Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт вхідних груп для забезпечення вимог інклюзивності з влаштуванням пандусів до головного корпусу комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер Полтавської обласної ради» за адресою 36039, м. Полтава, вул. Олеся Гончара, 12)
Очікувана вартість
120 379,00 UAH
UA-2021-03-02-000337-c aaacf6d49d55436e89bef96b1c15589d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дугар Владислав Юрійович

+380532562510 shkirven@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02008968
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Олеся Гончара , 12
Контактна особа: Дугар Владислав Юрійович
+380532562510
shkirven@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2021 09:38
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2021 00:00
Початок аукціону: 12 березня 2021 14:19
Очікувана вартість: 120 379,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 601,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт вхідних груп для забезпечення вимог інклюзивності з влаштуванням пандусів до головного корпусу комунального підприємства «Полтавський обласний клінічний шкірно-венерологічний диспансер Полтавської обласної ради» за адресою 36039, м. Полтава, вул. Олеся Гончара, 12)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36039, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Олеся Гончара, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2021 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2021 09:39
Оголошення (Полтава).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

креслення
Дата подання: 02 березня 2021 11:06
Дата відповіді: 02 березня 2021 13:01
Доброго дня, замовник неопублікував креслення пандусу згідно проєкту на капітальний ремонт
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до п. 13 Оголошення з метою одержання повної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка є необхідною для підготовки пропозиції, учаснику рекомендовано провести обстеження об’єкту за участю представника замовника у період уточнень. Учаснику буде надана можливість: обстежити об’єкт; ознайомитися з проектною та додатковою технічною документацію яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
До оголошення
Дата подання: 02 березня 2021 13:51
Дата відповіді: 02 березня 2021 15:41
Доброго дня .Замовником у додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що учасники мають підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору та надати копію аналогічного договору з всіма матеріалами. Встановлена вимога є дискримінаційною, Замовник значно звузив коло потенційних учасників, що прямо суперечить статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вимагаємо внести зміни в оголошення .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. За результатами розгляду Вашого звернення щодо встановлення замовником кваліфікаційної вимоги - наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та внесення змін у Оголошення про проведення спрощеної закупівлі шляхом видалення відповідної вимоги повідомляємо, що згідно з нормами статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі разом з обов’язковою може зазначатися й інша інформація. Згідно ч. 4 статті 14 Закону, вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Таким чином, замовник самостійно визначає вимоги до предмета закупівлі виходячи з його специфіки, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому і вказує в оголошенні інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників таким вимогам. Зазначена вимога оголошення не є такою, що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки не суперечить чинному законодавству, а надає замовнику можливість обрати надійного підрядника, який має підтверджений досвід виконання аналогічного договору.
склад тендерної пропозиції
Дата подання: 04 березня 2021 09:29
Дата відповіді: 04 березня 2021 09:50
Доброго дня, шановний Замовнику!Чи потрібно в складі тендерної пропозиції учасника надавати акт огляду об"єкту з відміткою відповідальної особи зі сторони Замовника?
Відповідь: Доброго дня. За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо, що відповідно до п. 13 Оголошення з метою одержання повної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка є необхідною для підготовки пропозиції, учаснику рекомендовано провести обстеження об’єкту за участю представника замовника у період уточнень. Учаснику буде надана можливість: обстежити об’єкт; ознайомитися з проектною та додатковою технічною документацію яка, з точки зору Учасника, може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції.
Документи, які надаються Учасником у складі пропозиції визначені Оголошенням (далі - Оголошення) про проведення спрощеної закупівлі.
Оголошенням не передбачено надання у складі пропозиції Акту огляду об'єкту з відміткою відповідальної особи зі сторони Замовника.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2021 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Саулін Ігор Вікторович 107 309,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКМ МОНТАЖ" 80 230,26
UAH з ПДВ
74 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВБК БІЗОН" 90 000,10
UAH з ПДВ
84 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛТУС ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 102 000,00
UAH з ПДВ
85 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 100 285,20
UAH з ПДВ
86 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БК НОВА ЕРА" 101 940,00
UAH з ПДВ
100 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17" 119 443,72
UAH з ПДВ
119 443,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 16:53
Електронний підпис
10 березня 2021 16:32
Цінова пропозиція.pdf
10 березня 2021 16:32
Установчі.pdf
10 березня 2021 16:32
паспорт і код.pdf

Публічні документи

11 березня 2021 18:14
Електронний підпис
11 березня 2021 18:12
Опис документів.pdf
11 березня 2021 18:12
Наказ Директор СКМ.pdf
11 березня 2021 18:12
Лист_відгук.pdf
11 березня 2021 18:12
лист відгук 3.pdf
11 березня 2021 18:12
Виписка з описом.pdf
11 березня 2021 18:12
Аналогічний Договір_2.pdf
11 березня 2021 18:12
Аналогічний Договір_1.pdf
11 березня 2021 18:12
Аналог договір 3.pdf
11 березня 2021 18:12
22. Пропозиція.pdf
11 березня 2021 18:12
21. Кошторис.pdf
11 березня 2021 18:12
20. Договір завізований.pdf
11 березня 2021 18:12
19. Лист договір.pdf
11 березня 2021 18:12
18. Субпідряд.pdf
11 березня 2021 18:12
17. Лист витрати.pdf
11 березня 2021 18:12
15. Довідка ст. 17.pdf
11 березня 2021 18:12
14. Довідка довкілля.pdf
11 березня 2021 18:12
13. Статут.pdf
11 березня 2021 18:12
12. Довідка аналог.pdf
11 березня 2021 18:12
11.Лист терміни.pdf
11 березня 2021 18:12
10. Протокол зборів.pdf
11 березня 2021 18:12
9. Анкета.pdf
11 березня 2021 18:12
8. Уповноважена особа.pdf
11 березня 2021 18:12
7. витяг з реєстру ПДВ.pdf
11 березня 2021 18:12
6. Витяг ЄДР СКМ.pdf
11 березня 2021 18:12
5.Ліцензія СС2, СС3.pdf
11 березня 2021 18:12
4.НАКАЗ ДСНС.pdf
11 березня 2021 18:12
3. Лист оподаткування.pdf
11 березня 2021 18:12
2. Лист ліцензія.pdf
11 березня 2021 18:12
1. погодження техн.pdf

Публічні документи

11 березня 2021 16:44
Електронний підпис

Публічні документи

10 березня 2021 16:55
Електронний підпис
10 березня 2021 16:54
14. Аналогічний договір.PDF
10 березня 2021 16:54
13. Проект договору.PDF
10 березня 2021 16:54
11. Про відшкодування.pdf
10 березня 2021 16:54
9. Про захист довкіння.pdf
10 березня 2021 16:54
8. Про аналог дог.pdf
10 березня 2021 16:54
5. витяг ЄП 2020.pdf
10 березня 2021 16:54
3. ВИТЯГ з ЄДРПОУ СОЛТУС.pdf
10 березня 2021 16:54
1. Пропозиція.PDF

Публічні документи

11 березня 2021 23:51
Договір Гайдуков.PDF
11 березня 2021 23:51
Договір ДАС БУД.PDF
11 березня 2021 23:51
Довідка аналогічні.PDF
11 березня 2021 23:51
Акт Гайдуков.PDF
11 березня 2021 23:51
ДЦ Гайдуков.PDF
11 березня 2021 23:51
ДЦ ДАС БУД.PDF
11 березня 2021 23:51
Акт ДАС БУД.PDF
11 березня 2021 23:51
Цінова Полтава.PDF
11 березня 2021 23:51
Кошторис Полтава пандус.PDF
11 березня 2021 23:51
Document_USR_1006308033.pdf
11 березня 2021 23:51
Статут.PDF
11 березня 2021 23:51
Протокол №1.pdf
11 березня 2021 23:51
ПДВ ПУБК.JPG
11 березня 2021 23:51
Наказ на директора ПУБК.pdf
11 березня 2021 23:51
Ліцензія.PDF
11 березня 2021 23:51
Захист довкілля.PDF
11 березня 2021 23:51
Терміни виконання.PDF

Публічні документи

11 березня 2021 16:45
Електронний підпис
11 березня 2021 16:43
Цінова пропозиція.pdf
11 березня 2021 16:43
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Саулін Ігор Вікторович

ТОВ "СКМ МОНТАЖ"

ТОВ "ВБК БІЗОН"

ФОП "СОЛТУС ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ПП "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ПП "БК НОВА ЕРА"

ПП "БУДМОНТАЖПРОЕКТ-17"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Саулін Ігор Вікторович
#2511817911
Переможець 69 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2021 16:26

Документи

12 березня 2021 16:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2021 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Саулін Ігор Вікторович
#2511817911
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2021 16:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:46
Електронний підпис укладений
08 квітня 2021 13:44
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
08 квітня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 10:14
Договір 66.PDF укладений
17 березня 2021 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 66
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 67 821,00
UAH