Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт"; ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Послуги з поточного ремонту доріг на території Франківського району м.Львова.
GBN D.1-218-182: 2011 "Repair of public highways. Types of repairs and lists of works"; CPV 021:2015: 45230000-8 - Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork. Services in current repair of roads in the territory of the Frankivsk region of Lviv.
Очікувана вартість
8 100 000,00 UAH
UA-2021-03-02-001842-b 91da2ad4c0ca4a44a3069e8593b10a86
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Легінович Олена Андріївна

380322372065 olenaleg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79057, Україна , Львівська область обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85
Контактна особа: Легінович Олена Андріївна
380322372065
olenaleg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Frankivskyi District Administration of Lviv City Council
National ID: 04056121
Contact point: Leginovych Olena Andriivna
380322372065
olenaleg@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 березня 2021 11:20
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2021 01:00
Початок аукціону: 19 квітня 2021 14:46
Очікувана вартість: 8 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Publication date: 02 березня 2021 11:20
Enquiries until: 23 березня 2021 00:00
Complaints submission until: до 29 березня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 квітня 2021 01:00

Information

Estimated total value: 8 100 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в тендерній документації).
Language (s) in which tender proposals should be prepared: Ukrainian language (more details in the tender documentation).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту доріг на території Франківського району м.Львова.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Франківського району.
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Services in current repair of roads in the territory of the Frankivsk region of Lviv.
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник зобов‘язаний сплатити Виконавцю обумовлену Договором ціну після надання послуг, підписання сторанами актів виконаних робіт (наданих послуг) встановленої форми (КБ-2) та довідок про вартість виконаних робіт (наданих послуг) форми (КБ-3). Розрахунки між сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Виконавцем. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 березня 2021 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 11:20
Тендерна документація (Додатки 1,2,3,4).doc
02 березня 2021 11:20
Проект договору (додаток 5).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-10-000035 ● 8a9658e534d2408c931524bf001adbd0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2021 14:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

10.08.2021 № 498
м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

В.о.начальника управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Ольга ЛЯШЕНКО

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.08.2021 № 498

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-03-02-001842-b 02.03.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-11 10:35:57

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі Послуг з поточного ремонту доріг на території Франківського району м. Львова (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-02-001842-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1 - Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-16 11:26:18

Відповідь Замовника про надання пояснень

На Ваш електронний запит про надання пояснень від 11.08.2021 повідомляємо наступне:
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується з урахуванням орієнтовних потреб для забезпечення проведення поточного ремонту покриття вулично-шляхової мережі району з врахуванням потреб минулих років та на підставі закупівельних цін попередніх власних закупівель.
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі – відповідно до бюджетних запитів районної адміністрації на 2021р. Розмір бюджетного запиту опублікованого на сайті Львівської міської ради. Договір укладено відповідно до бюджетних призначень ухвала Львівської міської ради від 29.12.2020 «Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2021 рік». Очікувану вартість закупівлі визначено, виходячи із розробленої проектно-кошторисної документації.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі формуються відповідно до розділу 8 «Ремонт дорожніх одягів «Технічних правил ремонту і утримання міських вулиць і доріг»; Закону України «Про благоустрій населених пунктів»; ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», а також нормативно-правових актів України з метою забезпечення утримання в належному стані та забезпечення своєчасного ремонту покриття вулично-шляхової мережі, спрямованих на забезпечення та збереження технічного та естетичного стану дорожнього покриття, пов'язані з періодичним відновленням шару зносу дорожнього покриття, забезпеченням достатньої шорсткості та рівності, поліпшенням експлуатаційних якостей елементів вулично-дорожньої мережі, а також забезпечення безпеки дорожнього руху.
Посилання: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/frankivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/17876/download?cf_id=36. Районна адміністрація не має власного веб-сайту, обгрунтування закупівель скеровуються в ЛКП «МЦІТ» для публікування на сайті міської ради.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-27 13:17:54

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі Послуг з поточного ремонту доріг на території Франківського району м. Львова (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-03-02-001842-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Поясніть чому, в тендерній документації не визначено місце, де повинні бути надані послуги, зокрема, перелік лінійних об’єктів на яких передбачається надання послуг, як це передбачено пунктом 6 частини другої статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-31 09:15:44

Відповідь Замовника про надання пояснень

На Ваш електронний запит про надання пояснень від 27.08.2021 повідомляємо наступне:
Відповідно до п.6. ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги. Предметом даної закупівлі є послуги: ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт"; ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Послуги з поточного ремонту доріг на території Франківського району м.Львова, де визначено лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури, а саме дорога. У тендерній документації замовника у розділі I загальні положення пунктом 4 передбачено надання інформації про предмет закупівлі в тому числі місце, кількість, обсяг надання послуг (підпункт 4.3.), що надаються на території Франківського району м.Львова (місце надання послуг). Відповідно до Ухвали Львівської міської ради від 18.09.2014 року №3840 «Про затвердження містобудівної документації “План зонування території міста Львова: Франківський та Сихівський райони» та Рішення Львівської міської ради від 03.11.2000 року №599 «Про зміну адміністративно-територіального устрою м. Львова» до території Франківського району належать вулиці: Гвардійська, Нечуя-Левицького, Політехнічна, Ст.Бандери, Городоцька, залізнична колія від вул.Городоцької до вул.Кульпарківської, Кульпарківська, південна межа м.Львова (від вул.Кульпарківської до вул.Стрийської), Стрийська (до вул.Гвардійської). Оскільки поточний (ямковий) ремонт доріг здійснюється за результатами обстеження (огляду) комісією технічного стану доріг та залежить від багатьох чинників (інтенсивність руху автотранспорту, погодніх умов тощо) неможливо наперед передбачити надання послуг з поточного ремонту доріг на конкретних вулицях, тому передбачено надавати послуги на території усіх вулиць, що включені до території Франківського району.
Додатки:
- Рішення Львівської міської ради від 03.11.2000 року №599 «Про зміну адміністративно-територіального устрою м. Львова»:
https://www8.city-adm.lviv.ua/Pool/Info/doclmr_1.NSF/(SearchForWeb)/A39451B3F5DDF8004225699900484329?OpenDocument
- Ухвала Львівської міської ради від 18.09.2014 року №3840 «Про затвердження містобудівної документації “План зонування території міста Львова: Франківський та Сихівський райони»:
https://www8.city-adm.lviv.ua/inteam/uhvaly.nsf/(SearchForWeb)/4D6A921E8311F6EAC2257D6500328F11?OpenDocument
- Тендерна документація I розділ.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Франківська районна адміністрація Львівської міської ради (Замовник), враховуючи результати моніторингу від 01.09.2021 року здійснили заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом визначення предмету закупівлі в договорі за об’єктами лінійно транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та місця надання послуг, а саме шляхом укладання та оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди №1 від 08.09.2021р. до договору № 35/21 від 07.05.2021 р., де предмет договору доповнено Додатком 1 до договору, який містить перелік вулиць території Франківського району, де надаються послуги з поточного ремонту доріг.

2021-09-08 14:13:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 16 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 квітня 2021
UA-2021-03-02-001842-b91da2ad4c0ca4a44a3069e8593b10a86
Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79057, Україна, Львівська область обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення Додатково
ПП Рома Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2021 16:27

Документи

12 квітня 2021 15:02
протокол розгляду.pdf

Публічні документи

23 квітня 2021 09:09
Електронний підпис
23 квітня 2021 08:56
Довідка ст.17
23 квітня 2021 08:56
Довідка з МВС
31 березня 2021 09:45
Електронний підпис
31 березня 2021 09:45
Електронний підпис
31 березня 2021 09:22
2. Додаток 2 ст17.pdf
31 березня 2021 09:22
1.29.Витяг ЄДРПОУ.pdf
31 березня 2021 09:22
1.27. Сертифікат ISO 9001.pdf
31 березня 2021 09:22
1.30.Договір на відходи.pdf
31 березня 2021 09:22
1.23.Листи Відгуки.pdf
31 березня 2021 09:22
1.22.кб2-кб3 по 48-08.19.pdf
31 березня 2021 09:22
1.20.КБ2 по 32.pdf
31 березня 2021 09:22
1.19.КБ3 по 32.pdf
31 березня 2021 09:22
1.14.Дипломи ІТП.pdf
31 березня 2021 09:22
1.9.Договір лабораторія.pdf
31 березня 2021 09:22
1.7.Документи на АБЗ.pdf
31 березня 2021 09:22
1.3.інвентарні картки.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення для учасника Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або в документах : -що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” (відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі). Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації у Таблиці 1 Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі вимогою підпункту 1.2. було надання інформаційної довідки про наявність матеріально-технічної бази та її документальним підтвердженням (згідно наведеної форми, Додаток 1.2). Учасником надану таку довідку №303 від 01.04.2021р. , однак відповідно до встановлених вимог довідка не містить інформації про дату підтверджуючого документу відповідно до графи 5 таблиці Додатку 1.2. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації у Таблиці 1 Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі вимогою підпункту 2.1. було надання довідки про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням (згідно наведеної форми, Додаток 2.1).Учасником надано таку довідку №306 від 01.04.2021р., однак відповідно до встановлених вимог довідка не містить інформації про найменування навчальних закладів щодо інженерно-технічних працівників, перерахованих у довідці. Враховуючи наведене Учаснику слід додатково дозавантажити: - відповідно до Додатку 1 (до Тендерної документації) Таблиці 1 підпункту 1.2. привести у відповідність інформаційну довідку про наявність матеріально-технічної бази та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми, Додаток 1.2., а саме про дату підтверджуючого документу відповідно до графи 5 таблиці Додатку 1.2. - відповідно до Додатку 1 (до Тендерної документації) Таблиці 1 підпункту 2.1. привести у відповідність інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної форми, Додаток 2.1., а саме про найменування навчальних закладів щодо інженерно-технічних працівників, перерахованих у довідці відповідно до графи 4 таблиці Додатку 2.1. Голова тендерного комітету І.Савка

Документи

02 квітня 2021 03:06
Звіт з ЄДР (припинено)
12 квітня 2021 15:00
протокол розгляду.pdf

Публічні документи

09 квітня 2021 11:45
Електронний підпис
09 квітня 2021 11:45
Електронний підпис
01 квітня 2021 16:36
Електронний підпис
01 квітня 2021 16:36
Електронний підпис
01 квітня 2021 16:31
Гарантійний лист МТР.pdf
01 квітня 2021 16:31
Трудові книжки накази.rar
01 квітня 2021 16:31
Технічне завдання.pdf
01 квітня 2021 16:31
Дипломи.rar
01 квітня 2021 16:31
Лабораторія 2018-2022.pdf
01 квітня 2021 16:31
Звіт з праці лютий 2021 р.pdf
01 квітня 2021 16:31
Техніка техпаспорти.rar
01 квітня 2021 16:31
Баланс 2020 р.pdf
01 квітня 2021 16:31
Кваліфікаційні вимоги.pdf
01 квітня 2021 16:31
Копія Статуту 2019.pdf
01 квітня 2021 16:31
Проект договору.pdf
01 квітня 2021 16:31
Витяг з ЄДР.pdf
01 квітня 2021 16:31
Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2021 16:31
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2021 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП Рома 6 615 038,40
UAH з ПДВ
5 049 990,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65" 7 029 597,38
UAH з ПДВ
5 050 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 квітня 2021 09:09
Електронний підпис
23 квітня 2021 08:56
Довідка ст.17
23 квітня 2021 08:56
Довідка з МВС
31 березня 2021 09:45
Електронний підпис
31 березня 2021 09:45
Електронний підпис
31 березня 2021 09:22
2. Додаток 2 ст17.pdf
31 березня 2021 09:22
1.29.Витяг ЄДРПОУ.pdf
31 березня 2021 09:22
1.27. Сертифікат ISO 9001.pdf
31 березня 2021 09:22
1.30.Договір на відходи.pdf
31 березня 2021 09:22
1.23.Листи Відгуки.pdf
31 березня 2021 09:22
1.22.кб2-кб3 по 48-08.19.pdf
31 березня 2021 09:22
1.20.КБ2 по 32.pdf
31 березня 2021 09:22
1.19.КБ3 по 32.pdf
31 березня 2021 09:22
1.14.Дипломи ІТП.pdf
31 березня 2021 09:22
1.9.Договір лабораторія.pdf
31 березня 2021 09:22
1.7.Документи на АБЗ.pdf
31 березня 2021 09:22
1.3.інвентарні картки.pdf

Публічні документи

09 квітня 2021 11:45
Електронний підпис
09 квітня 2021 11:45
Електронний підпис
01 квітня 2021 16:36
Електронний підпис
01 квітня 2021 16:36
Електронний підпис
01 квітня 2021 16:31
Гарантійний лист МТР.pdf
01 квітня 2021 16:31
Трудові книжки накази.rar
01 квітня 2021 16:31
Технічне завдання.pdf
01 квітня 2021 16:31
Дипломи.rar
01 квітня 2021 16:31
Лабораторія 2018-2022.pdf
01 квітня 2021 16:31
Звіт з праці лютий 2021 р.pdf
01 квітня 2021 16:31
Техніка техпаспорти.rar
01 квітня 2021 16:31
Баланс 2020 р.pdf
01 квітня 2021 16:31
Кваліфікаційні вимоги.pdf
01 квітня 2021 16:31
Копія Статуту 2019.pdf
01 квітня 2021 16:31
Проект договору.pdf
01 квітня 2021 16:31
Витяг з ЄДР.pdf
01 квітня 2021 16:31
Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2021 16:31
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з додатковою відповідальністю "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 65"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Рома
#22357406
Переможець 5 049 990,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2021 16:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2021 16:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Рома
#22357406
5 049 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2022 11:14
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2022 13:52
дод.6 до 35-21.pdf зміни до договору
29 червня 2022 13:40
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2022 10:08
зміни №7-протокол.pdf зміни до договору
03 червня 2022 10:07
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2022 14:15
35.21 (1).jpg зміни до договору
12 січня 2022 14:14
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2022 13:55
35.21 (1).jpg зміни до договору
12 січня 2022 13:54
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:06
ду 4 (2).pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:04
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2021 13:14
д у 3.pdf зміни до договору
29 листопада 2021 13:12
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 11:16
ду 2.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2021 13:56
дод.угода 1.pdf зміни до договору
08 вересня 2021 13:55
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 09:01
35-21.pdf укладений
07 травня 2021 08:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 1.1. розділу I. Предмет договору викладено з доповненням, а саме Додатком №1, що містить перелік вулиць території Франківського району, де надаються послуги.
Номер договору про закупівлю: 35/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5. ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі (зменшення обсягу надання послуг)
Номер договору про закупівлю: 35/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягу наданих послуг (п.1 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі").
Номер договору про закупівлю: 35/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору
Номер договору про закупівлю: 35/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, дія договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме до 30.06.2022р. Інші умови врегульовані умовами Договору № 35/21 від 07.05.2021р. Додатковий договір складений в двох примірниках по одному для кожної сторони та є невід’ємною частиною договору № 35/21 від 07.05.2021р.
Номер договору про закупівлю: 35/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Сторони продовжили строк дії договору від 07.05.2021р. №35/21 (надалі первинний договір) з 01.01.2022р. до повного виконання сторонами договірних зобов’язань на суму коштів не більше 20% вартості, визначеної у первинному договорі, яка становить: 688 000,00 грн. (шісот вісімдесят вісім тисяч грн 00 коп.), а саме до 30.06.2022р. Додатковий договір вважається чинним, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Інші умови врегульовані умовами Договору № 35/21 від 07.05.2021р. Додатковий договір складений в двох примірниках по одному для кожної сторони та є невід’ємною частиною договору № 35/21 від 07.05.2021
Номер договору про закупівлю: 35/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у змінах №7 до договору №35/21 від 07.05.2021р. щодо закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт"; ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Послуги з поточного ремонту доріг на території Франківського району м.Львова» (номер оголошення UA-2021-03-02-001842-b) у електронному полі «ціна договору» прописати ціну з врахування змін, а саме 20% вартості, визначеної у первинному договорі «4129656.40» грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 35/21
Договір:
Номер додаткової угоди: зміни №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З врахуванням пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник та Виконавець дійшли взаємної згоди щодо зменшення суми 20% угоди на 688000,00 грн (шістсот вісімдесять вісім тисяч гривень). Загальна вартість 20% угоди становить 0,00 грн (нуль грн. 00 коп)
Номер договору про закупівлю: 35/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 червня 2022
Сума оплати за договором: 3 441 656,40
UAH (в тому числі ПДВ 573 609,40 UAH)