Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відсмоктувач медичний
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2021-03-01-006337-a c905455ed0c3442489ae1623ec2b227a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Крупська

+380982278375 krupska3lik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №3" Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02003540
Вебсайт: https://3lik.city.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61020, Україна , Харківська обл., м. Харків, ПРОСПЕКТ НОВО-БАВАРСЬКИЙ, 90
Контактна особа: Олена Крупська
+380982278375
krupska3lik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2021 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2021 09:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2021 00:00
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Відсмоктувач медичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61020, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Ново-Баварський,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2021 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2021 14:08
Додаток 2.docx(18).p7s
01 березня 2021 14:08
Оголошення про проведення закупівлі.docx(4).p7s
01 березня 2021 14:08
Додаток 2.docx
01 березня 2021 14:08
Додаток 1.docx(15).p7s
01 березня 2021 14:08
Додаток 1.docx
01 березня 2021 14:08
Оголошення про проведення закупівлі.docx
01 березня 2021 14:08
Додаток 3.docx
01 березня 2021 14:08
Додаток 3.docx(16).p7s

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

протягом двох тижнів
Дата подання: 01 березня 2021 20:45
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:00
Скажіть, а скільки персоналу потрібно буде навчити протягом ДВУХ тижнів?
Відповідь: Шановний учасник! У термін протягом ДВОХ тижнів, від дати постачання товару, потрібно буде навчити персонал який безпосередньо буде задіяний в роботі даного приладу, а саме 3 особи.
Навчання
Дата подання: 02 березня 2021 11:17
Дата відповіді: 02 березня 2021 12:50
Скажіть будь ласка. А за результатами навчання, ми так розуміємо, що потрібно буде видавати якийсь документ (наприклад "сертифікат про навчання"). Інакше як потім "навченний" персонал зможе приступити до роботи?
Відповідь: Видача сертифікату або іншого документу не обов'язкова. Під словом "навчання", Замовник має на увазі ознайомлення персоналу з принципами та особливостями роботи приладу.
Щодо листа від виробника.
Дата подання: 02 березня 2021 11:24
Дата відповіді: 02 березня 2021 12:59
Доброго дня. Маємо питаня, щодо "Гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару) або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів - надати оригінал гарантійного листа." Скажіть як поступити в такому випадку: у нас на складі є одна одиниця такого товару, більше з виробником та його представництвом не працюємо (тимчасово по різним причинам), тому не можемо надати такого листа. Але дуже хочемо. Що робити? (вважаемо таку вимогу як дискримінаційну, яка ставить Учасників в залежність від третіх осіб).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що отримання фальсифікованої або неякісної продукції може поставити під загрозу безпеку персоналу, та право пацієнтів на отримання якісних медичних послуг. Вимога щодо гарантійних листів зумовлена бажанням недопущення постачання неякісного, фальсифікованого товару, зриву термінів постачання товару або умисного спотворення результатів торгів, а в штаті нашої лікарні відсутні експерти, які під час приймання товару можуть однозначно визначити походження та відповідність продукції тому чи іншому виробнику. Але ми і не обмежуємо коло постачальників лише виробниками, надаючи можливість всім добропорядним постачальникам прийняти участь та запропонувати найвигіднішу ціну. Тому зазначена вимога не є дискримінаційною, тому відсутні підстави для її вилучення. В той же час, на нашу думку, якщо виробник не надає такого листа тому чи іншому потенційному учаснику, це може означати те, що Учасник планує здійснити постачання одного обладнання під виглядом іншого (тобто фальсифіковане) або взагалі не планує здійснювати постачання. З огляду на вищевикладене, просимо Учасників дотримуватись вимог чинного Законодавства України та надавати пропозиції, що відповідають вимогам тендерної документації. У Вашому випадку, ми можемо рекомендувати надати лист у довільній формі, в якому викласти обґрунтовані причини неможливості виконання цих умов. Сподіваємося на подальшу співпрацю
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛОКТІОНОВА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА" 7 500,00
UAH з ПДВ
7 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2021 17:30
Електронний підпис
10 березня 2021 17:28
документи відсмоктувач.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛОКТІОНОВА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛОКТІОНОВА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА"
#3107406208
Переможець 7 500,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 14:38

Документи

11 березня 2021 14:38
Електронний підпис
11 березня 2021 14:33
File.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 14:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛОКТІОНОВА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА"
#3107406208
7 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 березня 2021 14:38
Електронний підпис
11 березня 2021 14:33
File.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 19:21
Електронний підпис укладений
18 березня 2021 15:54
File0004.PDF укладений
18 березня 2021 15:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 7 500,00
UAH