовим актом України передбачено право органами Держаудитслужби України вимагати розірвання договору за результатами моніторингу закупівлі?
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-06-23 12:07:08
Відповідь на запит за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу закупівлі
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), Західним офісом Держаудитслужби здійснено моніторинг закупівлі за ІD: UA-2021-03-02-002465-b, проведеної Комунальним підприємством «Ритуал» Харківської міської ради (далі - Замовник), за результатами якої складено та 17.06.2021 опубліковано відповідний висновок.
Відповідно до частини 8 статті 8 Закону Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Замовником 22.06.2021 оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо висновку та усунення недоліків. За результатами вивчення вказаного звернення повідомляємо, що аргументація щодо виявлених моніторингом фактів порушень в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону викладена у висновку про результати моніторингу.
Відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до п. 2 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вимагалося надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної безвідзивної банківської гарантії.
Однак, в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів за процедурою UA-2021-03-02-002465-b відсутні вид та умови надання забезпечення пропозиції учасників.
Одночасно повідомляємо, що механізм усунення порушень в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель на етапі укладення договору за результатами торгів та його виконання відсутній.
З огляду на вказане у зобов’язальній частині висновку встановлено, зокрема, вимогу дотримуватись у подальшому вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
Також, інформуємо, що висновок Західного офісу Держаудитслужби містить вимоги та рекомендації щодо усунення виявлених під час моніторингу порушень, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТзОВ «Золотий стандарт К» щодо розірвання договору, із зазначенням що такі заходи повинні бути вжиті у встановленому законодавством порядку, зокрема, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Одночасно, положеннями частини першої статті 203 Цивільного кодексу України передбачено, що зміст правочину не може суперечити Цивільному кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
Підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п`ятою та шостою статті 203 Цивільного кодексу України. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. У випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним.
Відтак, з огляду на приписи частини першої статті 215 Цивільного кодексу України, якою передбачено, що підставами недійсності укладеного за результатами вищевказаної закупівлі правочину є недодержання вимог Закону в момент його укладення в частині недотримання порядку здійснення закупівель, то єдиним шляхом усунення порушень є припинення зобов`язань по договору про закупівлю.
Аналогічної позиції дотримувався Харківський окружний адміністративний суд при винесені рішення від 09.02.2021 у справі №520/15114/2020.
Окрім того, статтею 206 Господарського кодексу України визначено, що господарське зобов'язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
Відповідно до статті 188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Аналогічно, статтею 651 Цивільного кодексу України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, як передбачено цією статтею розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Окрім цього, договір може бути розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом
У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим.
Зважаючи на наведене, оскільки договір укладено, і такому укладенню передувало порушення вимог Закону про закупівлі, адже тендерна пропозиція переможця підлягала відхиленню, зобов’язання Західного офісу Держаудитслужби, викладене у висновку про вжиття заходів щодо розірвання договору є правомірним, оскільки ґрунтується на вимогах чинного законодавства з врахуванням умов договору.
Нагадуємо, що відповідно до вимог частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
За частиною 9 статті 8 Закону у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, службова (посадова) особа замовника, уповноважена особа замовником не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в суді 05.07.2021 року справа №520/12049/21 |
Дата публікації: | 05 липня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 520/12049/21 |
Дата відкриття провадження: | 11 липня 2021 |
Документи:
05 липня 2021 15:52
|
Електронний підпис |
05 липня 2021 15:51
|
ПОЗОВ оскарження.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2021 14:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" |
3 783 785,40
UAH з ПДВ
|
3 695 275,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
3 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К" #39524274 |
Переможець |
3 695 275,80
UAH з ПДВ
|
29 березня 2021 09:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2022 10:14
|
Додаткова угода 4.FR12.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2022 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2022 12:14
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2022 12:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:36
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2021 14:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2021 11:25
|
Дп угода №1.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2021 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 08:54
|
Договір.pdf | укладений |
09 квітня 2021 08:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічны закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 2 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |