Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public highways. Types of repairs and lists of works"; CPV 021:2015: 45230000-8 - Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork. Services in current repair of roads in the territory of the Frankivsk region of Lviv.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Франківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056121 |
Місцезнаходження: | 79057, Україна , Львівська область обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85 |
Контактна особа: |
Легінович Олена Андріївна 380322372065 olenaleg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Frankivskyi District Administration of Lviv City Council |
National ID: | 04056121 |
Contact point: |
Leginovych Olena Andriivna 380322372065 olenaleg@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2021 14:46 |
Очікувана вартість: | 8 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 02 березня 2021 11:20 |
Enquiries until: | 23 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 квітня 2021 01:00 |
Information
Estimated total value: | 8 100 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 40 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник зобов‘язаний сплатити Виконавцю обумовлену Договором ціну після надання послуг, підписання сторанами актів виконаних робіт (наданих послуг) встановленої форми (КБ-2) та довідок про вартість виконаних робіт (наданих послуг) форми (КБ-3). Розрахунки між сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Виконавцем. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 11:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 11:20 |
Тендерна документація (Додатки 1,2,3,4).doc | |
02 березня 2021 11:20 |
Проект договору (додаток 5).doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-10-000035 ● 8a9658e534d2408c931524bf001adbd0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2021 14:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.08.2021 № 498
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В.о.начальника управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Ольга ЛЯШЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.08.2021 № 498
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-03-02-001842-b 02.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-11 10:35:57
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуг з поточного ремонту доріг на території Франківського району м. Львова (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-02-001842-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1 - Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-16 11:26:18
Відповідь Замовника про надання пояснень
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 11.08.2021 повідомляємо наступне:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення проведення поточного ремонту покриття вулично-шляхової мережі району з врахуванням потреб минулих років та на підставі закупівельних цін попередніх власних закупівель.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі – відповідно до бюджетних запитів районної адміністрації на 2021р. Розмір бюджетного запиту опублікованого на сайті Львівської міської ради. Договір укладено відповідно до бюджетних призначень ухвала Львівської міської ради від 29.12.2020 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2021 рік». Очікувану вартість закупівлі визначено, виходячи із розробленої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формуються відповідно до розділу 8 «Ремонт дорожніх одягів «Технічних правил ремонту і утримання міських вулиць і доріг»; Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», а також нормативно-правових актів України з метою забезпечення утримання в належному стані та забезпечення своєчасного ремонту покриття вулично-шляхової мережі, спрямованих на забезпечення та збереження технічного та естетичного стану дорожнього покриття, пов'язані з періодичним відновленням шару зносу дорожнього покриття, забезпеченням достатньої шорсткості та рівності, поліпшенням експлуатаційних якостей елементів вулично-дорожньої мережі, а також забезпечення безпеки дорожнього руху.
Посилання: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/frankivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/17876/download?cf_id=36. Районна адміністрація не має власного веб-сайту, обгрунтування закупівель скеровуються в ЛКП «МЦІТ» для публікування на сайті міської ради.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-27 13:17:54
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі Послуг з поточного ремонту доріг на території Франківського району м. Львова (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-02-001842-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Поясніть чому, в тендерній документації не визначено місце, де повинні бути надані послуги, зокрема, перелік лінійних об’єктів на яких передбачається надання послуг, як це передбачено пунктом 6 частини другої статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-31 09:15:44
Відповідь Замовника про надання пояснень
На Ваш електронний запит про надання пояснень від 27.08.2021 повідомляємо наступне:
Відповідно до п.6. ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги. Предметом даної закупівлі є послуги: ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт"; ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Послуги з поточного ремонту доріг на території Франківського району м.Львова, де визначено лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури, а саме дорога. У тендерній документації замовника у розділі I загальні положення пунктом 4 передбачено надання інформації про предмет закупівлі в тому числі місце, кількість, обсяг надання послуг (підпункт 4.3.), що надаються на території Франківського району м.Львова (місце надання послуг). Відповідно до Ухвали Львівської міської ради від 18.09.2014 року №3840 «Про затвердження містобудівної документації “План зонування території міста Львова: Франківський та Сихівський райони» та Рішення Львівської міської ради від 03.11.2000 року №599 «Про зміну адміністративно-територіального устрою м. Львова» до території Франківського району належать вулиці: Гвардійська, Нечуя-Левицького, Політехнічна, Ст.Бандери, Городоцька, залізнична колія від вул.Городоцької до вул.Кульпарківської, Кульпарківська, південна межа м.Львова (від вул.Кульпарківської до вул.Стрийської), Стрийська (до вул.Гвардійської). Оскільки поточний (ямковий) ремонт доріг здійснюється за результатами обстеження (огляду) комісією технічного стану доріг та залежить від багатьох чинників (інтенсивність руху автотранспорту, погодніх умов тощо) неможливо наперед передбачити надання послуг з поточного ремонту доріг на конкретних вулицях, тому передбачено надавати послуги на території усіх вулиць, що включені до території Франківського району.
Додатки:
- Рішення Львівської міської ради від 03.11.2000 року №599 «Про зміну адміністративно-територіального устрою м. Львова»:
https://www8.city-adm.lviv.ua/Pool/Info/doclmr_1.NSF/(SearchForWeb)/A39451B3F5DDF8004225699900484329?OpenDocument
- Ухвала Львівської міської ради від 18.09.2014 року №3840 «Про затвердження містобудівної документації “План зонування території міста Львова: Франківський та Сихівський райони»:
https://www8.city-adm.lviv.ua/inteam/uhvaly.nsf/(SearchForWeb)/4D6A921E8311F6EAC2257D6500328F11?OpenDocument
- Тендерна документація I розділ.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Франківська районна адміністрація Львівської міської ради (Замовник), враховуючи результати моніторингу від 01.09.2021 року здійснили заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом визначення предмету закупівлі в договорі за об’єктами лінійно транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та місця надання послуг, а саме шляхом укладання та оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди №1 від 08.09.2021р. до договору № 35/21 від 07.05.2021 р., де предмет договору доповнено Додатком 1 до договору, який містить перелік вулиць території Франківського району, де надаються послуги з поточного ремонту доріг.
2021-09-08 14:13:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Франківська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056121 |
Місцезнаходження: | 79057, Україна, Львівська область обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП Рома | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2021 16:27
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 15:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Рома |
6 615 038,40
UAH з ПДВ
|
5 049 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" |
7 029 597,38
UAH з ПДВ
|
5 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Рома #22357406 |
Переможець |
5 049 990,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2021 16:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2022 11:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2022 13:52
|
дод.6 до 35-21.pdf | зміни до договору |
29 червня 2022 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2022 10:08
|
зміни №7-протокол.pdf | зміни до договору |
03 червня 2022 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 14:15
|
35.21 (1).jpg | зміни до договору |
12 січня 2022 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2022 13:55
|
35.21 (1).jpg | зміни до договору |
12 січня 2022 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:06
|
ду 4 (2).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 15:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 13:14
|
д у 3.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2021 11:16
|
ду 2.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2021 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2021 13:56
|
дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2021 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 09:01
|
35-21.pdf | укладений |
07 травня 2021 08:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 1.1. розділу I. Предмет договору викладено з доповненням, а саме Додатком №1, що містить перелік вулиць території Франківського району, де надаються послуги. |
Номер договору про закупівлю: | 35/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.5. ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі (зменшення обсягу надання послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 35/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшенням обсягу наданих послуг (п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"). |
Номер договору про закупівлю: | 35/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 35/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, дія договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме до 30.06.2022р. Інші умови врегульовані умовами Договору № 35/21 від 07.05.2021р. Додатковий договір складений в двох примірниках по одному для кожної сторони та є невід’ємною частиною договору № 35/21 від 07.05.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 35/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Сторони продовжили строк дії договору від 07.05.2021р. №35/21 (надалі первинний договір) з 01.01.2022р. до повного виконання сторонами договірних зобов’язань на суму коштів не більше 20% вартості, визначеної у первинному договорі, яка становить: 688 000,00 грн. (шісот вісімдесят вісім тисяч грн 00 коп.), а саме до 30.06.2022р. Додатковий договір вважається чинним, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Інші умови врегульовані умовами Договору № 35/21 від 07.05.2021р. Додатковий договір складений в двох примірниках по одному для кожної сторони та є невід’ємною частиною договору № 35/21 від 07.05.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 35/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у змінах №7 до договору №35/21 від 07.05.2021р. щодо закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт"; ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Послуги з поточного ремонту доріг на території Франківського району м.Львова» (номер оголошення UA-2021-03-02-001842-b) у електронному полі «ціна договору» прописати ціну з врахування змін, а саме 20% вартості, визначеної у первинному договорі «4129656.40» грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 35/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | зміни №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | З врахуванням пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник та Виконавець дійшли взаємної згоди щодо зменшення суми 20% угоди на 688000,00 грн (шістсот вісімдесять вісім тисяч гривень). Загальна вартість 20% угоди становить 0,00 грн (нуль грн. 00 коп) |
Номер договору про закупівлю: | 35/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |