Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт автобусних зупинок м. Жовті Води
Очікувана вартість
13 831,00 UAH
UA-2021-03-02-000341-a 2b2c213ce815435d89a146b17a9b5b39
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради

+380665258959
+380970766875
z.vodypr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, капітального будівництва, комунальної власності та регулювання земельних відносин Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 36916734
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, бульвар Свободи 56/128
Контактна особа: Управління ЖКГ Жовтоводської міської ради
+380665258959,+380970766875
z.vodypr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Інформація про технічні та якісні характеристики зазначена в угоді
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт автобусних зупинок м. Жовті Води
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52204, Україна, Дніпропетровська область, м. Жовті Води, територія м. Жовті Води, Дніпропетровська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 1 Робочі 100

Тендерна документація

02 березня 2021 08:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
САВЕЛЬЄВ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ
#3044107219
Переможець 13 830,77
UAH
02 березня 2021 08:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 09:40
Дод.уг.2дог26.pdf зміни до договору
27 травня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 09:39
Дод.уг.1дог26.pdf зміни до договору
27 травня 2021 09:38
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 08:55
Дог26.pdf укладений
02 березня 2021 08:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи пункт 3.2. Договору та відповідно до листа ФОП Савельєв А.А. від 30.03.2021 року №03, Сторони дійшли згоди подовжити термін надання послуги, відповідно пункт 3.1. Договору викласти в новій редакції: "3.1. Строк виконання послуги впродовж лютого - травня 2021 року".
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи виробничу необхідність та збільшення обсягів надання послуги, Сторони дійшли згоди збільшити вартість Договору на 3 877,17 грн. (три тисячі вісімсот сімдесят сім грн. 17 коп.), ПДВ - не передбачено, відповідно пункт 2.1. Договору викласти в новій редакції: "3.1. Загальна вартість послуги за Договором визначається за договірною ціною і складає 17 707,94 грн. (сімнадцять тисяч сімсот сім грн. 94 коп.), ПДВ - не передбачено".
Номер договору про закупівлю: 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML