Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот №1 – Послуги по спостереженню за системою пожежної сигналізації будівлі виконавчого комітету Херсонської міської ради за адресою : місто Херсон, вулиця Суворова, 39 Лот №2 – Технічне обслуговування засобів охоронно-тривожної сигналізації будівлі виконавчого комітету Херсонської міської ради за адресою: місто Херсон, проспект Ушакова, 37 Лот № 3 – Технічне обслуговування системи пожежної сигналізації будівлі виконавчого комітету Херсонської міської ради за адресою: місто Херсон, вулиця Суворова, 39 Лот № 4 - Спостереження за станом та технічне обслуговування сигналізації будівлі виконавчого комітету Херсонської міської ради за адресою: місто Херсон, вулиця Церковна, 55-А Лот № 5 – Послуги з повірки електролічильників та трансформаторів струму будівлі виконавчого комітету Херсонської міської ради за адресою: місто Херсон, проспект Ушакова, 37
Очікувана вартість
35 046,60 UAH
UA-2021-03-01-010249-a 6c050ca7a879496c86f9ba36e5cfcd0a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Борисівна Сурма

+380552223404 v_tender@city.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04059958
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Ушакова,37
Контактна особа: Наталя Борисівна Сурма
+380552223404
v_tender@city.kherson.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021 16:00
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2021 12:00
Очікувана вартість: 35 046,60 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою

Тендерна документація

01 березня 2021 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 16:47
Оголошення до СП - п. 16- 2021.docx
01 березня 2021 16:44
Додаток 1 до СП - п. 16 - 2021.docx
01 березня 2021 16:44
Додаток 2 до СП - п. 16 - 2021.docx
01 березня 2021 16:44
Додаток 3 до СП - п. 16 - 2021.docx
01 березня 2021 16:44
Додаток 4.1 до СП - п. 16 - 2021.docx
01 березня 2021 16:44
Додаток 4.2 до СП - п. 16 - 2021.docx
01 березня 2021 16:44
Додаток 4.3 до СП - п. 16 - 2021.docx
01 березня 2021 16:44
Додаток 4.4 до СП - п. 16 - 2021.docx
01 березня 2021 16:44
Додаток 4.5 до СП - п. 16 - 2021.docx
01 березня 2021 16:44
Додаток 5 до СП - п. 16 - 2021.docx
01 березня 2021 16:44
Додаток 6.1 до СП - п. 16 -2021.doc
01 березня 2021 16:44
Додаток 6.2 до СП - п. 16 -2021.doc
01 березня 2021 16:44
Додаток 6.3 до СП - п. 16 -2021.doc
01 березня 2021 16:44
Додаток 6.4 до СП - п. 16 -2021.doc
01 березня 2021 16:44
Додаток 6.5 до СП - п. 16 -2021.doc
01 березня 2021 16:44
Додаток 7 до СП - п. 16 - 2021.doc
01 березня 2021 16:44
Документація до СП - п. 16 - 2021.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 – Послуги по спостереженню за системою пожежної сигналізації будівлі виконавчого комітету Херсонської міської ради за адресою : місто Херсон, вулиця Суворова, 39
Опис предмету закупівлі:
Мова, якою повинні готуватися пропозиції – під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до пропозиції, викладаються українською мовою.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 18,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 березня 2021 13:04
Закінчення: 17 березня 2021 13:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот №1 – Послуги по спостереженню за системою пожежної сигналізації будівлі виконавчого комітету Херсонської міської ради за адресою : місто Херсон, вулиця Суворова, 39
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вулиця Суворова, 39
Дата доставки: 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги протягом 10 банківських днів після отримання ним рахунку на оплату та акту наданих послуг, підписаного уповноваженими особами Сторін. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 березня 2021 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ 2 907,00
UAH з ПДВ
2 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧА ФІРМА ТРАНСТЕХНОСЕРВІС" 3 000,00
UAH з ПДВ
2 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2021 10:23
Електронний підпис
15 березня 2021 16:02
Електронний підпис
15 березня 2021 15:56
РІШЕННЯ БОНДАРЕНКО.PDF
15 березня 2021 15:56
НАКАЗ БОНДАРЕНКО.PDF
15 березня 2021 14:53
Електронний підпис
15 березня 2021 14:49
техвимоги.pdf
15 березня 2021 14:49
Статут.PDF
15 березня 2021 14:49
Рішення засновників_.pdf
15 березня 2021 14:49
РІШЕННЯ БВИ.pdf
15 березня 2021 14:49
реестр.pdf
15 березня 2021 14:49
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
15 березня 2021 14:49
про ліцензію_.pdf
15 березня 2021 14:49
працівники_.pdf
15 березня 2021 14:49
Наказ_.pdf
15 березня 2021 14:49
лист-згода.pdf
15 березня 2021 14:49
лист-гарантія.pdf
15 березня 2021 14:49
калькуляція_.pdf
15 березня 2021 14:49
згода на обробку.pdf
15 березня 2021 14:49
згода з договором.pdf
15 березня 2021 14:49
досвід виконання_.pdf
15 березня 2021 14:49
договір_.pdf
15 березня 2021 14:49
довідка.pdf
15 березня 2021 14:49
гарантлист.pdf
15 березня 2021 14:49
гар.лист.pdf
15 березня 2021 14:49
відомості.pdf
15 березня 2021 14:49
Витяг єдиний податок_.pdf
15 березня 2021 14:49
аналог договір.pdf
15 березня 2021 14:49
12 годин.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 09:36
Електронний підпис
12 березня 2021 09:36
9. Довідка (про відмову).pdf
12 березня 2021 09:36
7. ТЯКХ.pdf.p7s
12 березня 2021 09:36
7. ТЯКХ.pdf
12 березня 2021 09:36
5. Витяг платника ПДВ.pdf.p7s
12 березня 2021 09:36
5. Витяг платника ПДВ.pdf
12 березня 2021 09:36
3. Статут ПП ТТС.pdf.p7s
12 березня 2021 09:36
3. Статут ПП ТТС.pdf
12 березня 2021 09:36
12. Наявність ліцензії.pdf.p7s
12 березня 2021 09:36
12. Наявність ліцензії.pdf
12 березня 2021 09:36
1. Загальні відомості.pdf.p7s
12 березня 2021 09:36
1. Загальні відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧА ФІРМА ТРАНСТЕХНОСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПОЖСЕРВІС-ВІБ
#35119881
Відхилено 2 499,00
UAH з ПДВ
24 березня 2021 16:43
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧА ФІРМА ТРАНСТЕХНОСЕРВІС"
#24105241
Переможець 2 500,00
UAH з ПДВ
24 березня 2021 16:47

