Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Відсмоктувач медичний
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2021-03-01-006337-a ● c905455ed0c3442489ae1623ec2b227a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №3" Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02003540 |
Вебсайт: | https://3lik.city.kharkov.ua/ |
Місцезнаходження: | 61020, Україна , Харківська обл., м. Харків, ПРОСПЕКТ НОВО-БАВАРСЬКИЙ, 90 |
Контактна особа: |
Олена Крупська +380982278375 krupska3lik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2021 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2021 09:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 березня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 7 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Відсмоктувач медичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61020, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Ново-Баварський,90
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2021 14:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2021 14:08 |
Додаток 2.docx(18).p7s | |
01 березня 2021 14:08 |
Оголошення про проведення закупівлі.docx(4).p7s | |
01 березня 2021 14:08 |
Додаток 2.docx | |
01 березня 2021 14:08 |
Додаток 1.docx(15).p7s | |
01 березня 2021 14:08 |
Додаток 1.docx | |
01 березня 2021 14:08 |
Оголошення про проведення закупівлі.docx | |
01 березня 2021 14:08 |
Додаток 3.docx | |
01 березня 2021 14:08 |
Додаток 3.docx(16).p7s |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
протягом двох тижнів
Дата подання: 01 березня 2021 20:45
Дата відповіді: 02 березня 2021 10:00
Скажіть, а скільки персоналу потрібно буде навчити протягом ДВУХ тижнів?
Відповідь: Шановний учасник! У термін протягом ДВОХ тижнів, від дати постачання товару, потрібно буде навчити персонал який безпосередньо буде задіяний в роботі даного приладу, а саме 3 особи.
Навчання
Дата подання: 02 березня 2021 11:17
Дата відповіді: 02 березня 2021 12:50
Скажіть будь ласка. А за результатами навчання, ми так розуміємо, що потрібно буде видавати якийсь документ (наприклад "сертифікат про навчання"). Інакше як потім "навченний" персонал зможе приступити до роботи?
Відповідь: Видача сертифікату або іншого документу не обов'язкова. Під словом "навчання", Замовник має на увазі ознайомлення персоналу з принципами та особливостями роботи приладу.
Щодо листа від виробника.
Дата подання: 02 березня 2021 11:24
Дата відповіді: 02 березня 2021 12:59
Доброго дня. Маємо питаня, щодо "Гарантійного листа виробника (якщо учасник не є виробником товару) або офіційного представника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією документацією конкурсних торгів - надати оригінал гарантійного листа." Скажіть як поступити в такому випадку: у нас на складі є одна одиниця такого товару, більше з виробником та його представництвом не працюємо (тимчасово по різним причинам), тому не можемо надати такого листа. Але дуже хочемо. Що робити? (вважаемо таку вимогу як дискримінаційну, яка ставить Учасників в залежність від третіх осіб).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що отримання фальсифікованої або неякісної продукції може поставити під загрозу безпеку персоналу, та право пацієнтів на отримання якісних медичних послуг. Вимога щодо гарантійних листів зумовлена бажанням недопущення постачання неякісного, фальсифікованого товару, зриву термінів постачання товару або умисного спотворення результатів торгів, а в штаті нашої лікарні відсутні експерти, які під час приймання товару можуть однозначно визначити походження та відповідність продукції тому чи іншому виробнику. Але ми і не обмежуємо коло постачальників лише виробниками, надаючи можливість всім добропорядним постачальникам прийняти участь та запропонувати найвигіднішу ціну. Тому зазначена вимога не є дискримінаційною, тому відсутні підстави для її вилучення. В той же час, на нашу думку, якщо виробник не надає такого листа тому чи іншому потенційному учаснику, це може означати те, що Учасник планує здійснити постачання одного обладнання під виглядом іншого (тобто фальсифіковане) або взагалі не планує здійснювати постачання. З огляду на вищевикладене, просимо Учасників дотримуватись вимог чинного Законодавства України та надавати пропозиції, що відповідають вимогам тендерної документації. У Вашому випадку, ми можемо рекомендувати надати лист у довільній формі, в якому викласти обґрунтовані причини неможливості виконання цих умов. Сподіваємося на подальшу співпрацю
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛОКТІОНОВА СВІТЛАНА ВІТАЛІЇВНА" #3107406208 |
Переможець |
7 500,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2021 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2022 19:21
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2021 15:54
|
File0004.PDF | укладений |
18 березня 2021 15:54
|