Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Архітектурні, інженерні та планувальні послуги (Послуги з виготовлення технічної документації об’єкта нерухомого майна - квартири №32,63,66,71,77,119,124,125 в будинку 34-Б по вул. Чорновола)
Очікувана вартість
6 400,00 UAH
UA-2021-03-01-007700-a 2d28fac03b374c9bb7c389f102b258d1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Демченко Тамара

04133 5 27 87 ugs.fgz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 березня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34064800
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, 6а
Контактна особа: Демченко Тамара
04133 5 27 87
ugs.fgz@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


своєчасність надання послуг, організація Замовником безпечного доступу до всіх приміщень, які необхідно обстежити, обміряти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 послуга
Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11600, Україна, Житомирська область, м.Малин, вул.Дорошок,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг на підставі підписаного сторонами акту приймання- передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

01 березня 2021 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Козачок Федір Дмитрович
#2155521699
Переможець 6 400,00
UAH
01 березня 2021 15:02

Документи

01 березня 2021 15:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 12:42
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 15:04
Договір №1.docx укладений
01 березня 2021 15:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 400,00
UAH