Документи

24 березня 2021 16:43
Електронний підпис
24 березня 2021 16:43
Протокол розгляду.PDF

Документи

24 березня 2021 16:46
Електронний підпис
24 березня 2021 16:46
Намір та протокол.PDF
24 березня 2021 16:45
Намір та протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2021 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧА ФІРМА ТРАНСТЕХНОСЕРВІС"
#24105241
2 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2021 16:46
Електронний підпис
24 березня 2021 16:46
Намір та протокол.PDF
24 березня 2021 16:45
Намір та протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 березня 2022 11:02
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 17:03
Додаткова угода № 2 від 14.01.2022.pdf зміни до договору
14 січня 2022 17:02
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
14 січня 2022 17:01
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 15:17
Повідомлення про зміни.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 14:22
Дод.угода № 1.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 14:21
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 15:52
Договір від 09.04.21 № 938-п.pdf укладений
09 квітня 2021 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись ч. 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору про спостереження за системою пожежної сигналізації від 09.04.2021 № 938-п, а саме: 1.1. Пункт 4.1 розділу «4. Терміни та порядок надання послуг» викласти в наступній редакції: «4.1 Термін надання послуг: з дати укладання договору до 01.03.2022р.» 1.2 Абзац 1 пункту 8.1. розділу «8. Термін дії договору» викласти в наступній редакції: «8.1. Даний Договір набуває чинності від дня його підписання сторонами і діє до 01.03.2022 року, в частині фінансових зобов’язань – до повного виконання»». 13. Номер додаткової угоди: № 1 14. Сума договору після внесення змін: 2 500,00 грн. з урахуванням ПДВ – 416, 67 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга
Номер договору про закупівлю: № 938-п
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. «Внести зміни до Договору про спостереження за системою пожежної сигналізації від 09.04.2021 № 938-п, а саме: 1.1. Пункт 3.1 розділу «3. Ціна договору і порядок розрахунків» викласти в наступній редакції: «3.1 Ціна договору становить 3 000,00 грн. (три тисячі грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 500,00 грн. (п’ятсот грн. 00 коп.). Розмір щомісячної оплати 250,00 грн. (двісті п’ятдесят грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 41,67 грн. (сорок одна грн. 67 коп.)» В тому числі вартість закупівлі ДК 021:2015 50410000-2 Послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Лот №1 – Послуги по спостереженню за системою пожежної сигналізації будівлі виконавчого комітету Херсонської міської ради за адресою: місто Херсон, вулиця Суворова, 39) на січень-лютий 2022 року становить – 500,00 грн. (п’ятсот грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 83,33 грн. (вiсiмдесят три грн. 33 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. 1.2 Додаток № 1 до Договору від 09.04.2021 № 938-п викласти в наступній редакції: Додаток № 1 до Договору від «09» 04. 2021 № 938-п СПЕЦИФІКАЦІЯ № п/п Найменування предмету закупівлі Одиниця виміру. Кількість Ціна за одиницю без ПДВ ПДВ Ціна за одиницю з ПДВ Сума, грн ДК 021:2015 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Лот №1 – Послуги по спостереженню за системою пожежної сигналізації будівлі виконавчого комітету Херсонської міської ради за адресою : місто Херсон, вулиця Суворова, 39) посл 1 2500,00 500,00 3 000,00 3 000,00 Всього: 3 000,00 (три тисячі грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 500,00 грн. Загальна сума становить 3 000,00 грн. три тисячі грн. 00 коп.), у т.ч. ПДВ 500,00 грн. 13. Номер додаткової угоди: № 2 14. Сума договору після внесення змін: 3 000,00 грн. з урахуванням ПДВ – 500,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга
Номер договору про закупівлю: № 938-п
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2021 — 01 березня 2022
Сума оплати за договором: 3 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 500,00 UAH)