Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт вхідних груп для забезпечення вимог інклюзивності з влаштуванням пандусів до головного корпусу комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер Полтавської обласної ради» за адресою 36039, м. Полтава, вул. Олеся Гончара, 12)
Очікувана вартість
120 379,00 UAH
UA-2021-03-02-000337-c ● aaacf6d49d55436e89bef96b1c15589d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02008968 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Олеся Гончара , 12 |
Контактна особа: |
Дугар Владислав Юрійович +380532562510 shkirven@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2021 09:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2021 14:19 |
Очікувана вартість: | 120 379,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 601,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт вхідних груп для забезпечення вимог інклюзивності з влаштуванням пандусів до головного корпусу комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер Полтавської обласної ради» за адресою 36039, м. Полтава, вул. Олеся Гончара, 12)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Олеся Гончара, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2021 09:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2021 09:39 |
Оголошення (Полтава).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
креслення
Дата подання: 02 березня 2021 11:06
Дата відповіді: 02 березня 2021 13:01
Доброго дня, замовник неопублікував креслення пандусу згідно проєкту на капітальний ремонт
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п. 13 Оголошення з метою одержання повної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка є необхідною для підготовки пропозиції, учаснику рекомендовано провести обстеження об’єкту за участю представника замовника у період уточнень. Учаснику буде надана можливість: обстежити об’єкт; ознайомитися з проектною та додатковою технічною документацію яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
До оголошення
Дата подання: 02 березня 2021 13:51
Дата відповіді: 02 березня 2021 15:41
Доброго дня .Замовником у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасники мають підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору та надати копію аналогічного договору з всіма матеріалами.
Встановлена вимога є дискримінаційною, Замовник значно звузив коло потенційних учасників, що прямо суперечить статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Вимагаємо внести зміни в оголошення .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. За результатами розгляду Вашого звернення щодо встановлення замовником кваліфікаційної вимоги - наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та внесення змін у Оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом видалення відповідної вимоги повідомляємо, що згідно з нормами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі разом з обов’язковою може зазначатися й інша інформація. Згідно ч. 4 статті 14 Закону, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Таким чином, замовник самостійно визначає вимоги до предмета закупівлі виходячи з його специфіки, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому і вказує в оголошенні інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників таким вимогам. Зазначена вимога оголошення не є такою, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечить чинному законодавству, а надає замовнику можливість обрати надійного підрядника, який має підтверджений досвід виконання аналогічного договору.
Таким чином, замовник самостійно визначає вимоги до предмета закупівлі виходячи з його специфіки, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому і вказує в оголошенні інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників таким вимогам. Зазначена вимога оголошення не є такою, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечить чинному законодавству, а надає замовнику можливість обрати надійного підрядника, який має підтверджений досвід виконання аналогічного договору.
склад тендерної пропозиції
Дата подання: 04 березня 2021 09:29
Дата відповіді: 04 березня 2021 09:50
Доброго дня, шановний Замовнику!Чи потрібно в складі тендерної пропозиції учасника надавати акт огляду об"єкту з відміткою відповідальної особи зі сторони Замовника?
Відповідь: Доброго дня. За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що відповідно до п. 13 Оголошення з метою одержання повної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка є необхідною для підготовки пропозиції, учаснику рекомендовано провести обстеження об’єкту за участю представника замовника у період уточнень. Учаснику буде надана можливість: обстежити об’єкт; ознайомитися з проектною та додатковою технічною документацію яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Документи, які надаються Учасником у складі пропозиції визначені Оголошенням (далі - Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі.
Оголошенням не передбачено надання у складі пропозиції Акту огляду об'єкту з відміткою відповідальної особи зі сторони Замовника.
Документи, які надаються Учасником у складі пропозиції визначені Оголошенням (далі - Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі.
Оголошенням не передбачено надання у складі пропозиції Акту огляду об'єкту з відміткою відповідальної особи зі сторони Замовника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2021 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Саулін Ігор Вікторович |
107 309,00
UAH з ПДВ
|
69 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" |
80 230,26
UAH з ПДВ
|
74 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВБК БІЗОН" |
90 000,10
UAH з ПДВ
|
84 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛТУС ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
102 000,00
UAH з ПДВ
|
85 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
100 285,20
UAH з ПДВ
|
86 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БК НОВА ЕРА" |
101 940,00
UAH з ПДВ
|
100 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17" |
119 443,72
UAH з ПДВ
|
119 443,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Саулін Ігор Вікторович #2511817911 |
Переможець |
69 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2021 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2021 13:44
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
08 квітня 2021 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 10:14
|
Договір 66.PDF | укладений |
17 березня 2021 10:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 66 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |